Antonioz έγραψε:ανάλογα που είναι τα καρούλια.. εαν είναι μόνο στον ένα αξονα(μπροστά ή πίσω) και σπινιάρει, είναι μουφα το lock(γιατι μιλάμε για lock στο κέντρο εαν κατάλαβα καλά)
Αντώνη δείχνουν και καρούλια σε τρείς τροχούς, που ένας τροχός (μπροστά ή πίσω) βγάζει το αυτοκίνητο.
Σίγουρα δεν είναι "Lock" με την "παραδοσιακή" έννοια!!
Όμως η χρήση του (και η ονομασία LOCK) από διάφορους κατασκευαστές, και όχι μόνο από τη Suzuki, δείχνει ότι τα συστήματα αυτά αποτελούν εξέλιξη, άρα και βελτίωση (????) του παραδοσιακού "Lock"!
Ανεξάρτητα από το τρόπο λειτουργίας του συστήματος, που σε κάθε περίπτωση κανείς δεν εξηγεί ακριβώς πώς λειτουργεί, οδηγεί εμάς τους χρήστες του συστήματος να οδηγούμε με διαφορετικό τρόπο, από τον καθιερωμένο τρόπο στα παλαιότερα τετρακίνητα.
Το ότι απαγορεύεται δηλαδή η εμπλοκή σε στροφές γιατί "κουρδίζει - δεν στρίβει - υποστρέφει κλπ" δεν ισχύει!
Επίσης η αποφυγή χρήσης Lock σε μικρά δύσκολα περάσματα, που ίσως χρειαστεί το σύστημα, όπως έχει καθιερωθεί στα παλαιότερα οχήματα λόγω της δυσκολίας εμπλοκής - απεμπλοκής (κατέβα να κλειδώσεις - ξανακατέβα να ξεκλειδώσεις κλπ) σίγουρα δεν ισχύει καθώς εμπλοκή - απεμπλοκή γίνεται στιγμιαία με το πάτημα ενός κουμπιού χωρίς απαίτηση σταματήματος κλπ.
Άρα εμπλέκουμε άφοβα (τσάμπα είναι), όποτε έχουμε απλή αμφιβολία αν θα περάσουμε ή όταν κρίνουμε ότι θα βοηθήσουμε το αυτοκίνητο σε δυσκολίες εν γένει!