από g@rret » Πέμ Ιουν 20, 2019 7:49 pm
Ωραία λοιπόν , τα παρακάτω είναι λίγο γενικά και προφανώς δεν γίνετε να τα κάνεις όλα (παράλογο) απλά τα αναφέρω για να μπαίνουμε στην λογική .
Συναγερμοί
1.Ασφαλίζουμε να μην μπορούν να βγουν εύκολα τα καλώδια απο την μπαταρία
(αλλεν , torx, βίδες με παξιμάδι ασφαλείας απο την άλλη πλευρά όπου μπορούμε κλπ να κάνει καλό σώμα με του πόλους και ολα οκ ή καλύπτουμε την μπαταρία με πλαστικό καπάκι ασφαλισμένο ιδιοκατασκευή ).
α.Πάντα συνδέουμε σε ξεχωριστή γραμμή
2.Ο συναγερμός πρέπει να έχει sos button λειτουργία ή πρόβλεψη για τα συνδέσεις των παρακάτω .
Ασφαλίζουμε με επαφή (ξεχωριστή ή συνδυαστικά με τον υπάρχον αισθητήρα/κλείδωμα του καπό ) καπό ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ , σε περίπτωση παραβίασης ενεργοποιείτε.
Όπου είναι εφικτό χρησιμοποιούμε και τους διακόπτες στις πόρτες (99% είναι στανταρ αλλα λέμε ) , υπάρχουν συστήματα που βλέπουν μονο την πόρτα του οδηγού και οχι τις άλλες (πχ πορτ παγκαζ ).
3.Συναγερμός χωρίς δικιά του μπαταρία backup πρακτικά δεν ειναι συναγερμός , εάν δεν έχει υπάρχουν κυκλώματα τροφοδοσίας που μπορούν να φορτίσουν μικρές μπαταρίες συναγερμών ( Σειρήνας για την ακρίβεια NiMH ) όπου αποκτάμε backup τροφοδοσία (έχει μια διαδικασία αλλα σε κάποιες εφαρμογές αξίζει ). Το αποφεύγουμε αλλα υπάρχει σαν λύση (πχ σε φορτηγάκι ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά που ενεργοπ. απο κραδασμό ή συναγερμό ) .
4.Ο συναγερμός συνδέετε ανεξάρτητα με δικό του κοντρολάκι , αυτό που αναφέρθηκε για το κεντρικό κλείδωμα είναι ενα χουσούρι που πρέπει να ελέγχετε οπως και το εαν δεν μένει ανενεργός οταν πχ το σηκώσουν απο μπροστά (πχ εαν στο πάρει ο γερανός ) .
5.Υπολογίζουμε την κατανάλωση του συστήματος (μην βαρέσει για 2 ώρες και μετα απλά δεν εχει μπαταρία , εννοείτε πως πρέπει να έχουμε μια καλής χωρητικότητας μπαταρία ).
6.Η εκγατάσταση του συναγερμού ΔΕΝ γίνετε στον χώρο τις μηχανής , επίσης αντίστοιχα και η σειρήνα. (Βαλε την φαντασία σου )
7. Οπου είναι εφικτό βάζουμε μεσω ρελε να ενεργοποιούνται 2 ανεξάρτητες σειρήνες .
8. Προσέχουμε να μην μπορεί εύκολα να "μπουκωθεί" η σειρήνα .
9. Για το sos button να προσθέσω οτι με εφαρμογή πλακέτας timer μπορούμε να βάλουμε χρόνο ετσι ώστε οταν ανοίξει κάποια πόρτα και πάρει μπροστά το αμάξι (ανεξάρτητα εαν θα ενεργοποιηθεί ο συναγερμός ) εαν δεν κλείσουμε πχ κάποιο διακόπτη ( κρυφό προφανώς ) θα δίνει sos . ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ πολλά sos button λειτουργούν σαν πληκτρολόγιο για να μπει η συσκευή σε programmer mode συνήθως για να προσθέσεις τηλεχειριστήριο (εαν ξέρει απο αυτά μαλλον δεν το γλυτώνεις αλλα λέμε ) .
Εγκατάσταση
1.Επιλέγουμε σωστής διατομής καλώδια καθώς και ασφάλειες/ασφαλειοθήκες .
2 . Οι ενώσεις γίνονται σωστά ¨
α.κλέφτες καλωδίων ---> μονωτική ---> δεματικό απο πάνω
β. κόλληση με καλάι ---> μονωτική ---> δεματικό απο πάνω
(το δεματικό το βάζουμε γιατί η κόλλα τις μονωτικής ξεραίνετε και χαλαρώνει )
υπάρχει και σε υγρή μορφή κολλητική ταινία , ειδικά για παλιά καλώδια που εχει φύγει η μόνωση βολεύει
3.Προσέχουμε ποιος μας βάζει τέτοια πράγματα , για μενα η καλύτερη λύση είναι να πας σε ενα ηλεκτρολόγο αυτοκ. και να του πείς "Πέρνα ενα καλώδιο μέχρι το προτ παγκαζ που να αντέχει Χ amper" και μετά παίξε μπάλα μόνος.
Εδω να αναφέρω οτι πολλά συστήματα μπορούν με διάφορα σενάρια να κόψουν τροφοδοσία σε τρόμπες καυσίμου , μίζες , ecu προσωπικά θεωρώ οτι όσο λιγότερο παρεμβαίνουμε στα ηλεκτρονικά του τόσο καλύτερα
Τα παραπάνω ισχύουν κατα κάποιο τρόπο και για τα gps tracker , δεν είμαι σε θέση να αναφέρω ποιο μεθοδικά τα παραπάνω αλλα μπορώ να απαντήσω σε συγκεκριμένες ερωτήσεις εαν υπάρχουν , πολλοί θα πούνε "τι λέει ο τρελός " και θα έχουν δίκιο ,εγω παραθέτω την "λογική" προσέγγιση που οι περισσότεροι επαγγελματίες δεν θα ακολουθήσουν καθώς κοστίζει σε χρήμα , χρόνο και τυχών προβλήματα που θα πρέπει να λύσει αργότερα . Είναι ενας μπούσουλας
Πάνος