stelios8ess έγραψε:Aris11 έγραψε:Το αμάξι αν πχ κάνει πολλές μικρές διαδρομές χωρίς να ζεσταίνεται φουλ ο κινητήρας μπορεί και να ανεβάσει την στάθμη λαδιών, καθώς το λάδι επιμολύνεται (διαλύεται) με νερό και καύσιμο.
Μη τρομάζεις τους συμφορουμίτες αν συμβεί αυτό έχουμε κάποια βλάβη![]()
Αν περάσουν ελάχιστα νερά στα λάδια, γίνονται γκρίζα και σαν σαπουνάδα.
Αν κατέβουν καύσιμα στα λάδια, κάποιο μπεκ "κατουράει" οπότε δεν θα δουλεύει σωστά και ο κινητήρας.
Αναγκάζομε να κάνω μικρές διαδρομές. Το μόνο που έπαθα, τρεις φορές μέχρι τώρα, είναι να μπουκώσει το DPF.
Υπάρχει λύση και για το DPF.
Δεν αναφέρομαι σε "νερά" από το σύστημα ψύξης - που δεν είναι νερά - και όντως κάνουν σαν σαπουνάδα.
Αναφέρομαι σε νερό H2O από τον θάλαμο καύσης. Μην ξεχνάτε η καύση παράγει 2 πράγματα: βενζίνη + οξυγόνο --> διοξείδιο του άνθρακα και νερό.
ΥΓ: έλα και ένας γρίφος να μας δω: αν μετρήσουμε τα καυσαέρια ενός οχήματος, ποιο αέριο θα βρούμε κυρίως (περισσότερο κατ' όγκο);