από lyggas » Κυρ Ιαν 17, 2021 12:28 am
Μία Μ.Ε.Κ. στην φάση της εκκίνησης, όταν δεν τηρηθούν τα προβλεπόμενα για την ομαλή προθέρμανση, θα υποστεί σημαντική φθορά που θα αφαιρεθεί από τον μέσο όρο ζωής της. Είναι μία από τις βασικές αρχές της μηχανολογίας.
- ΄Οσο για αυτό που έγραψα πιο πάνω για τις χαμηλές θερμοκρασίες, δεν γίνεται να ξεκινήσεις το όχημα χωρίς να προθερμάνεις τον κινητήρα έστω για 2-3 λεπτά. Τα λάδια δεν έχουν καθόλου καλή ροή και η λίπανση είναι πλημμελής έστω και με λίγες σ.α.λ., φανταστείτε τι συμβαίνει με 1000 σ.α.λ. παραπάνω. Επί πλέον, όταν έχει χιονόστρωση, αναγκαστικά θα υποβάλεις σε μικρή δοκιμασία τον κινητήρα ούτως ή άλλως, στην καλύτερη περίπτωση για μετακινήσεις το όχημα από τη θέση στάθμευσης, που συνήθως είναι φραγμένη από τα εκχιονιστικά.
- Αναφέρομαι σε πολικές θερμοκρασίες που έχουμε εδώ πάνω και όχι σε 0 και -5 βαθμούς κελσίου που τέτοια εποχή εμάς μας φαίνονται υψηλές. Κανένας κατασκευαστής δεν δίνει οδηγίες άμεσης κίνησης του οχήματος σε τέτοιου είδους ακραίες συνθήκες.
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)