1. αραχοβα νοτ. ειναι και λαθρο αραχοβα ο συγκεκριμενος, κατι για γκομενακια του μπαμπα του ναπολεοντα λενε οι φημες... 2. πολλες φορες εχω δοκιμασει με sport/auto και 5η/6η τελικες. Στο sport η τελικη ειναι +15km τουλαχιστον. 217 σε dvr-gps - εχω δει και παραπανω αλλα ανευ ντιβιαρ- με μαμα λαστιχακια στην ευθεια της τριπολιτσας. Παναη με 6η βγαινει η μεγιστη τελικη, αλλα πρεπει πρωτα να σκασεις τη 5η. σε αυτο που το παιζεις μονος σου, σε αυτοματο δεν ξευρω. Με lat cross και 5η εχω φτασει μεχρι 205 και με λερωμενο βρακακι απο θορυβο και γιατι ειναι στα ορια του ελαστικου (h αντι v των conti για s). 3. η δοκιμη μπάι γατος η απολυτη ειναι στην πλατεια της πετρουπολης ανεβαινoντας, μπορουν οι συνπετροι να το δοκιμασουν: με 3η και 30km σε auto και σταθερο γκαζι μπροστα απο το γκατο σαλέ (ναι υπαρχει!) αρχιζει και πεφτει, αν σανιδωσεις, παλι πεφτει. σαν του γατου οταν βλεπει ασπρισμενο τοιχο*. ακριβως το ιδιο με ζμπορτ, αν κρατησεις σταθερο γκαζι ανεβαινει για πλακα και αν σανιδωσεις, ανεβαζει καργα μεχρι το σουβλατζιδικο στη στροφη.
αρα, νομιω οτι κατι εχει να καμει με πολυ πλουσιοτερο μειγμα. για διαφορες άουτο και ζμπορτ σε καταναλωσις δεν εχω αποψις, ειμαι μονιμα σε ζμπορτ.
* ξυσιμο ασβεστωμενου τοιχου με νυχι, αντιστοιχει σε εκατον πενηντα επτα μερες αγαμιας για τον υποφαινομενο γατο...
ΑρΕς απαντηστε και βαλτε τελευταιο στο νημα το ονοματακια σας να φαινεται.... και παλι δεν ειναι τοσο ωραιο οσο το δικο μου...
Εσείς με τας βενζίνας που τα τερματίζεται, σε Auto ή Sport, από ότι κατάλαβα σας τερματίζει κόφτης, δεν το αφήνει να πάει άλλο. Στο Auto ή Sport, άσχετα την ταχύτητα που έχει πιάσει, οι στροφές που "τρώει" το κόψιμο είναι ίδιες
Οι παρατηρήσεις Παναγιώτη και γατούλη, περί μεγαλύτερης τελικής με SPORT, μάλλον εξηγούνται βάσει και της τελευταίας ανακάλυψης από το service manual!
Στο SPORT παίζει μόνιμη τετρακίνηση, ενώ στο AUTO όχι!
Δεν υπάρχει διαφορά στο μείγμα καυσίμου, καθώς από ότι λέει η μαμά Suzuki, στο AUTO με τέρμα γκάζι δεν υπάρχει διαφορά με το SPORT (πλην του 4WD που είναι μόνιμο στο SPORT)
Όπως έχω ξαναπεί, δεν έχω κάνει ποτέ δοκιμή τελικής με το NV, ούτε και πρόκειται
Απεναντίας έχω κάνει άπειρες δοκιμές, και συνεχώς βελτιώνω την τεχνική μου, σε επίτευξη ελάχιστης ταχύτητας
Στις τελευταίες μάλιστα δοκιμές επίτευξης ελάχιστης ταχύτητας, είχα πίσω μου τον ανυπόμονο κ.γατούλη, που το μόνο που δεν μου έκανε ήταν ...πισωκολλητό
Ας πιάσω τι λέει η Suzuki για το φλέγον θέμα που αναπτύξαμε ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ Για την ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης, το σύστημα μετάδοσης κίνησης επίσης ελέγχεται από την επιλογή SPORT. Τροποποιεί την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και την απόδοση ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα για να δώσει μια πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης. Στην περίπτωση των οχημάτων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων βοηθά να διατηρήσει τις στροφές του κινητήρα σε υψηλότερα επίπεδα, βελτιώνοντας την επιτάχυνση, και προσφέροντας σπορ οδηγικές επιδόσεις.
Από φυλλάδιο της Suzuki που αναφέρει πληροφορίες για το NV 1.000 και 1.400 cc Λειτουργία Auto Δίνει προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου σε ομαλές συνθήκες οδήγησης και μεταβαίνει σε τετρακίνηση μόνο όταν αυτό είναι απαραίτητο. Λειτουργία Sport Βελτιώνει την απόδοση σε απότομες στροφές κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς. Ενώ για καλύτερη απόδοση του κινητήρα, μεταβάλλει την απόκριση του γκαζιού και την κατανομή της ροπής. Λειτουργία Snow Προσφέρει την ιδανική διαμόρφωση για χιονισμένες, ολισθηρές επιφάνειες και ενισχύει την πρόσφυση κατά την επιτάχυνση ώστε να διατηρείται η σταθερότητα. Λειτουργία Lock Για την απομάκρυνση του οχήματος από το χιόνι, τη λάσπη ή την άμμο, η λειτουργία Lock κατανέμει συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς ώστε να εξασφαλιστεί μέγιστη πρόσφυση. Το ESP®* και τα άλλα συστήματα ελέγχου λειτουργούν με βέλτιστο τρόπο για τον απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου. Η λειτουργία Lock μεταβαίνει αυτόματα σε λειτουργία Snow σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα.
Ένας από αυτούς που δοκιμάζουν αυτοκινητα Στην αυτόματη λειτουργία Auto η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς εξασφαλίζοντας οικονομία στο καύσιμο. Όταν όμως τα ηλεκτρονικά όργανα διαπιστώσουν απώλεια πρόσφυσης των τροχών, αυτόματα μέσα σε ελάχιστο χρόνο η ισχύς μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς. Η επιλογή Lock είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για κίνηση σε ανώμαλους δρόμους με χαμηλή πρόσφυση γιατί κλειδώνει την τετρακίνηση ισόποσα ανάμεσα στους δυο άξονες. Το πρόγραμμα Sport για γρήγορη οδήγηση με ταυτόχρονη αύξηση της κατανάλωσης και το Snow για κίνηση σε χιονισμένους δρόμους. Η οδική συμπεριφορά είναι καλή και ασφαλής. Οι σημαντικότερες παρατηρήσεις αφορούν την αίσθηση του τιμονιού και τις κλίσεις στις στροφές.
α. στυλιανε σε τι διαφερουν τα τοσα οσα απο του τονυ δη σλόου? οεο? β. τονυ-αντονυ. ενταυθα. νεαρε μου το τζι βι παει και αργοτερα, ο γατος οχι... γ. και ομως ασχετως τι λενε το μανουαλια, στο ζμπορτ εχει και αλλη δυναμις. το ενα κομμα τεσσερο τουλαχιστον. δεν εχετε παρα να γραψετε ενα σου-μου-ες με αιτια ενα και να σας παω μια βολτουλα με τελικες. με τα λατ κρος θα ειναι σωστη και η αιτια. μετα. δ. ουχι στυλιανε, οι σχεσεις του σουζοβιτ ειναι πολυ σταθερες, δεν αλλαζουν με τον χρονο. ουτε στο ζμπορ. οποτε κοκκινο 1η στις 5700 και οι αποδελοιπες 6250. παντα.
Χθες καθως οδηγουσα μεσα στην πολη και κατεβαινα εναν δρομο κατηφορικο περναει ενας ποδηλατης απο διπλα μου(πολυ κοντα μου) αρχιζει να σφυριζουν τα λαμπακια και σε χρονο μηδεν ενεργοποιείτε το αυτοματο φρεναρισμα.Στην αρχη τρομαξα γιατι ειναι η πρωτη φορα που το ειδα να δουλευει.κανει δουλεια το ατιμο...Παντως δεν θα χτυπουσα με τον ποδηλατη γτ ηταν διπλα μου και τον ειχα δει.
Την ώρα που το κάνει αν πατήσεις γκάζι ή φρένο απενεργοποιείτε (στο δικό μου) Αν σου κάνουν σφήνα μπροστά σου μπορεί να ενεργοποιηθεί. Έχε τον νου σου.
Σε μένα αν μπει σε λειτουργία και εκείνη την στιγμή αφήσω το γκάζι και ακουμπήσω ελάχιστα το φρένο, τότε φρενάρει πολύ δυνατά από μόνο του, ασχέτως αν δεν το χρειάζομαι.
Σε πολλά video στο youtube δείχνει να πηγαίνει αρκετά καλά και σε περισσότερο χιόνι. Όπως έχω ξαναπεί έχει μεγαλύτερες δυνατότητες από τα άλλα SUV. Δεν έχει μεν τις δυνατότητες των προηγούμενων vitara ,αλλά ως SUV πλέον που σχεδιάστηκε από τη suzuki είναι επαρκούντως ικανό.