Τεχνολογία Suzuki allgrip

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Νοέμ 10, 2019 6:13 pm

Μα ο ρυθμός αύξησης της ταχύτητας έχει σχέση με την ισχύ!

Σκέψου π.χ. πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χαω ένα αυτοκίνητο με 100 HP και πόσο αν έχει 200 HP!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9449
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό sambouar » Κυρ Νοέμ 10, 2019 6:23 pm

Ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι η επιτάχυνση. Εγώ μιλάω για ρυθμό μεταβολής της ισχύος, δηλαδή η παράγωγος της ισχύος(αν τα θυμάμαι καλά, αν όχι συγχώρεσε με :D )
Άβαταρ μέλους
sambouar
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 05, 2019 12:46 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: -
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Nikos

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό giwrgosarta » Κυρ Νοέμ 10, 2019 6:35 pm

Εγώ τόσο επιστημονικά δεν τα ξέρω, αλλά όταν κουμπωνω το sport νιώθω ένα αρπαγμα στο αυτοκίνητο κ το νιώθω πιο έντονα σε ταχύτητες μέχρι τα 90χιλ. Συν ότι εκεί που στο auto mode θα έπρεπε να βάλω 2α ή 3η σχέση, με κρατάει μια σχέση πιο πάνω χωρίς ρεταρισμα. Προτιμώ να θυσιάσω ένα 0.1-0.2 συν στην κατανάλωση από το να κρατάω το αυτοκίνητο σε χαμηλές σχέσεις ή σε συνεχόμενες αλλαγές σχέσεων.. μπορεί να είμαι λάθος κ να πρέπει να αλλάξω αυτόν τον τρόπο χρήσης γτ από γνώσεις δεν...κ να επιβαρύνω το αυτοκίνητο
New vitara 2019--GL+ 4x4
Άβαταρ μέλους
giwrgosarta
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Τετ Δεκ 05, 2018 4:40 pm
Τοποθεσία: Άρτα - Κοζάνη
Λάστιχα: Conti eco
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Ημιακαμπτος
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Νοέμ 10, 2019 6:39 pm

Νίκο, μάλλον το ίδιο λέμε, αλλά το πάμε πολύ θεωρητικά, και έτσι δεν βγάζουμε άκρη γιατί έχουμε πολλούς αγνώστους .... :D

Το ρεζουμέ είναι ότι υπάρχει κάτι σαν "αναλογικός κόφτης" στο αυτοκίνητο!

Και λέγοντας αναλογικός εννοώ ότι δεν κόβει την ισχύ απότομα, μόλις φτάσει π.χ. στο 80% αλλά προοδευτικά, μειώνοντας το ρυθμό ανόδου, 'όπως λες και συ. :D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9449
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Νοέμ 10, 2019 6:44 pm

Γιώργο όπως το λες είναι με μια μικρή παρατήρηση.

Στα αυτόματα, όπως το δικό μου, σε SPORT κάνει το αντίθετο από αυτό που λες, δηλ. κρατάει μια σχέση πιό κάτω, και έτσι έχεις πιό "επιθετική" οδήγηση!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9449
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stephos » Κυρ Νοέμ 10, 2019 7:06 pm

Μην ξεχνάμε ότι τα καινούργια αυτοκίνητα είναι όλα σχεδόν Ride by wire. Όταν πατάμε το πεντάλ του γκαζιού δεν σημαίνει ότι ανοίγουμε και την πεταλούδα της βενζίνης. Αίτηση κάνουμε για επιτάχυνση στον εγκέφαλο και αυτός αφού ελέγξει όλες τις παραμέτρους θα μας εγκρίνει την αίτηση και θα επιταχύνουμε. Αν διαπιστώσει ότι κάτι δεν του αρέσει θα μας κόψει. Άρα το πόση ισχύ (και ροπή) παίρνουμε στη ρόδα είναι απόφαση του υπολογιστή και θεωρώ ότι μεταβάλλεται διαρκώς όχι μόνο από την επιλογή τετρακίνησης (Auto, Sport, Lock κλπ) αλλά και από τις συνθήκες του οδοστρώματος, την ταχύτητα, τα g, και ένα σωρό άλλες μεταβλητές παραμέτρους ο αριθμός των οποίων είναι τρομακτικός. Το αυτοκίνητο είναι πηγμένο στους ανιχνευτές.

Το να προσπαθούμε να ποσοτικοποιήσουμε τα μεγέθη σε συγκεκριμένα νούμερα νομίζω είναι άσκηση ματαιότητας που λένε και οι άγγλοι. Συμφωνώ με τα νούμερα που έδωσε ο Τόνυ, είναι μια καλή προσέγγιση.

ΥΓ Πόσες φορές σας έχει τύχει να θέλετε να ανεβείτε πλαγιά με λάσπη ή χιόνι και εκεί που γκαζώνετε για να αποκτήσετε ορμή, την τελευταία στιγμή σας κόβει το γκάζι το ESP γιατί θεωρεί ότι ολισθαίνετε και θα βγείτε εκτός δρόμου.

ΥΓ2 Τόνυ τα έχω δει όλα σου τα βίντεο και σε έχω θαυμάσει! Respect που έλεγε και η γιαγιά μου στο χωριό :D
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 399
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό john ef » Κυρ Νοέμ 10, 2019 7:39 pm

batfalcon έγραψε:Δεν ειναι κανονας!!!
Αν θες να εχει νευρο, να αρπαζει γρηγορα στις φουρκετες, καντο. Αν ανεβαινεις καραφορτωμενος, τι να το κανεις το sport. Απλη λογικη θελει.
Σκεψου να τραβω το τροχοσπιτο η το φουσκωτο, δλδ σκαρτα 1300 kg και να βαλω το sport. Θα γελανε και τα κατσικια.

Εγω παντως στην ελξη χρησιμοποιω το sport.Ιδιαιτερα στις ανηφορες εχω ολη την ισχυ του κινητηρα που ειναι χρησιμος για να τραβηξει το επιπλεον βαρος..Στα αυτοματα ειναι ακομα πιο χρησιμο γιατι κραταει τις στροφες του κινητηρα για την επομενη ταχυτητα πιο ψηλα σε σχεση με το auto..Το μονο μειον ειναι μια αυξηση στη καταναλωση οπως ειναι φυσικο αλλα για 0,2 στα 100 κμ δεν τιθεται θεμα..
john ef
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Ιαν 23, 2018 1:37 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Λάστιχα: Michelin lc
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: mad +3.5
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: teacher
Name: Γιαννης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Νοέμ 10, 2019 7:46 pm

Στα αυτόματα στην έλξη καλό είναι να επιλέγουμε manual!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9449
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Κυρ Νοέμ 10, 2019 7:53 pm

stelios8ess έγραψε:Εν ολίγοις το SPORT είναι για τα δύσκολα.
Το AUTO για εθνική οδό, πιο συντηρητική και οικονομική οδήγηση.

Μιχάλη εφόσον τραβάμε κάτι (βάρκα, τροχόσπιτο κλπ.)
χρειαζόμαστε όλη την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου. Άρα στο SPORT


Η διαφορα μεταξυ AUTO - SPORT δεν εχουν να κανουν με την παραγομενη ισχυ στον Χ αριθμο στροφων. Εχουν να κανουν με το ποσο γρηγορα θα εμφανισθειι η παραγομενη ισχυς.
Ο κινητηρας θα βγαλει (θεωρητικα, δεν το εχω μετρησει σε δυναμομετρο), τους 120 ιππους.
Κρατωντας περισσοτερο τις αλλαγες και αλλαζοντας την χαρτογραφηση, ο κινητηρας απλα θα φθασει πιο γρηγορα στο MAX. Γνωμη μου παντα.
Αυτο που εχω δοκιμασει ειναι να βλεπω την στιγμιαια καταναλωση στα δυο modes και ειναι με σταθερο γκαζι, Η ΙΔΙΑ. Αρα, αφου εχουμε με σταθερο γκαζι, ιδια καταναλωση για την ιδια ταχυτητα, συνεπαγεται οτι διαφορα στην ιπποδυναμη ΔΕΝ εχουμε. Θα ειχαμε αν η καταναλωση ηταν ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ στο SPORT.
Για να ισχυει αυτο που λες, θα πρεπει να εχεις μεγαλυτερη τελικη στο SPORT, εχεις;

Οσο για το manual, ΝΑΙ, επεμβαινω στις επιλογες του οταν εχω ρυμουλκουμενο, διοτι το αυτοκινητο ΘΑ ααλαξει, ΑΦΟΥ "νοιωσει" πως πρεπει. Ενω ο χειριστης, βλεπει οτι ερχεται στροφη με ανηφορα πχ, αρα μπορει να προηγηθει η επεμβαση του.
Τελευταία επεξεργασία από batfalcon και Κυρ Νοέμ 10, 2019 8:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Νοέμ 10, 2019 7:58 pm

Antonioz έγραψε::???: :???: απο το manual του nv είναι αυτά; :shock: :shock:
..κρίμα! δεν το περίμενα αυτό απο την μαμά..


Δεν τις ξέρεις τις μαμάδες??? "Ζακέτα έβαλες???" :lol: :lol: :lol:



Antonioz έγραψε:Του ignis τι γράφει δηλ..; :roll:


Κόπυ Πάστε σε όλα!!! :lol: :lol: :lol:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9449
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Κυρ Νοέμ 10, 2019 8:12 pm

Μιχάλη
Δεν ξέρω τι παίζει με το δικό σου αυτόματο σασμάν, στο δικό χειροκίνητο αν πάει να κρεμάσει μια ταχύτητα
και το γυρίσω στο SPORT το αυτοκινητο εκτινάσσεται, κάτι σαν να κατεβάζω από τρίτη σε δευτέρα και σανιδώνω το γκάζι.
Ανηφόρες στροφές πάντα πάω με SPORT ανεβαίνει πιο ξεκούραστα και χρειάζεται λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων.

Επειδή στην κουβέντα είναι οδηγοί με Diesel και βενζινοκίνητα.
Από δοκιμές που έκανα, η συμπεριφορά είναι διαφορετική, σίγουρα σε όλα οι αίσθηση βάζοντας το SPORT
είναι σαν να πατάς επιπλέον το γκάζι ενώ το πόδι σου είναι σταθερό.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό GregoryA » Κυρ Νοέμ 10, 2019 8:27 pm

Ρε σεις σας διαβαζω με προσοχη και με πεθανατε... :lol: ...τεχνικες επεξηγησεις, συμπερασματα, αναλυσεις, εμπειριες, οδηγιες, αποψεις και λοιπα. Εμαθα και δεν εμαθα, διαμορφωσα ομως αποψη αλλα δεν παιζεστε, με την καλη εννοια, εκανα καφε και συνεχιζω το διαβασμα. Vitaraclub με τα ολα του. Μπραβο σας παντως.......
Lifes2short...Ride the World
SUZUKI VITARA 1.4 GL+ DITC 4WD
HONDA ST1300A PAN EUROPEAN
Άβαταρ μέλους
GregoryA
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: Τρί Οκτ 16, 2018 1:41 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Μαμά
cb: Όχι
Aka: GregoryA
Name: Γρηγόρης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Νοέμ 10, 2019 8:32 pm

Γρηγόρη κανόνισε νάρθεις για ταχύρρυθμη πρακτική εξάσκηση με το NV σου !!!

Προσφέρεται φιλοξενία σε σένα και τη Γιώτα!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9449
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Κυρ Νοέμ 10, 2019 8:39 pm

Tony Louk έγραψε:Δεν το ξέχασα, αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με αυτό!

Ακολουθεί το SNOW μάλλον?


Δοκιμάζοντας....
Ανεβαίνω χιονισμένο παγωμένο δρόμο με LOCK, ανά διαστήματα αισθάνομαι πως μου φεύγει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Αλλάζω σε SNOW, σταματάει η αίσθηση πως μου φεύγει το πίσω μέρος. Επίσης το αυτοκινητο ξεκινάει πιο μαλακά. Η αίσθηση στο φρένο είναι πιο ελαστική (μαλακή)
Το ότι στο SNOW δεν φεύγει το πίσω μέρος είναι γιατί η ιπποδύναμη που πάει στους εμπρός τροχούς είναι πιο μεγάλη (60-40) Τραβάει το αυτοκίνητο μπροστά.
Με το LOCK αισθάνομαι πως πάει πιο καλά σε ανηφορικούς χωματόδρομους. Σπινάρισμα σχεδόν μηδενικό.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό giwrgosarta » Κυρ Νοέμ 10, 2019 9:25 pm

stephos έγραψε:Μην ξεχνάμε ότι τα καινούργια αυτοκίνητα είναι όλα σχεδόν Ride by wire. Όταν πατάμε το πεντάλ του γκαζιού δεν σημαίνει ότι ανοίγουμε και την πεταλούδα της βενζίνης. Αίτηση κάνουμε για επιτάχυνση στον εγκέφαλο και αυτός αφού ελέγξει όλες τις παραμέτρους θα μας εγκρίνει την αίτηση και θα επιταχύνουμε. Αν διαπιστώσει ότι κάτι δεν του αρέσει θα μας κόψει. Άρα το πόση ισχύ (και ροπή) παίρνουμε στη ρόδα είναι απόφαση του υπολογιστή και θεωρώ ότι μεταβάλλεται διαρκώς όχι μόνο από την επιλογή τετρακίνησης (Auto, Sport, Lock κλπ) αλλά και από τις συνθήκες του οδοστρώματος, την ταχύτητα, τα g, και ένα σωρό άλλες μεταβλητές παραμέτρους ο αριθμός των οποίων είναι τρομακτικός. Το αυτοκίνητο είναι πηγμένο στους ανιχνευτές.

Το να προσπαθούμε να ποσοτικοποιήσουμε τα μεγέθη σε συγκεκριμένα νούμερα νομίζω είναι άσκηση ματαιότητας που λένε και οι άγγλοι. Συμφωνώ με τα νούμερα που έδωσε ο Τόνυ, είναι μια καλή προσέγγιση.

ΥΓ Πόσες φορές σας έχει τύχει να θέλετε να ανεβείτε πλαγιά με λάσπη ή χιόνι και εκεί που γκαζώνετε για να αποκτήσετε ορμή, την τελευταία στιγμή σας κόβει το γκάζι το ESP γιατί θεωρεί ότι ολισθαίνετε και θα βγείτε εκτός δρόμου.

ΥΓ2 Τόνυ τα έχω δει όλα σου τα βίντεο και σε έχω θαυμάσει! Respect που έλεγε και η γιαγιά μου στο χωριό :D

Όντως Στέφανε, αυτό που κόβει ταχύτητα μόνο του το έχω παρατηρήσει σε ανηφόρα με στροφή, κ με το c.c κ όταν πατάω εγώ γκάζι.. μόλις χωνομαι στη στροφή κόβει χωρίς να χτυπάει κάποια προειδοποίηση ή το esp
New vitara 2019--GL+ 4x4
Άβαταρ μέλους
giwrgosarta
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Τετ Δεκ 05, 2018 4:40 pm
Τοποθεσία: Άρτα - Κοζάνη
Λάστιχα: Conti eco
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Ημιακαμπτος
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Σάβ Ιουν 08, 2024 11:28 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 08, 2024 6:57 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Ιουν 07, 2024 10:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 07, 2024 6:00 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Ιουν 06, 2024 10:10 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Ιουν 06, 2024 6:24 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 05, 2024 11:35 am Καλημέρα σε όλους.
Διοματάρης Τετ Ιουν 05, 2024 8:09 am Καλημέρα σας
antonis1627 Τετ Ιουν 05, 2024 6:18 am Καλημέρα σας
arahova Τρί Ιουν 04, 2024 8:43 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 04, 2024 6:15 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 03, 2024 2:49 pm Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 03, 2024 6:18 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Κυρ Ιουν 02, 2024 9:44 am Καλημέρα, καλή Κυριακή και καλό μήνα..!
antonis1627 Κυρ Ιουν 02, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 01, 2024 8:21 am Καλημέρα σε όλους, καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 01, 2024 6:07 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο,καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχουμε.
arahova Παρ Μάιος 31, 2024 11:36 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
Panos2 Παρ Μάιος 31, 2024 8:10 am Καλημέρα !!!!!
antonis1627 Παρ Μάιος 31, 2024 6:18 am Καλημέρα σας.
dpol Πέμ Μάιος 30, 2024 11:14 am Καλημερα ωρε
dpol Πέμ Μάιος 30, 2024 11:14 am Θρυλε θεεεεεεεεεε ωε ωε ωε ωεεεεεεεεεεεεεεεε
arahova Πέμ Μάιος 30, 2024 10:52 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μάιος 30, 2024 6:17 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Μάιος 29, 2024 12:05 pm Αύριο Πέμπτη 30-5-2024 πάμε για καφεδάκι στην .
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες