Προσωπικα πιστευω οτι δεν περνεις Vitara για να πηγαινεις με 200 αν και εγω γουσταρισα οταν τα ειδα στο κοντερ.Αυτο που εχει συμμασια για μενα ειναι οτι με 21 χιλιαρικα καταφερα να εχω ενα υπεροχο αυτοκινητο που για να εχω αναλογο σε ΝGV ηθελα 30 χιλιαρικα τα οποια δεν ειχα.
Ομως φιλε Κωστα θελω να σου πω κατι.το Jimny δεν ειναι βαρια κατασκευη και ομως δεν σκορπισε.Οπως επισης το πρωτο TERIOS που μετα απο 400.000 χιλιομετρα ουτε ετριξε ουτε σκορπισε (και με αρκετο βουνο).
Τωρα για τα διοδια που ειπες οντως πονανε αλλα οταν εχεις καψει 15 ευρω για να πας Αθηνα- Καλαματα εεε και αλλα 15 διοδια παλι λιγοτερα ειναι πιστευω απο οσο βγαινουν οι βενζινες των προηγουμενων.Αυτο δεν το λεω για να υποτιμισω τα παλια vitara & g. vitara αλλα για να σου εξηγησω οτι το αυτοκινητο μου δινει κινητρο να το οδηγω πολυ και οχι να εχω ενα μικρο για την πολη γτ το καυσιμο δεν με συμφερει.
Υ.Γ Οσοι πηραμε nv σκεψου οτι ειμαστε τοσο χαρουμενοι οσο εσεις οταν αποκτισατε τα δικα σας vitara (ειδικα αυτους τουσ δυσκολους καιρους), γιαυτο προτεινω να χαρειτε μαζι μας και οσο για το τι κανουν τα μικρα μας vitara , Ο καιρος γαρ εγγυς (που λεει και ο Λιακοπουλος).Μακαρι να πανε ολα καλα για να κανουμε παρεα και στο τελος της ορεινης διαδρομης μας και οχι εμεις με τα νεα να στησουμε ψησταρια πιο χαμηλα στο βουνο
