Και συμπληρώνω στην κινδυνολογια και στον αποπροσανατολισμο των διαφορων φυλλάδων
που σίγουρα εχουν απο πίσω τους οικονομικά κίνητρα για την κατάργηση του diesel από
τα μικρομεσαία αυτοκίνητα.Η peugeot σχεδίασε και έχει βάλει στην παραγωγή εναν πολυ
πρωτοποριακό 1.5 diesel που τον φορουν mercedes και opel και καλύπτει για αρκετα χρονια
τις προδιαγραφες των ρύπων, οπως επισης και η renault που τον φορουν και η nissan,bmw.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο γερμανικός γίγαντας της Bosch, ο μεγαλύτερος σήμερα προμηθευτής
αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για κινητήρες ντίζελ εχει βρεί μία νέα διαδικασία που βελτιστοποιεί
τη θερμική διαχείριση των καυσαερίων μειώνοντας τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου στο ένα
δέκατο του νόμιμου επιτρεπόμενου ορίου. Χαρακτηριστικά o Volkmar Denner ανέφερε πως το όριο
των 120 mg NOx ανά χλμ. θα πέσει με την αρωγή της εν λόγω τεχνολογίας μόλις στα 13 mg ΝΟx
ανά χλμ.. Όπως δήλωσε ο CEO της Bosch, για την εφαρμογή της νέας αυτής τεχνολογίας δεν
απαιτείται νέο hardware (υλικό), ενώ στα πλεονεκτήματά της συγκαταλέγεται και η ικανότητά
της να διατηρεί τις εκπομπές ρύπων σε σταθερά επίπεδα ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες.
