david_bodo έγραψε:Πάντως όπως προανέφερα παρατήρώ τάση πάντα 12.6 με 12.8 όταν πάω να βάλω μπροστά και την στιγμή που βάζω μπροστά πέφτει στα 11.8 με 11.9
Αυτή την ένδειξη που την βλέπεις

Στο Ubat μέσα από το Bosch

Αν όχι, ρίξε μια ματιά ΠΡΙΝ εκκινήσεις και μια εφόσον εκκινήσεις τον κινητήρα.
ΠΡΙΝ εκκινήσουμε κινητήρα και εφόσον έκατσε ένα βράδυ. Ανοίγουμε τον διακόπτη μίζας (κλειδί) στην πρώτη σκάλα να μην ανάψουν λαμπάκια στο ταμπλό.
Αν δεν ανοίξει το Bosch μόνο του, το ανοίγουμε, στο Bosch πατάμε τα γραναζάκια κάτω δεξιά για 10". Στην νέα οθόνη που θα εμφανιστεί, μεταξύ των άλλων πληροφοριών...
Επάνω Αριστερά: Ubat 12.50 V <<< αν βλέπουμε στο περίπου αυτή την τιμή είναι σε καλή κατάσταση η μπαταρία μας. Αν βλέπουμε γύρω στα 11.50 V η μπαταρία πλησιάζει στο τέλος της ζωής της.
Εκκινούμε τον κινητήρα και ανεβάζουμε γύρω στις 1.000 στροφές.
Στο Ubat πρέπει να βλέπουμε γύρω στα 14.00 V.Αυτό δείχνει πως το δυναμό βγάζει αρκετό ρεύμα για τις ανάγκες του αυτοκινήτου, αλλά και για να φορτίσει την μπαταρία.