Αγορα NV και προβληματισμοι

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό zafiris_G.vitara » Τρί Ιαν 21, 2020 11:59 pm

και η απλη να συνεχισει να βγαινει, με την νεα WLTP φορμουλα υπολογισμου ρυπων, οι επισημες τιμες επομπων CO2 θα αυξηθουν ενα 10-20%. Τουτεστιν, αυξημενα τελη κυκλοφοριας και ταξινομησης.

αποψη μου ειναι καλα εκανες και "βιαστηκες" και το πηρες. να σαι καλα να το χαρεις!! :D
2005 Black GV 1.6 fl
2021 Suzuki Vitara GLX Hybrid 48V AllGrip Savanna Ivory/Cosmic Black Pearl + Sunroof
Άβαταρ μέλους
zafiris_G.vitara
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Παρ Μάιος 30, 2008 1:25 pm
Τοποθεσία: ATH -SKG - ATH
Λάστιχα: 215/55/R17
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ζαφειρης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό PGP » Τετ Ιαν 22, 2020 12:20 am

Και με ταμπουρα πισω!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Ιαν 22, 2020 4:22 pm

Ίσως τα ταμπούρα να έχουν σχέση με το σύστημα "ανάκτησης κινητικής ενέργειας - φόρτισης μπαταρίας".
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό peterpan » Τετ Ιαν 22, 2020 4:39 pm

Kostas1973 έγραψε:
peterpan έγραψε:Ο 1,4 κινητήρας θα βγαίνει σε απλή και υβριδική μορφή

Ο πωλητής του Σφακιανάκη μου είπε ότι καταργείται η απλή μορφή και θα βγαίνει μόνο υβριδική γι'αυτό και βιαστικα να το πάρω.


μήπως εννοούσε με το 1000αρι κινητήρα? αυτός καταργήθηκε τουλάχιστον στην Ελλάδα
peterpan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 749
Εγγραφή: Παρ Δεκ 21, 2018 5:01 pm
Λάστιχα: ContiEcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Πέτρος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό peterpan » Τετ Ιαν 22, 2020 4:43 pm

zafiris_G.vitara έγραψε:και η απλη να συνεχισει να βγαινει, με την νεα WLTP φορμουλα υπολογισμου ρυπων, οι επισημες τιμες επομπων CO2 θα αυξηθουν ενα 10-20%. Τουτεστιν, αυξημενα τελη κυκλοφοριας και ταξινομησης.

αποψη μου ειναι καλα εκανες και "βιαστηκες" και το πηρες. να σαι καλα να το χαρεις!! :D

Αν έχω καταλάβει καλά απ αυτά που διαβάσω σχετικά με τους νέους ρύπους σε διάφορα σάιτ αλλά και από φίλο πωλητή αυτοκινήτων, αυξημένα τέλη λόγω των νέων τιμών ρύπων θα πληρώνουν τα αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν μετά τις 1/3/20. Δηλαδή ένα vitara που θα αγοραστεί μετά τις 1/3/20 θα πληρώνει περισσότερα τέλη από το ίδιο αμάξι το οποίο θα έχει ταξινομηθεί έως 29/2/20.
peterpan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 749
Εγγραφή: Παρ Δεκ 21, 2018 5:01 pm
Λάστιχα: ContiEcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Πέτρος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό sambouar » Τετ Ιαν 22, 2020 4:47 pm

Αν ισχύσει αυτό, δεν θα έχει νόημα να φέρνει η αντιπροσωπεία και το Vitara 1.4 και το 1.4 Hybrid γιατί θα έχει περισσότερους ρύπους το απλό και άρα και μεγαλύτερα τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας. Οπότε θεωρώ ότι θα σταματήσει η κυκλοφορία του απλού 1.4
Τελευταία επεξεργασία από sambouar και Πέμ Ιαν 23, 2020 9:41 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
sambouar
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 05, 2019 12:46 pm
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Eibach Pro Lift
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Nikos

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό zafiris_G.vitara » Τετ Ιαν 22, 2020 5:15 pm

peterpan έγραψε:
zafiris_G.vitara έγραψε:και η απλη να συνεχισει να βγαινει, με την νεα WLTP φορμουλα υπολογισμου ρυπων, οι επισημες τιμες επομπων CO2 θα αυξηθουν ενα 10-20%. Τουτεστιν, αυξημενα τελη κυκλοφοριας και ταξινομησης.

αποψη μου ειναι καλα εκανες και "βιαστηκες" και το πηρες. να σαι καλα να το χαρεις!! :D

Αν έχω καταλάβει καλά απ αυτά που διαβάσω σχετικά με τους νέους ρύπους σε διάφορα σάιτ αλλά και από φίλο πωλητή αυτοκινήτων, αυξημένα τέλη λόγω των νέων τιμών ρύπων θα πληρώνουν τα αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν μετά τις 1/3/20. Δηλαδή ένα vitara που θα αγοραστεί μετά τις 1/3/20 θα πληρώνει περισσότερα τέλη από το ίδιο αμάξι το οποίο θα έχει ταξινομηθεί έως 29/2/20.


Σωστα Πετρο. Αυτο φαινεται οτι θα ισχυσει. Ενα βιταρα (1.4 μη-υβριδικο) με 168 ευρω τελη στο υπαρχον καθεστως, θα παει γυρω στα 280 ευρω ΑΝ ταξινομηθει απο 01/03/20 και επειτα.
αλλα κραταμε μικρο καλαθι. στο ελλαντα ειμαστε...
2005 Black GV 1.6 fl
2021 Suzuki Vitara GLX Hybrid 48V AllGrip Savanna Ivory/Cosmic Black Pearl + Sunroof
Άβαταρ μέλους
zafiris_G.vitara
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Παρ Μάιος 30, 2008 1:25 pm
Τοποθεσία: ATH -SKG - ATH
Λάστιχα: 215/55/R17
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ζαφειρης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό peterpan » Πέμ Ιαν 23, 2020 2:00 am

sambouar έγραψε:Αν ισχύσει αυτό, δεν θα έχει νόημα να φέρνει η αντιπροσωπεία και το Vitara 1.4 και το 1.4 Hybrid γιατί θα έχει περισσότερους τύπους το απλό και άρα και μεγαλύτερα τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας. Οπότε θεωρώ ότι θα σταματήσει η κυκλοφορία του απλού 1.4

Αν κοιτάξεις σε αυτά που γράφουν για τα νέα μοντέλα θα δεις ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν γυρίσει στα υβριδικά. Όχι βέβαια προηγμένα όπως τα Toyota αλλά διαθέτουν ένα σύστημα της πλάκας που το ονομάζουν 48volt υβριδικό σύστημα κίνησης με σκοπό τη μείωση των ρύπων. Ένα τέτοιο θα διαθέτει και το Vitara. Έχουν αρκετά αποθέματα από τα παλιά να πουλήσουν οπότε μάλλον θα υπάρχουν και τα δύο μοντέλα στην αγορά μέχρι εξάντλησης αλλά και για τιμολογιακή πολιτική
peterpan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 749
Εγγραφή: Παρ Δεκ 21, 2018 5:01 pm
Λάστιχα: ContiEcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Πέτρος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό StefanosM » Πέμ Ιαν 23, 2020 8:11 am

Ειδα στην τηλεόραση την διαφήμιση του νεου "υβριδικου" swift...με 4.5λτ/100 περιπου που ειδα να γραφει στα ψιλα γραμματα κατω απο την διαφήμιση, υβριδικο δεν το λες!!! Πλέον μας κοροϊδεύουν μες τ μουτρα μας!
Άβαταρ μέλους
StefanosM
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2018 10:18 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Β. Εύβοια
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: ΜΑΜΑ, mad+3.5 ελατηρ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: StefanosM
Name: Στέφανος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό peterpan » Πέμ Ιαν 23, 2020 10:10 am

4.5 λίτρα μόνο με σβηστή τη μηχανή θα καίει :lol: όπως το λες κοροϊδεύουν το κόσμο. Τα υβριδικά της suzuki αλλά και άλλων εταιρειών βασικά χρησιμοποιούν αυτή τη τεχνολογία μόνο για την εκκίνηση και για μείωση των ρύπων όπως αυτοί θα ισχύουν από 1/3. Η toyota είναι μακράν μπροστά σε αυτό το θέμα
peterpan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 749
Εγγραφή: Παρ Δεκ 21, 2018 5:01 pm
Λάστιχα: ContiEcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Πέτρος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό fiverg » Πέμ Ιαν 23, 2020 1:37 pm

Έχω και το τωρινό Ignis 1.2 (σκέτο ατμοσφαιρικό). Το πιστεύετε ή όχι σε συνθήκες κίνησης που περιλαμβάνουν κάθε μέρα μισάωρο μποτιλιάρισμα στον Κηφισό και 20 χλμ ΑΟ με επιτροφή σχεδόν ανάλογη, καίει 4.7. Το Swift δεν είναι πολύ βαρύτερο, έχουν σχεδόν ίδιο κενό βάρος. Συνεπώς δεν το βλέπω περίεργο να καίει ανάλογα. Το υβριδικό θα είναι βέβαια πιο βαρύ αλλά θα έχει και την μπαταρία. Οπότε το 4.5 με 5 το βλέπω εφικτότατο για το Swift.
fiverg
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: Τετ Ιαν 13, 2016 9:32 am
Λάστιχα: Toyo Open Country U/T
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: KYB Excel-G / MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό stephos » Πέμ Ιαν 23, 2020 2:20 pm

peterpan έγραψε:...αλλά διαθέτουν ένα σύστημα της πλάκας που το ονομάζουν 48volt υβριδικό σύστημα κίνησης με σκοπό τη μείωση των ρύπων. Ένα τέτοιο θα διαθέτει και το Vitara.

Ακριβώς έτσι !!

Το Swift έχει ήδη ξεκινήσει να κυκλοφορεί σε αυτό το ...υβριδικό από πέρσι.
Δεν έχει καμία σχέση με τα υβριδικά που γνωρίζουμε (πχ Toyota C-HR κλπ) γιατί δεν υπάρχει ηλεκτροκινητήρας.
Χρησιμοποιεί το φρενάρισμα και τα κατέβασμα ταχυτήτων για να φορτίζει την ήδη υπάρχουσα μπαταρία, αυτή που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και για τα υπόλοιπα συστήματα απλά πολύ πιο ενισχυμένη και (αν κατάλαβα καλά) έχει μια θηριώδη μίζα, η οποία όταν σταματάς στο φανάρι στο ρελαντί αντί να σβήνει τη μηχανή όπως κάνει τώρα, κομπλάρει τη μίζα και σου κρατάει αυτή το ρελαντί. Όταν πατήσεις συμπλέκτη, ξεκινάει πάλι θερμικά ο κινητήρας (και πρίν γύριζε αλλά χωρίς ανάφλεξη καυσίμου) και ξεκομπλάρει τη μίζα. Όλη η διαδικασία είναι τόσο seamless χωρίς καθυστερήσεις, κομπιάσματα κλπ που δεν καταλαβαίνεις διαφορά οπότε δεν έχεις και λόγο να απενεργοποιείς το Auto Start/Stop όπως κάνουμε σχεδόν όλοι μας. Επίσης όταν ζητάς μεγάλη επιτάχυνση ή κάποιες επιπλέον επιδόσεις, συμμετέχει και αυτή και βοηθάει τη μηχανή στο έργο της. Υβριδικό λοιπόν δεν το λες απλά είναι τέτοια η πίεση της αγοράς για μειώσεις ρύπων και conformity standards που έπρεπε και αυτοί να κάνουν κάτι.
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό jimmak68 » Πέμ Ιαν 23, 2020 5:27 pm

jimmak68
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Παρ Απρ 19, 2019 5:52 pm
Τοποθεσία: Ναύπακτος
Λάστιχα: ContiEcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Άγνωστο
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό fiverg » Πέμ Ιαν 23, 2020 6:04 pm

stephos έγραψε:
peterpan έγραψε:...αλλά διαθέτουν ένα σύστημα της πλάκας που το ονομάζουν 48volt υβριδικό σύστημα κίνησης με σκοπό τη μείωση των ρύπων. Ένα τέτοιο θα διαθέτει και το Vitara.

Ακριβώς έτσι !!

Το Swift έχει ήδη ξεκινήσει να κυκλοφορεί σε αυτό το ...υβριδικό από πέρσι.
Δεν έχει καμία σχέση με τα υβριδικά που γνωρίζουμε (πχ Toyota C-HR κλπ) γιατί δεν υπάρχει ηλεκτροκινητήρας.
Χρησιμοποιεί το φρενάρισμα και τα κατέβασμα ταχυτήτων για να φορτίζει την ήδη υπάρχουσα μπαταρία, αυτή που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και για τα υπόλοιπα συστήματα απλά πολύ πιο ενισχυμένη και (αν κατάλαβα καλά) έχει μια θηριώδη μίζα, η οποία όταν σταματάς στο φανάρι στο ρελαντί αντί να σβήνει τη μηχανή όπως κάνει τώρα, κομπλάρει τη μίζα και σου κρατάει αυτή το ρελαντί. Όταν πατήσεις συμπλέκτη, ξεκινάει πάλι θερμικά ο κινητήρας (και πρίν γύριζε αλλά χωρίς ανάφλεξη καυσίμου) και ξεκομπλάρει τη μίζα. Όλη η διαδικασία είναι τόσο seamless χωρίς καθυστερήσεις, κομπιάσματα κλπ που δεν καταλαβαίνεις διαφορά οπότε δεν έχεις και λόγο να απενεργοποιείς το Auto Start/Stop όπως κάνουμε σχεδόν όλοι μας. Επίσης όταν ζητάς μεγάλη επιτάχυνση ή κάποιες επιπλέον επιδόσεις, συμμετέχει και αυτή και βοηθάει τη μηχανή στο έργο της. Υβριδικό λοιπόν δεν το λες απλά είναι τέτοια η πίεση της αγοράς για μειώσεις ρύπων και conformity standards που έπρεπε και αυτοί να κάνουν κάτι.


Δεν είναι έτσι ακριβώς.



Υπάρχει και δεύτερη χωριστή μπαταρία στο πάτωμα και η "μίζα" θεωρείται ηλεκτρικό μοτέρ. Η μηχανή σβήνει όταν σταματήσεις. Όταν πατήσεις συμπλέκτη, το ηλεκτρικό μοτέρ
στροφάρει πρώτο τον κινητήρα και τον ξεκινάει. Πατώντας γκάζι για να επιταχύνεις, συνεχίζει και δίνει δύναμη γυρνώντας και αυτό με τον δικό του ιμάντα τον στρόφαλο.
Πολύ πιο απλή υλοποίηση προφανώς από τα Toyota, το ηλεκτρικό μοτέρ δεν συνδέεται με το κιβώτιο για να γυρνάει μόνο του τους τροχούς, συνδέεται με τον στρόφαλο για
να βοηθάει τον κινητήρα. Αλλά ας μην το βγάζουμε άχρηστο. Ένα Vitara 1.4 που καίει 7.5 με 8 σίγουρα θα βοηθηθεί. Το θέμα βέβαια είναι ότι φιμώνουν και τον κινητήρα και από τα 140 θα πέσει στα συνδυασμένα 129. Οπότε δύσκολα μπορείς να δεις πόσο τελικά οφελεί το υβριδικό (και πόσο το φίμωμα).
Τελευταία επεξεργασία από mitsosstr636r και Κυρ Ιαν 08, 2023 8:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Ενσωμάτωση βίντεο!
fiverg
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: Τετ Ιαν 13, 2016 9:32 am
Λάστιχα: Toyo Open Country U/T
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: KYB Excel-G / MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό jimmak68 » Πέμ Ιαν 23, 2020 6:15 pm

Το καλό είναι ότι θα έχει 15 κιλά ροπή παραπάνω,στα 235 από 220 που έχει τώρα.
jimmak68
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Παρ Απρ 19, 2019 5:52 pm
Τοποθεσία: Ναύπακτος
Λάστιχα: ContiEcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Άγνωστο
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες