stelios8ess έγραψε:Εν ολίγοις το SPORT είναι για τα δύσκολα.
Το AUTO για εθνική οδό, πιο συντηρητική και οικονομική οδήγηση.
Μιχάλη εφόσον τραβάμε κάτι (βάρκα, τροχόσπιτο κλπ.)
χρειαζόμαστε όλη την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου. Άρα στο SPORT
Η διαφορα μεταξυ AUTO - SPORT δεν εχουν να κανουν με την παραγομενη ισχυ στον Χ αριθμο στροφων. Εχουν να κανουν με το ποσο γρηγορα θα εμφανισθειι η παραγομενη ισχυς.
Ο κινητηρας θα βγαλει (θεωρητικα, δεν το εχω μετρησει σε δυναμομετρο), τους 120 ιππους.
Κρατωντας περισσοτερο τις αλλαγες και αλλαζοντας την χαρτογραφηση, ο κινητηρας απλα θα φθασει πιο γρηγορα στο MAX. Γνωμη μου παντα.
Αυτο που εχω δοκιμασει ειναι να βλεπω την στιγμιαια καταναλωση στα δυο modes και ειναι με σταθερο γκαζι, Η ΙΔΙΑ. Αρα, αφου εχουμε με σταθερο γκαζι, ιδια καταναλωση για την ιδια ταχυτητα, συνεπαγεται οτι διαφορα στην ιπποδυναμη ΔΕΝ εχουμε. Θα ειχαμε αν η καταναλωση ηταν ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ στο SPORT.
Για να ισχυει αυτο που λες, θα πρεπει να εχεις μεγαλυτερη τελικη στο SPORT, εχεις;
Οσο για το manual, ΝΑΙ, επεμβαινω στις επιλογες του οταν εχω ρυμουλκουμενο, διοτι το αυτοκινητο ΘΑ ααλαξει, ΑΦΟΥ "νοιωσει" πως πρεπει. Ενω ο χειριστης, βλεπει οτι ερχεται στροφη με ανηφορα πχ, αρα μπορει να προηγηθει η επεμβαση του.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.