New Vitara vs Αλλα SUV

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό PGP » Πέμ Φεβ 03, 2022 7:25 pm

ΝΑΙ!!!
Τρίτη που γυρνάω Αθήνα παω το πρωί να βάλω την βαρκα εμπρός και να φορτίσει, και κατά τις 12 θα είμαι πίσω!
Κανόνισε το!
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Φεβ 03, 2022 8:14 pm

:oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9277
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Πέμ Φεβ 03, 2022 10:37 pm

θέλω να δω sx4 scross σε εκδρομές μια φορά :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3449
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό PGP » Πέμ Φεβ 03, 2022 11:11 pm

Θα δειςςςς....
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό stephos » Κυρ Μαρ 06, 2022 1:48 pm

Το νέο Vitara.
Το ψιλό-θάβουνε λίγο ή είναι η ιδέα μου;;
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Δευτ Μαρ 07, 2022 11:19 pm

Ναι, αυτό κατάλαβα και εγώ, πάρτε το ήπιο υβριδικό λέει :D
Μικρό πορτ μπαγκάζ , αμφιλεγόμενο αυτόματο κιβώτιο :think: :think:
Μικρή ιπποδύναμη :???:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3449
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό PGP » Τρί Μαρ 08, 2022 9:09 am

Αυτοκτόνησε η σουζούκι με αυτό το μοτέρ και αυτό το αυτόματο…
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό Tsepero » Τρί Μαρ 08, 2022 1:09 pm

Και 17,5 εκ απόσταση από το έδαφος πλέον αντί για 18,5 στο ήπιο υβριδικό.. :doh:
Άβαταρ μέλους
Tsepero
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2021 1:32 pm
Λάστιχα: Bridgestone WC A005 EVO
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ορέστης

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό PGP » Τρί Μαρ 08, 2022 5:24 pm

Το πήρα απόφαση…
Ήθελα να πάρω το νέο vitara ή το νέο scross αλλά με αυτά που κάνει η σουζι δεν θα πάρω δυστυχώς!
Ξεκίνησα να ψάχνω και τριγύρω αλλά μια με το cvt μια με την ποιότητα, μια με την ίδια την μάρκα (έχω κόλλημα με κάποιες παλιές προκαταλήψεις με Hyundai και KIA) μια με το ότι κάποιοι ζητάνε 50.000 για δευτεροκλασάτες κατασκευές, αποφάσισα να μείνω ως έχει και να δω για καινούργιο μεγαλύτερο, premium, με το vitaraki να κάνει πλέον τον ρόλο του μουλαριου!
Το συμπέρασμα μου είναι ότι αυτή την στιγμή με τα 129 άλογα το vitaraki ή το scross είναι το καλύτερο αλλά δεν παίζει σε αυτόματο για μένα!
Τα μοντέλα με τα 116 άλογα έρχονται 3.000 με σχεδόν 5.000 ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ !!!!! από τα αντίστοιχα ίδια μοντέλα με τα 129 άλογα!!!!
Ποσο παράλογοι είναι εκεί στον Σφακιανακη???
Θελουν να πουλήσουν ή να αυτοκτονήσουν?
Screenshot_20220308-163418_Adobe Acrobat.jpg
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Τρί Μαρ 08, 2022 5:52 pm

δεν ειναι τρελοί.

το EURO6 είναι ζόρικο, δείτε λίγο τι στόχους έχει.
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό PGP » Τρί Μαρ 08, 2022 6:40 pm

Το EURO6 ισχύει από το 2015…
FF15F276-0DA8-44FA-B45B-9910E4B33605.jpeg
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Τρί Μαρ 08, 2022 6:59 pm

δεν ειναι κατι σταθερό το EURO 6, νομίζω έχει αυξανόμενους στόχους ανά χρονιά, κάπου είχα δει την εξήγηση, εδώ: https://theicct.org/sites/default/files/publications/ICCTupdate_EU-95gram_jan2014.pdf
είχαν κάτι κόλπα τις πρώτες χρονιές για περίοδο προσαρμογής, τελείωσε ο προσαρμογή, τώρα τα κεφάλια μέσα. Κόστος 95 ευρώ ανά g/km πάνω από το όριο ανά όχημα :twisted:

https://ecopress.gr/ta-afstira-oria-stis-ekpobes-rypon-ap/

Οι κοινοτικοί κανόνες που θα ισχύσουν από το 2021 θα αναγκάσουν τα καινούργια αυτοκίνητα να εκπέμπουν κατά μέσο όρο 95 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί αυτός ο συγκεκριμένος στόχος, τότε οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα κληθούν να πληρώνουν πολλά ευρώ πρόστιμο για κάθε επιπλέον γραμμάρια και για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά που θα βγαίνει στην παραγωγή, την στιγμή που σήμερα ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 130 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Δηλαδή η suzuki πρέπει να κρατάει μέσο όρο 95g/km αλλιώς πληρώνει ένα ποσό για την παράβαση. 95 είναι πολύ χαμηλά, ακόμα και το strong υβριδικό vitara εκπέμπει παραπάνω. Μάλλον τα αντισταθμίζουν με τα swift και ignis.
Θα εξαφανιστούν πολλά μοντέλα με αυτό το στόχο και θα ακριβύνουν και τα οχήματα.


KEY ELEMENTS OF THE REGULATIONS
For the regulation on passenger cars:
» A target value of 95 g/km of CO2 for 2020 for the new car fleet is set. However,
there is a one-year phase-in period, requiring 95 percent of new car sales to
comply with the target in 2020 and 100 percent from the end of 2020 onwards.
Effectively, the 95 g/km target therefore applies from 2021 on.
» Vehicle weight is retained as the underlying utility parameter, i.e., the heavier
a manufacturer’s car fleet, the higher the CO2 emission value allowed by the
regulation. The factor used is 0.0333, meaning that for every 100 kg additional
1 The Council of the European Union is made up of the governments of the EU member states.
3
EU CO2 EMISSION STANDARDS FOR PASSENGER CARS AND LIGHT-COMMERCIAL VEHICLES
vehicle weight, the emission of 3.33 g/km more of CO2 is allowed. For the post2020 time period, other parameters, such as vehicle footprint, will be considered.
» Super-credits for low-emission vehicles. Between 2020 and 2022, every car with
CO2 emissions of less than 50 g/km will count more towards meeting the fleet
average than cars with emissions above that cutoff. The weighting factors are:
2.00 (2020), 1.67 (2021) and 1.33 (2022). The limit for the use of super-credits,
expressed as the difference between average fleet CO2 emissions calculated with
and without the application of super-credits, is set at a maximum of 7.5 g/km for
the three years 2020–2022 combined.
» Test procedure: The new test procedure (WLTP) should be applied “at the earliest
opportunity”. In this context, the 2020 CO2 targets will be adjusted to the WLTP,
making use of the results of a NEDC-WLTP correlation study, to ensure comparable
stringency for manufacturers and classes of vehicles. Deviations between the
approval CO2 emission values and “real-world” emissions should be addressed,
including consideration of an independent in-service conformity test procedure
that would test a representative sample of vehicles offered for sale.
» Eco-innovations: As was the case with the 2015 regulation, manufacturers can
apply for a maximum of 7 g/km of credits for the use of “innovative technologies”
whose benefits are not adequately captured by the test cycle. This applies only
until the WLTP is introduced.
» Excess emission premium for manufacturers failing to meet their emissions target:
€95 for every g/km of excess emissions per vehicle. A previous concession,
setting a lower excess emission premium for the first three g/km of excess
emissions, is discontinued.
» A review clause to establish CO2 emission targets for the period beyond 2020. By
31 December 2015, the European Commission is required to review the specific
emission targets, modalities, and other aspects of the regulation needed to set
standards beyond 2020. The review clause also states that a “clear emissions
reduction trajectory, comparable to that achieved in the period to 2020” shall be
maintained. The European Parliament in its April vote recommended an indicative
target range of 68–78 g/km for 2025.
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό PGP » Τρί Μαρ 08, 2022 9:06 pm

Αρη γι αυτο σου εβαλα την φωτο παραπανω για να δεις οτι το strong με το mild ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!
ΕΙναι τα ιδια με περισσοτερα κυβικα, λιγοτερα αλογα και μικροτερη ροπη.
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Τρί Μαρ 08, 2022 9:42 pm

Δεν καταλαβα στον πίνακα που εβαλες ποιο ειναι allgrip και ποιο αυτόματο.
Τωρα κοιταω στο suzuki.gr
allgrip mild hybrid manual co2: 136g/km
Allgrip strong hybrid auto co2: 133g/km

Αρα το auto αντι να εχει λιγο παραπάνω εχει λιγο παρακάτω.
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: New Vitara vs Αλλα SUV

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Δευτ Μάιος 23, 2022 11:12 pm

Ανέφερα σε άλλο νήμα το ford puma 1.0 155ps mild hybrid 4x2. :techie-hiding: :techie-ebay: :teasing-dink:
Mπήκα στον διαμορφωτή με 5 " απαραίτητα" extra φθάνεις 30Κ :???: :???: :???:
https://www.ford.gr/shop/next-steps/bp/ice#/summary?catalogId=WSEAG-CF7-2020-PumaGRC202250&series=ACMAA_VS-JY&powertrain=DGADN_DR--A_EN-BZ_TR-EW&paint=PN3JV&trim=1WGHM_FS--Aincluded&features=AGEAC&features=BLYAZ&features=B2GAM&features=AGKAB&features=HNAAF&features=D17AY
Είπαμε ακρίβυναν τα ι.χ αλλά με τα ίδια λεφτά παίρνεις hyundai tuscon !!
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3449
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

Nikola Tenv Παρ Μαρ 29, 2024 10:24 am Καλημέρα σας
arahova Παρ Μαρ 29, 2024 10:17 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
KOUTOUROUSHIS Παρ Μαρ 29, 2024 7:25 am kalimera
antonis1627 Παρ Μαρ 29, 2024 7:14 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες