arahova έγραψε:Νικόλα το AGM για εμάς είναι πλεονασμός, γιατί όπως είπαμε δεν έχουμε ανάκτηση
ενέργειας κατά την πέδηση. Το μόνο που χρειάζεται η μπαταρία είναι το EFB να έχει
το START-STOP.
Πάντως επειδή η τύπου AGM έχει κάποιες ειδικές προδιαγραφές, υπάρχει περίπτωση
να σου κρατήσει και πάνω από 5 χρόνια, λέω εγώ τώρα, (διπλά χρήματα, διπλάσιος
χρόνος διάρκειας.)

Θυμήθηκα την επιστολή της αντ/πειας και είπα να την ανεβάσωω κι εδώ, γιατί μετά από 2 χρόνια, ομολογώ πως δεν την εύρισκα ούτε εγώ!
"Eπανέρχομαι μετά από τόσους μήνες διότι παρήγγειλα ένα Βολτόμετρο / Θερμόμετρο, το οποίο τοποθέτησα στην θέση του "αναπτήρα". Παρατήρησα λοιπόν ότι η τάση που έγραφε σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν πολύ υψηλή.
Πιο συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια της πορείας, ανεξέρτητα από στροφές του μοτέρ, και εφ' όσον πατώ το γκάζι, η τάση παραμένει σε λογικά επίπεδα, μέχρι 14,3 V . Τόσο γράφει, απεδείχθει ότι γράφει + 0,1 (περισσότερο από το πραγματικό).
Οταν όμως για οποιοδήποτε λόγο, ΔΕΝ πατώ το πεντάλ του γκαζιού και το αυτοκίνητο ρολάρει μόνο του (πχ. σε κατηφόρα), η τάση ανεβαίνει πολύ περισσότερο και κορυφώνεται στα 15,1 V όταν είναι ημέρα και δεν υπάρχουν καταναλώσεις, η 15 V όταν έιναι νύχτα και τα φώτα είναι αναμένα. Εάν εκείνη την στιγμή, χαιδέψω το γκάζι, τονίζω το χαιδέψω, η τάση ακαριαία πέφτει στα φυσιολογικά επίπεδα.
Απευθύνθηκα εγγράφως στην Τεχνική Υπηρεσία, η οποία απάντησε πάλι εγγράφως λέγοντας με δυο λόγια ότι το φαίνομενο είναι φυσιολογικό και πως το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με σύστημα ανάκτησης της ηλεκτρικής ενέργειας κατά την πέδιση και δεν απαιτείται καμία επέμβαση στο αυτοκίνητο.Δεν μπορώ να πω ότι με ικανοποίησε η απάντηση τους, το θεώρησα μάλλον ώς υπεκφυγή, αλλά εκείνη την ημέρα επικοινωνόντας με τον συνάδελφο Τονυ μου είπε πως υπάρχει τρόπος να βλέπεις την τάση της μπαταρίας στην οθόνη, καθώς και πολλά άλλα στοιχεία, αν κρατήσεις πατημένο το ¨γραναζάκι" για μερικά sec.
Οντως ακολουθώντας την συμβουλή του, παρατήρησα πως πράγματι η τάση που κατέγραφε ήταν σχεδόν ίδια με το βολτομετρο που είχα βάλει, για την ακρίβεια 0,1 V μικρότερη και με δεδομένο ότι δεν εμφανιζε κάποιο σφάλμα το αυτοκίνητο, θεώρησα πως πιθανότατα έτσι θα πρέπει να δουλεύει. Σημειωτέον πως κάτι αντίστοιχο παρατήρησε και ο Τονυ στο δικό του. Λεπτομέρειες από τον ίδιο."
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.