Τεχνολογία Suzuki allgrip

Re: Lock σε ΝV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Νοέμ 09, 2019 12:14 pm

Antonioz έγραψε:ανάλογα που είναι τα καρούλια.. εαν είναι μόνο στον ένα αξονα(μπροστά ή πίσω) και σπινιάρει, είναι μουφα το lock(γιατι μιλάμε για lock στο κέντρο εαν κατάλαβα καλά)


Αντώνη δείχνουν και καρούλια σε τρείς τροχούς, που ένας τροχός (μπροστά ή πίσω) βγάζει το αυτοκίνητο.

Σίγουρα δεν είναι "Lock" με την "παραδοσιακή" έννοια!!
Όμως η χρήση του (και η ονομασία LOCK) από διάφορους κατασκευαστές, και όχι μόνο από τη Suzuki, δείχνει ότι τα συστήματα αυτά αποτελούν εξέλιξη, άρα και βελτίωση (????) του παραδοσιακού "Lock"!


Ανεξάρτητα από το τρόπο λειτουργίας του συστήματος, που σε κάθε περίπτωση κανείς δεν εξηγεί ακριβώς πώς λειτουργεί, οδηγεί εμάς τους χρήστες του συστήματος να οδηγούμε με διαφορετικό τρόπο, από τον καθιερωμένο τρόπο στα παλαιότερα τετρακίνητα.

Το ότι απαγορεύεται δηλαδή η εμπλοκή σε στροφές γιατί "κουρδίζει - δεν στρίβει - υποστρέφει κλπ" δεν ισχύει!

Επίσης η αποφυγή χρήσης Lock σε μικρά δύσκολα περάσματα, που ίσως χρειαστεί το σύστημα, όπως έχει καθιερωθεί στα παλαιότερα οχήματα λόγω της δυσκολίας εμπλοκής - απεμπλοκής (κατέβα να κλειδώσεις - ξανακατέβα να ξεκλειδώσεις κλπ) σίγουρα δεν ισχύει καθώς εμπλοκή - απεμπλοκή γίνεται στιγμιαία με το πάτημα ενός κουμπιού χωρίς απαίτηση σταματήματος κλπ.

Άρα εμπλέκουμε άφοβα (τσάμπα είναι), όποτε έχουμε απλή αμφιβολία αν θα περάσουμε ή όταν κρίνουμε ότι θα βοηθήσουμε το αυτοκίνητο σε δυσκολίες εν γένει!
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Σάβ Νοέμ 09, 2019 4:59 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Σάβ Νοέμ 09, 2019 12:30 pm

Αναρωτιέμαι αν ο κύριος που ανέβασε τα video είναι μηχανικός έχει ανοίξει αρκετά σασμάν, έχει ανοίξει και ALLGRIP. :think:

Πληροφορίες που έχω ιδικών στα Suzuki αλλά και από άλλες μάρκες (πληροφορίες από τα εργοστάσια) για τα τελευταίας τεχνολογίας.
Δεν ανοίγουμε τα κυρίως σασμάν, δεν ανοίγουμε τα βοηθητικά, δεν ανοίγουμε διαφορικά κλπ.
Δεν υπάρχουν μεμονωμένα ανταλλακτικά, δεν μπορούμε να τα ξανά κλείσουμε χωρίς τα ιδικά εργαλεία, είναι ασύμφορη η επισκευή.
Υπάρχουν και αλλάζουμε όλο το γκρουπ όλο το "κιβώτιο"
Έχω την εντύπωση πως δεν θα κυκλοφορήσουν ποτέ βιβλία επισκευών. Διότι "πονά χέρι", "αλλάζουμε χέρι" :lol: :lol: :lol:
Για τα ευρώπουλα μη ρωτάτε :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Νοέμ 09, 2019 12:43 pm

Όλα αυτά τα "Δεν...." Στέλιο, μοιάζουν με το "Πίστευε και μη Ερεύνα" του μεσαίωνα! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Σήμερα η επιστήμη οδηγεί στη διαφάνεια παντού (ακόμα και στα δημιουργήματα του Θεού, πόσο μάλλον στα NV) και παρά τις προσπάθειες απόκρυψης (πατέντες κλπ) κάποια στιγμή όλα βγαίνουν στο φως!

Περιμένουμε λοιπόν...............(θα προκάμουμε???) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Μάλλον βέβαια, με την ηλεκτροκίνηση που έρχεται και με ένα κινητήρα σε κάθε τροχό, σίγουρα όλα αυτά θα περάσουν στην ιστορία πολύ σύντομα :D :D :D
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Σάβ Νοέμ 09, 2019 1:06 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Σάβ Νοέμ 09, 2019 1:06 pm

Αν δεν υπάρχουν ανταλλακτικά τι να το κάνω το βιβλίο επισκευής :?: :?:
Το πολύ να μάθω πως λειτουργεί, μέχρι εκεί όμως.
Βιβλία επισκευων δεν υπάρχουν και για άλλες μάρκες.
Δεν είναι μόνο "προνόμιο" της Suzuki.

Tony κάτι μου έλεγες για την τεχνολογία που καλπάζει τις προάλλες :D
Αυτή είναι η νέα γραμμή της τεχνολογίας, αλλάζουμε δεν επισκευάζουμε.

Κάτι έγραφε ο GATOZ .... του αλλάξαν δεν του επισκεύασαν τα σασμάν στα NV του.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Νοέμ 09, 2019 1:08 pm

stelios8ess έγραψε:Κάτι έγραφε ο GATOZ .... του αλλάξαν δεν του επισκεύασαν τα σασμάν στα NV του.


Μάλλον του άλλαξαν το σετ δίσκων, όπως και σε μένα!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Σάβ Νοέμ 09, 2019 1:25 pm

GATOZZZZ...
Κάτσε να μας το ξεκαθαρίσει...(έτσι που γράφει) Έγινε αλλαγή μόνο το κρουπ του συμπλέκτη η όλο το σασμάν :?: :?:
Για να αλλαχτεί συμπλέκτης πρέπει να βγει (κατεβεί) το σασμάν για όσους δεν ξέρουν. (δεν το λέω για GATOZ)
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Νοέμ 09, 2019 1:36 pm

Απάντησε ότι έτσι του είπαν και ότι δεν ήταν εκεί.

Άκρη βγαίνει μόνο από το τιμολόγιο, αλλά λόγω leazing, δεν ξέρω αν έχει πρόσβαση!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Σάβ Νοέμ 09, 2019 1:42 pm

Τότε πρέπει να μπει από κάτω να δει αν είναι καινούργια τα σασμάν :lol: :lol: :lol:
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stephos » Σάβ Νοέμ 09, 2019 1:45 pm

Μάλλον ξετυλίγεται το κουβάρι σιγά σιγά.
Όλα τα AllGrip συστήματα δεν είναι ίδια. Αυτό που φοράει το IGNIS πχ είναι με συμπλέκτη σιλικόνης. Περιμένει να ολισθήσουν οι μπροστινοί τροχοί για να ενεργοποιηθούν οι πίσω με μεταβλητή ροπή. Το AllGrip του Vitara είναι αμιγώς ηλεκτρομαγνητικό (όπως και του Nissan X-Trail), που σημαίνει ότι δεν περιμένει να χάσουν την πρόσφυση οι μπροστινοί τροχοί για να εμπλέξει τους πίσω. Η εμπλοκή γίνεται με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη από πριν (άρα Proactive) σε προκαθορισμένο ποσοστό ροπής. Αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι δεν υπάρχει ολίσθηση με κίνδυνο (στην άμμο πχ) να αρχίσουν να σκάβουν οι μπροστινοί τροχοί μέχρι να "ξυπνήσουν" οι πίσω αλλά και επίσης ότι μπορεί να παίρνει πληροφορίες από όλα τα συστήματα (τιμόνι, γκάζι, ESP υποστροφές, υπερστροφές κλπ) και να εμπλέκει/απεμπλέκει κατά το δοκούν.
Αυτό όσον αφορά στους άξονες (εμπρός/πίσω). Στους τροχούς ενεργοποιεί το ESP και φρενάρει αυτόν που γυρίζει πιο γρήγορα ξεγελώντας το διαφορικό να δώσει ροπή στον απέναντι τροχό. Εδώ τώρα αν είχε ένα περιορισμένης ολίσθησης διαφορικούλι (τύπου TORSEN πχ) θα ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου!

Εδώ και το άλλο βίντεο που μου έστειλε ο ευγενικός τύπος με τις μετρήσεις και κατά την οδήγηση, όχι σταματημένο.

stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Σάβ Νοέμ 09, 2019 2:19 pm

Η δοκιμές που έκανα:
1. Σε παγωμένο δρόμο ελαφρός ανηφορικό, στο AUTO, πάω να ξεκινήσω, αισθάνομαι να ολισθαίνουν οι εμπρός τροχοί (μερικές στροφές)
αμέσως η εμπλοκή και των πίσω τροχών και το αυτοκίνητο να ξεκινάει.
2. Στο ίδιο οδόστρωμα έχοντας SNOW ή LOCK το αυτοκινητο ξεκινάει αμέσως χωρίς αίσθηση ολίσθησης.
3. Ανηφορικός χιονισμένος παγωμένος δρόμος έχοντας το LOCK μερικές φορές φεύγει το πίσω μέρος του αυτοκίνητου.
4. Στον ίδιο δρόμο έχοντας το SNOW το αυτοκινητο ανεβαίνει καρφί, δεν φεύγει το πίσω μέρος.
5. Στην κατάβαση χιονισμένου παγωμένου δρόμου το LOCK "κρατάει" πιο καλά από το SNOW.
6. Έχοντας το LOCK στην δύσκολη κατάβαση αν πατήσουμε το "κουμπί κατάβασης" τα πράγματα γίνονται πολύ πιο εύκολα.
Οι δοκιμές έγιναν με τα μαμά ελαστικά.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Νοέμ 09, 2019 2:40 pm

Είδα αρκετές φορές το video, σταματώντας και ξεκινώντας το, σε πολλά τυχαία σημεία, προσπαθώντας να δω τις σχέσεις (κυρίως control signal mA / 4WD %).

Διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει καμμία αναλογική σχέση μεταξύ τους.

Άρα η εμπλοκή και απεμπλοκή του 4WD (που γίνεται σε όλα τα mods AUTO-SPORT-SNOW-LOCK, όπως φαίνεται) δεν εξαρτάται μόνο από το Control signal, όπως θα φανταζόταν κάποιος.

Σίγουρα έχει πέσει πολύ μυαλό ( :ugeek: :ugeek: :ugeek: ) στην υλοποίηση - παραμετροποίηση του συστήματος, που εγώ τουλάχιστον, μη γνωρίζοντας τίποτα από τη λογική του, δεν μπορώ να κάνω την παραμικρή κριτική (καλό - κακό - καλύτερο κλπ).

Σίγουρα το αποτέλεσμα (μόνο σε αυτό μπορώ να έχω κάποια μικρή γνώμη) είναι πολύ καλό, με ελάχιστες περιπτώσεις αστοχίας.

Σίγουρα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θετικά σημεία του αυτοκινήτου σε off-road και όχι μόνο, που αδικείται πολύ (σε off-road) από το ελεύθερο ύψος του από κάτω, αλλά κυρίως από τους μεγάλους προβόλους μπρος - πίσω ( γωνίες προσέγγισης και απομάκρυνσης )

Πιστεύω ότι το τελευταίο, είναι το μοναδικό σημείο, που δεν μου επιτρέπει την "βόλτα" στο Καντήλι :D :D :D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Σάβ Νοέμ 09, 2019 3:43 pm

AN γνωρίζει κάποιος Ρωσσικά, μπορεί να βρεθεί άκρη εδώ:

Τελευταία επεξεργασία από panoshm και Σάβ Νοέμ 09, 2019 7:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Διόρθωση ενσωμάτωσης βίντεο (Παρακαλώ μην "πετάτε" έτσι ξερά link!!!!)
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Νοέμ 09, 2019 7:44 pm

batfalcon έγραψε:μπορεί να βρεθεί άκρη εδώ
:arrow: ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΟΙΟ LINK ΚΑΝΕΤΕ COPY - PASTE!!!!!! :arrow: Εδώ οι οδηγίες :arrow: :arrow:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30502
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Σάβ Νοέμ 09, 2019 11:17 pm

Tony Louk έγραψε: αλλά κυρίως από τους μεγάλους προβόλους μπρος - πίσω ( γωνίες προσέγγισης και απομάκρυνσης )


Αντώνη , θα μου επιτρέψεις να κάνω λίγο τον καθηγητή ;-)
Η γωνία αυτή λέγεται ΔΙΑΦΥΓΗΣ
Στο ΝV είναι σχετικά καλή (σκέψου ενα αγροτικό με την μιάμιση καμπίνα πόσο χειρότερη έχει :!: )
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Κυρ Νοέμ 10, 2019 12:42 am

Γιατι το λες αυτο Νικο ;;;
Γιατι ενα αγροτικο νεου τυπου εχει χειροτερες γωνιες διαφυγης απο το nv;;
Εγω ετσι οπως τα βλεπω θεωρω οτι εχουν τεραστιες γωνιες σε σχεση μη σου πω με ολα τα suv.
βαριεμαι
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11555
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες