Αγορα NV και προβληματισμοι

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό giwrgosarta » Κυρ Ιαν 05, 2020 9:04 pm

Καλησπέρα και καλή χρονιά...
Έχω το NV Fl 1.4 ALL , παρόλο που η χρήση μου δεν είναι σε οφ ροαντ. Κινούμαι 98% άσφαλτο κ το υπόλοιπο σε πολύ νορμάλ εκτός.
Πρέπει να βγάλεις από το μυαλό σου την παλιά καλή τετρακίνηση με τον λεβιέ κ τα αργά γτ η ηλεκτρονική διαφέρει κ σε ότι αφορά το NV δεν είναι επιλογή μόνο για οφ ροαντ. Το sport mode, μου έχει λύσει τα χέρια κ απολαμβάνω την οδήγηση πλέον σε ασφάλτινες διαδρομές με ανηφόρα κ στροφές, συν την ασφάλεια που αισθάνομαι. Σε σημεία που με το δικινητο είχα 3η κ ήμουν με το λεβιέ στο χέρι ανέβασμα κατέβασμα, πετάω 4η κ 5η κ αυτό ζητάει κ 6η . Επιπλέον σε μια προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο το κουμπωνεις κ σε κολλάει στο κάθισμα.
Κ όλα αυτά πολύ πιο οικονομικά από ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα κ δικουνα
New vitara 2019--GL+ 4x4
Άβαταρ μέλους
giwrgosarta
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Τετ Δεκ 05, 2018 4:40 pm
Τοποθεσία: Άρτα - Κοζάνη
Λάστιχα: Conti eco
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Ημιακαμπτος
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Δευτ Ιαν 06, 2020 12:00 am

GiorgosN έγραψε:Εχοντας περασει απο τα χερια μου ενα GV, ενα NGV 2.0 και τωρα κατοχος NV 1.4-4χ4 θα σου ελεγα οτι καθενα απο αυτα ειναι ενα διαφορετικο αυτοκινητο οποτε μην μπαινεις στην διαδικασια να τα συγκρινεις καθως το καθενα απο αυτα προσφερει αλλα πραγματα.Για την light χρηση που θελεις το NV θα σε καλυψει πληρως...γνωμη μου παντα δεν θα επαιρνα για κανενα λογο πλεον ατμοσφαιρικο αυτοκινητο, οποτε για μενα το 1.4 τουρμπο ειναι μονοδρομος(κανε ενα τεστ ντραιβ και θα καταλαβεις γτ...).Επισης παροτι την τετρακινηση μπορει να μην την χρειαστεις για να οργωσεις σε καποιο δασικο δρομο ωστοσο αυτη θα ειναι παντα εκει κ θα σε "μαζευει" διακριτικα οταν θα κανεις ενα ατσαλο χειρισμο στην ασφαλτο ;-) επισης απλα σκεψου οτι το τετρακινητο λειτουργει ως δικινητο, το δικινητο ομως που να χτυπιεσαι θα ειναι παντα δικινητο...


Γιωργο εκανα ταξιδι με το 1.4 και παει...ταπα! Εχεις δικιο. Οπως δειχνει το 1.6 ατμοσφαιρα εφυγε και αυτο απ το παιχνιδι. Μειναμε με 2 επιλογες πλεον 4χ2 βι ες 4χ4.
Σκεφτομαι ακομα, αλλα ο Γατος εδωσε σημαντικες πληροφοριες για 1.4 Ες που μαλλον ερχονται μτχ απο συμβολαια μισθωσης που θα ληξουν.
Λιγο ακομα υπομονη λοιπον..

Ευχαριστω για το σχολιο!
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Δευτ Ιαν 06, 2020 12:25 am

giwrgosarta έγραψε:Καλησπέρα και καλή χρονιά...
Έχω το NV Fl 1.4 ALL , παρόλο που η χρήση μου δεν είναι σε οφ ροαντ. Κινούμαι 98% άσφαλτο κ το υπόλοιπο σε πολύ νορμάλ εκτός.
Πρέπει να βγάλεις από το μυαλό σου την παλιά καλή τετρακίνηση με τον λεβιέ κ τα αργά γτ η ηλεκτρονική διαφέρει κ σε ότι αφορά το NV δεν είναι επιλογή μόνο για οφ ροαντ. Το sport mode, μου έχει λύσει τα χέρια κ απολαμβάνω την οδήγηση πλέον σε ασφάλτινες διαδρομές με ανηφόρα κ στροφές, συν την ασφάλεια που αισθάνομαι. Σε σημεία που με το δικινητο είχα 3η κ ήμουν με το λεβιέ στο χέρι ανέβασμα κατέβασμα, πετάω 4η κ 5η κ αυτό ζητάει κ 6η . Επιπλέον σε μια προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο το κουμπωνεις κ σε κολλάει στο κάθισμα.
Κ όλα αυτά πολύ πιο οικονομικά από ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα κ δικουνα


Καλη Χρονια Γιωργο!
Εχω οντως καταλαβει οτι πλεον το ΝΒ δεν μπορει να συγκριθει με το τζι βι του 2005. Ειναι ξεκαθαρο για μενα εδω και καιρο. Δεν περιμενω οτι θα με παει στις αμμωδεις ερημικες παραλιες που πηγαινα παλια...πλεον εχω και εγω διαφορετικες απαιτησεις απο το οχημα, οποτε ολα καλα!
Οταν λες σε σημεια που με το δικινητο ειχες 3η και ανεβοκατεβασματα εννοεις το ιδιο 1.4 σε αουτο μοουντ? (αουτο=δικινητο,ζμπορτ=80 μπροστα 20 πισω, σνοου=70 μπροστα και παει λεγοντας..). Γιατι οδηγησα το 1.4 μπουστερτζετ 4χ2 σε μεγαλο ταξιδι οπως εγραψα και πιο πανω και δεν μου φανηκε να κολλαει πουθενα...πουθενα ομως! Πηγαινε και πηγαινε και κοντευε να απογειωθει! Ειτε στην εθνικη, ειτε σε επαρχιακες στροφοανηφορες κλπ. Αλλα το τονιζω!, ολα αυτα με το 4χ2 και οχι 4χ4 σαν το δικο σου, κατι που για μενα που ερχομαι απο ατμοσφαιρα 2005 μου φανηκε ηδη ΠΥΡΑΥΛΟΣ. Οποτε σκεφτομαι...αν εβαζα και ζμπορτ(που δεν ειχα) θα γινοταν αυτο που περιγραφεις, αλλα το περιεργο σε αυτο που λες ειναι η λεξη ''οικονομικα'', και δευτερον οτι ηδη το 1.4 ακομα και 4χ2 εκδοση εχει ηδη παρα πολυ γκαζι οποτε μου φαινεται καπως....υπερβολικο να βαλεις 4χ4 μονο για το ζμπορτ και να κολλας πισω...Βεβαια μιλησες και για την ασφαλεια που νιωθεις και αυτο ειναι κατι που το σκεφτομαι, το θελω και συμφωνω απολυτα μαζι σου. Παρολα αυτα, επειδη ειναι καπως δυσκολο να τεσταρω το μοντελο σου γιατι ετσι θα λυνονταν οι αποριες μου ολες, ρωταω εσας και βλεπω ριβιους για να καταλαβω και εγω ποσο σημαντικη και ρεαλιστικη διαφορα και βοηθεια σου δινει το συστημα της σουζου σε ασφαλτο!
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό PGP » Δευτ Ιαν 06, 2020 10:53 am

Αντρέα καλή χρόνια.
Το 1.4 είναι παρά πολύ, μα πολύ γρήγορο και οικονομικό είτε σε δικινητο είτε τετρακίνητο.
Σε σπορτ έχει περισσότερο νεύρο και κρατάει στροφές ψηλότερα που θα σε βοηθήσουν σε επαρχιακούς δρόμους με κοντινές στροφές και φουρκέτες... θα το ευχαριστηθείς. Και αν είναι και αυτόματο είναι απόλαυση!!! Ξεκούραστο και άνετο!
Βάζεις και 4 ελατήρια με 300 ευρώ να σηκωθεί ακόμα λίγο και να διορθώσει τα μπαλατζαρισματα από τα μαμά ελατήρια, και εισαι άρχοντας!
Μια φόρα που θα το χρειαστείς το τετρακίνητο και θα κολλήσεις κάπου θα καταριέται την στιγμή που δεν το πήρες.... αλλά και με το τετρακίνητο μπορείς να κολλήσεις χοντρά κάπου !!! Δεν είναι όπως τα παλιά όπως σου είπαν τα αλλά παιδια.
Αν δεν το βιάζεσαι περίμενε το καινούργιο υβριδικό σε λίγους μήνες ή περίμενε μας να έρθει για να δώσουμε όσοι έχουμε το S και να πάρουμε το νέο!!! χαχαχα!!!
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1844
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό jimmak68 » Δευτ Ιαν 06, 2020 12:45 pm

Πάντως στο car.gr αυτή τη στιγμή δεν πουλιέται κανένα vitara s 1.4 χειροκίνητο.Είναι κι αυτό δείγμα του πόσο καλό και αξιόπιστο είναι.Υπάρχουν πέντε fl μοντέλα με λίγα χλμ που είναι μάλλον από test drive.
jimmak68
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Παρ Απρ 19, 2019 5:52 pm
Τοποθεσία: Ναύπακτος
Λάστιχα: ContiEcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Άγνωστο
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό giwrgosarta » Δευτ Ιαν 06, 2020 1:19 pm

Καλη Χρονια Γιωργο!
Εχω οντως καταλαβει οτι πλεον το ΝΒ δεν μπορει να συγκριθει με το τζι βι του 2005. Ειναι ξεκαθαρο για μενα εδω και καιρο. Δεν περιμενω οτι θα με παει στις αμμωδεις ερημικες παραλιες που πηγαινα παλια...πλεον εχω και εγω διαφορετικες απαιτησεις απο το οχημα, οποτε ολα καλα!
Οταν λες σε σημεια που με το δικινητο ειχες 3η και ανεβοκατεβασματα εννοεις το ιδιο 1.4 σε αουτο μοουντ? (αουτο=δικινητο,ζμπορτ=80 μπροστα 20 πισω, σνοου=70 μπροστα και παει λεγοντας..). Γιατι οδηγησα το 1.4 μπουστερτζετ 4χ2 σε μεγαλο ταξιδι οπως εγραψα και πιο πανω και δεν μου φανηκε να κολλαει πουθενα...πουθενα ομως! Πηγαινε και πηγαινε και κοντευε να απογειωθει! Ειτε στην εθνικη, ειτε σε επαρχιακες στροφοανηφορες κλπ. Αλλα το τονιζω!, ολα αυτα με το 4χ2 και οχι 4χ4 σαν το δικο σου, κατι που για μενα που ερχομαι απο ατμοσφαιρα 2005 μου φανηκε ηδη ΠΥΡΑΥΛΟΣ. Οποτε σκεφτομαι...αν εβαζα και ζμπορτ(που δεν ειχα) θα γινοταν αυτο που περιγραφεις, αλλα το περιεργο σε αυτο που λες ειναι η λεξη ''οικονομικα'', και δευτερον οτι ηδη το 1.4 ακομα και 4χ2 εκδοση εχει ηδη παρα πολυ γκαζι οποτε μου φαινεται καπως....υπερβολικο να βαλεις 4χ4 μονο για το ζμπορτ και να κολλας πισω...Βεβαια μιλησες και για την ασφαλεια που νιωθεις και αυτο ειναι κατι που το σκεφτομαι, το θελω και συμφωνω απολυτα μαζι σου. Παρολα αυτα, επειδη ειναι καπως δυσκολο να τεσταρω το μοντελο σου γιατι ετσι θα λυνονταν οι αποριες μου ολες, ρωταω εσας και βλεπω ριβιους για να καταλαβω και εγω ποσο σημαντικη και ρεαλιστικη διαφορα και βοηθεια σου δινει το συστημα της σουζου σε ασφαλτο![/quote]
Καλημέρα. Εννοώ το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα, 1.4 109 άλογα kia pro ceed. Ο χώρος εργασίας μου έχει 10χιλιομετρα άσφαλτο με στροφές πέταλα οι περισσότερες κ ανηφορικές. Αγανακτουσα να φτάσω με το ανέβασμα κατέβασμα στις σχέσεις. Το ίδιο κ προς τα ορεινά χωριά της Άρτας. Με το NV ακόμα κ στο auto mode,η διαφορά είναι μεγάλη αλλά με το sport mode τεράστια. Πλην της σιγουριάς που παρέχει το 80-20 ή που το τιμόνι σκληραίνει κ έχεις καλύτερο έλεγχο, οι φορές που θα χρειαστείς να πιάσεις λεβιέ είναι ελάχιστος συν ότι αγγίζεις απαλά το γκάζι, το χαϊδεύεις, κ το αμάξι αρπάζει.
Κ εμένα η μετάβαση από το ατμοσφαιρικό 1.4 που είχα, στο NV, μου φάνηκε βουνό. Ειδικά στις αρχές φοβόμουν να τσιμπήσω γκάζι. Κ ακόμα μετά από 22.000 χιλιόμετρα, δεν ησυχάζω. Σε κατανάλωση σε σχέση με το παλιό αυτοκίνητο είναι πολύ πιο οικονομικό.
New vitara 2019--GL+ 4x4
Άβαταρ μέλους
giwrgosarta
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Τετ Δεκ 05, 2018 4:40 pm
Τοποθεσία: Άρτα - Κοζάνη
Λάστιχα: Conti eco
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Ημιακαμπτος
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Δευτ Ιαν 06, 2020 11:15 pm

PGP έγραψε:Αντρέα καλή χρόνια.
Το 1.4 είναι παρά πολύ, μα πολύ γρήγορο και οικονομικό είτε σε δικινητο είτε τετρακίνητο.
Σε σπορτ έχει περισσότερο νεύρο και κρατάει στροφές ψηλότερα που θα σε βοηθήσουν σε επαρχιακούς δρόμους με κοντινές στροφές και φουρκέτες... θα το ευχαριστηθείς. Και αν είναι και αυτόματο είναι απόλαυση!!! Ξεκούραστο και άνετο!
Βάζεις και 4 ελατήρια με 300 ευρώ να σηκωθεί ακόμα λίγο και να διορθώσει τα μπαλατζαρισματα από τα μαμά ελατήρια, και εισαι άρχοντας!
Μια φόρα που θα το χρειαστείς το τετρακίνητο και θα κολλήσεις κάπου θα καταριέται την στιγμή που δεν το πήρες.... αλλά και με το τετρακίνητο μπορείς να κολλήσεις χοντρά κάπου !!! Δεν είναι όπως τα παλιά όπως σου είπαν τα αλλά παιδια.
Αν δεν το βιάζεσαι περίμενε το καινούργιο υβριδικό σε λίγους μήνες ή περίμενε μας να έρθει για να δώσουμε όσοι έχουμε το S και να πάρουμε το νέο!!! χαχαχα!!!


Καλη χρονια καπταιν Παναγιωτη,
Απο προχθες με τις απαντησεις σας το τοπιο ξεκαθαριζει επιτελους...αληθεια ποσο λες να κοστιζει ενα ΕΣ 2015-2016? Πως θα γινει να επισπευσουμε την παραδοση?? χαχα
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Δευτ Ιαν 06, 2020 11:21 pm

jimmak68 έγραψε:Πάντως στο car.gr αυτή τη στιγμή δεν πουλιέται κανένα vitara s 1.4 χειροκίνητο.Είναι κι αυτό δείγμα του πόσο καλό και αξιόπιστο είναι.Υπάρχουν πέντε fl μοντέλα με λίγα χλμ που είναι μάλλον από test drive.


Οντως ετσι ειναι οπως φαινεται, και το ΕΣ στην ουσια ειναι ενα FL 1.4 allgrip GLX με μαυρες ζαντες και διαφορετικο grill.
Τωρα που περιορισα το πεδιο αναζητησης, παρατηρω και εγω οτι δεν υπαρχει μτχ φλ 1.4 4χ4(τουλαχιστον σε χρωμα που ενδιαφερομαι εγω). Μονο καινουριο ακομα με 22.000 ευρω.(GL+)
Τελευταία επεξεργασία από SCOUTER και Δευτ Ιαν 06, 2020 11:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Δευτ Ιαν 06, 2020 11:29 pm

Στο ΦΛ 1.4 4Χ2 εκδοση μετρησα καταναλωση 6.38 σε αρκετα μεγαλο ταξιδι σε εθνικη και επαρχιακους δρομους κρατωντας τις στροφες οσο γινοταν κατω απο τα κοκκινα!
Εθνικη στα 120 -130 αντε 140 ελαχιστες φορες και επαρχια με στροφες και ανηφορες λογικες ταχυτητες με φυσολογικα προσπερασματα. Η μετρηση εγινε παραδοσιακα απο φουλαρισμα σε φουλαρισμα, και ηταν σχεδον ιδια με την μετρηση του υπολογιστη.
Τι διαφορα υπαρχει στην καταναλωση με τετρακουνα ??(σε λογικες συνθηκες και χωρις ζμπορτ ας πουμε..)
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό zafiris_G.vitara » Σάβ Ιαν 11, 2020 2:15 am

καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους!
Ειχα να μπω στο φορουμ γυρω στα 11 χρονια (μεχρι και ο λογαριασμος μου ειχε απενεργοποηθει!! Να ειναι καλα ο panoshm που με βοηθησε!). Ο λογος ειναι το New Vitara που ζαχαρωνω τον τελευταιο καιρο. Συγκεκριμενα μ αρεσει η εκδοση GLX AllGrip σε δυχρωμια.

Δυστυχως ομως, οι "συγκυριες" εν οψει των νεων κανονισμων ρυπων της 1ης Μαρτιου ειναι ενα εμποδιο. Πηγα προχθες ολο χαρα στην αντιπροσωπια/εισαγωγικη (εδω αθηνα) και μου ειπαν τα διαθεσιμα 4χ4 ειναι μονο στην εκδοση GL+ και σε δυχρωμια που δεν θελω. Επομενη παραλαβη θα ειναι μετα την 1η Μαρτιου, πιθανοτατα μεσα στον Απριλιο (ακουσα και για Μαϊο απο αντιπροσωπο στην Β. Ελλαδα).

Επιπλεον, δεν ξερουν AN θα ερθουν τον Απριλιο GLX Allgrip (υπαρχουσα εκδοση) και ΑΝ ερθουν αυτα θα ταξινομηθουν με τις νεες διαταξεις (πιθανοτατα με αυξημενα τελη κυκλοφοριας και ταξινομησης).

Απο την αλλη πλευρα, θα λανσαριστει το νεο NV hybrid. Για αυτο δεν ξερουν ακομα αν θα ειναι Mild hybrid (οπως το swift και το ingis που κυκλοφορουν) ή θα βγαινει μονο φουλ ιβριδικο. Εδω μου ειπαν οτι το πιθανοτερο ειναι ενα Mild hybrid με τον ηλεκτρομοτορα και την κομπακτ μπαταρια λιθιου 48v οπως στα αλλα μοντελα της εταιρειας, πιθανοτατα με μια επιβαρυνση της ταξεως των 1.500 ευρω απο την σημερινη τιμη.

Οπως καταλαβαινετε η αβεβαιοτητα ωφειλεται στο οτι η suzuki (εταιρια και οχι η αντιπροσωπεια) κραταει κλειστα τα χαρτια της.

Οποτε και γω δεν ξερω πως να προχωρησω. Μ αρεσει το GLX με τα εξτρα μπλιμπλικια και ψιψινια που εχει εναντι της GL+ αλλα θα πρεπει να περιμενω 3-4μηνες με αβεβαιη την τελικη τιμη.
Μπορω να πω οτι μ αρεσει και η ιδεαν του NV hybrid με το υπαρχον συστημα (Mid) αλλα αν γινει η στραβη και φαμε ηττα, βλεπε τιμες NV hybrid στην Φιλανδια, τοτε τον ηπιαμε κυρ Στεφανε...

Ευχαριστω!
2005 Black GV 1.6 fl
2021 Suzuki Vitara GLX Hybrid 48V AllGrip Savanna Ivory/Cosmic Black Pearl + Sunroof
Άβαταρ μέλους
zafiris_G.vitara
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Παρ Μάιος 30, 2008 1:25 pm
Τοποθεσία: ATH -SKG - ATH
Λάστιχα: 215/55/R17
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ζαφειρης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό jimmak68 » Σάβ Ιαν 11, 2020 7:56 am

Ζαφείρη,η Suzuki έχει θέμα με το χρόνο παράδοσης με τα υπάρχοντα μοντέλα (μπορείς να διαβάσεις το σχετικό topic για το τι τραβήξαμε πολλοί από μας για να παραλάβουμε τα δικά μας αυτοκίνητα).Αν παραγείλεις τώρα GLX θα το φας το εξάμηνο και φαντάσου τι θα γίνει με το hybrid.
jimmak68
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Παρ Απρ 19, 2019 5:52 pm
Τοποθεσία: Ναύπακτος
Λάστιχα: ContiEcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Άγνωστο
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Ιαν 11, 2020 10:38 am

Το πρόβλημα δεν είναι τωρινό...

Και γω παρήγγειλα αρχές Γενάρη 2017 και παρέλαβα τέλος Μάη!!!

Δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή για την αναμονή και την επιλογή μου....
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9457
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό GregoryA » Σάβ Ιαν 11, 2020 10:53 am

Αντωνη αν ηξεραν τι θα <τραβουσε> το αυτοκινητο σου δεν θα στο εδιναν. Χαχαχα!!!!
Τελευταία επεξεργασία από mitsosstr636r και Κυρ Ιαν 08, 2023 8:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης!
Lifes2short...Ride the World
SUZUKI VITARA 1.4 GL+ DITC 4WD
HONDA ST1300A PAN EUROPEAN
Άβαταρ μέλους
GregoryA
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: Τρί Οκτ 16, 2018 1:41 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Μαμά
cb: Όχι
Aka: GregoryA
Name: Γρηγόρης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Ιαν 11, 2020 10:55 am

Μπα...., νομίζω αν ήξεραν θα μου το έδιναν τσάμπα!!!

Την καλύτερη διαφήμιση τους κάνω :lol: :lol: :lol:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9457
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό zafiris_G.vitara » Σάβ Ιαν 11, 2020 11:07 am

τωρα απ οτι φαινεται τους εχουν μεινει καποια στοκ και θελουν να τα δωσουν πριν της 1η Μαρτιου με τους νεους κανονισμους και το λανσαρισμα του Hybrid.
2005 Black GV 1.6 fl
2021 Suzuki Vitara GLX Hybrid 48V AllGrip Savanna Ivory/Cosmic Black Pearl + Sunroof
Άβαταρ μέλους
zafiris_G.vitara
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Παρ Μάιος 30, 2008 1:25 pm
Τοποθεσία: ATH -SKG - ATH
Λάστιχα: 215/55/R17
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ζαφειρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Δευτ Ιουν 10, 2024 12:24 pm Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 10, 2024 6:27 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Ιουν 09, 2024 10:53 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 09, 2024 6:55 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 08, 2024 11:28 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 08, 2024 6:57 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Ιουν 07, 2024 10:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 07, 2024 6:00 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Ιουν 06, 2024 10:10 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Ιουν 06, 2024 6:24 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 05, 2024 11:35 am Καλημέρα σε όλους.
Διοματάρης Τετ Ιουν 05, 2024 8:09 am Καλημέρα σας
antonis1627 Τετ Ιουν 05, 2024 6:18 am Καλημέρα σας
arahova Τρί Ιουν 04, 2024 8:43 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 04, 2024 6:15 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 03, 2024 2:49 pm Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 03, 2024 6:18 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Κυρ Ιουν 02, 2024 9:44 am Καλημέρα, καλή Κυριακή και καλό μήνα..!
antonis1627 Κυρ Ιουν 02, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 01, 2024 8:21 am Καλημέρα σε όλους, καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 01, 2024 6:07 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο,καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχουμε.
arahova Παρ Μάιος 31, 2024 11:36 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
Panos2 Παρ Μάιος 31, 2024 8:10 am Καλημέρα !!!!!
antonis1627 Παρ Μάιος 31, 2024 6:18 am Καλημέρα σας.
dpol Πέμ Μάιος 30, 2024 11:14 am Καλημερα ωρε
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες