stelios8ess έγραψε:Η σειρά μετάδοσης κίνησης στα NV 4Χ4 είναι:
Κινητήρας >> Σασμάν >> ALLGRIP >> κεντρικός άξονας >> πίσω διαφορικό.
Το ALLGRIP είναι ένα χώρια "γραναζοκούτι" με την δική του βαλβολίνη.
Το ALLGRIP στο εμπρός μέρος έχει το εμπρός διαφορικό και βγαίνουν δεξιά αριστερά τα εμπρός ημιαξόνια.
Στο πίσω μέρος έχει τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη που δίνει κίνηση στον κεντρικός άξονας.
Το διαφορικό/α είναι αυτό που μας επιτρέπει να στρίβουμε χωρίς πρόβλημα.
Στο LOCK ο ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης κουμπώνει τελείως και όσες στροφές παίρνει το εμπρός
διαφορικό παίρνει και το πίσω. Μοίρασμα της ιπποδύναμης 50 -50 από το πρώτο μέτρο (μπρος - πίσω)
Αυτό λέει η Suzuki, αυτό διαπίστωσα και εγώ.
Εκεί που μεταβάλετε η ιπποδύναμη (ανάλογα τις ανάγκες) είναι στο SPORT.
Στέλιο πιστευω ότι δεν είναι 50-50 από την αρχή .
Αν δεις το βίντεο που πόσταρα λίγο πιο πριν δείχνει ότι η ροπή πίσω (mA)
μεταβάλλεται συνέχεια .το εύρος του coupler φτάνει μέχρι τα 2.8Α και σε LOCK ξεκινάει στα 1.1mA.
Κοντά στα 60 km/h χωρίς απώλεια πρόσφυσης η ροπή που πάει πίσω σε LOCK είναι μικρή.
Η Suzuki φοβάμαι δεν τα λέει όλα η μάλλον δεν θέλει να τα πει όλα σε διαφημιστικά spot
