Η κατανάλωση μετά τα 1000χλμ μου έχει πέσει γύρω στα 5.7λτ/100χλμ με ταχύτητες 120-130. Αν κινηθώ όπως πήγαινα το NGV ίσως να πέσει και στα 5lt. Αλλά είναι εθιστικό το γκάζι του

6.5λτ έχω δει κινούμενος μόνο μέσα στην πόλη και σε μια διαδρομή 100χλμ με φουλ φόρτωμα και επιπλέον όγκο στις μπάρες οροφής.
Στο υβριδικό δεν είναι τόσο η μπαταρία που κάνει την διαφορά όσο η αυξημένη συμπίεση και το διαφορετικό σασμάν που έχει αλλάξει. Βοηθάει μεν η μπαταρία να σου δώσει ένα σκούντημα κατά την πίεση του γκαζιού για πολύ λίγα δευτερόλεπτα. Επίσης μπορείς να πηγαίνεις με 5χλμ σε ανηφορικό χωματόδρομο χωρίς κρέμασμα και τα σχετικά και με πολύ καλή ροπή. Σε κάτι τέτοιες κακοτοπιές την καταλαβαίνεις την μπαταρία.
Υπολογίστε και το κόστος αλλαγής των μπαταριών που στο toyota μετά από 10 χρόνια φτάνει στα 8-10.000€ και στο Suzuki στα 700€