από giwrgosarta » Δευτ Ιαν 06, 2020 1:19 pm
Καλη Χρονια Γιωργο!
Εχω οντως καταλαβει οτι πλεον το ΝΒ δεν μπορει να συγκριθει με το τζι βι του 2005. Ειναι ξεκαθαρο για μενα εδω και καιρο. Δεν περιμενω οτι θα με παει στις αμμωδεις ερημικες παραλιες που πηγαινα παλια...πλεον εχω και εγω διαφορετικες απαιτησεις απο το οχημα, οποτε ολα καλα!
Οταν λες σε σημεια που με το δικινητο ειχες 3η και ανεβοκατεβασματα εννοεις το ιδιο 1.4 σε αουτο μοουντ? (αουτο=δικινητο,ζμπορτ=80 μπροστα 20 πισω, σνοου=70 μπροστα και παει λεγοντας..). Γιατι οδηγησα το 1.4 μπουστερτζετ 4χ2 σε μεγαλο ταξιδι οπως εγραψα και πιο πανω και δεν μου φανηκε να κολλαει πουθενα...πουθενα ομως! Πηγαινε και πηγαινε και κοντευε να απογειωθει! Ειτε στην εθνικη, ειτε σε επαρχιακες στροφοανηφορες κλπ. Αλλα το τονιζω!, ολα αυτα με το 4χ2 και οχι 4χ4 σαν το δικο σου, κατι που για μενα που ερχομαι απο ατμοσφαιρα 2005 μου φανηκε ηδη ΠΥΡΑΥΛΟΣ. Οποτε σκεφτομαι...αν εβαζα και ζμπορτ(που δεν ειχα) θα γινοταν αυτο που περιγραφεις, αλλα το περιεργο σε αυτο που λες ειναι η λεξη ''οικονομικα'', και δευτερον οτι ηδη το 1.4 ακομα και 4χ2 εκδοση εχει ηδη παρα πολυ γκαζι οποτε μου φαινεται καπως....υπερβολικο να βαλεις 4χ4 μονο για το ζμπορτ και να κολλας πισω...Βεβαια μιλησες και για την ασφαλεια που νιωθεις και αυτο ειναι κατι που το σκεφτομαι, το θελω και συμφωνω απολυτα μαζι σου. Παρολα αυτα, επειδη ειναι καπως δυσκολο να τεσταρω το μοντελο σου γιατι ετσι θα λυνονταν οι αποριες μου ολες, ρωταω εσας και βλεπω ριβιους για να καταλαβω και εγω ποσο σημαντικη και ρεαλιστικη διαφορα και βοηθεια σου δινει το συστημα της σουζου σε ασφαλτο![/quote]
Καλημέρα. Εννοώ το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα, 1.4 109 άλογα kia pro ceed. Ο χώρος εργασίας μου έχει 10χιλιομετρα άσφαλτο με στροφές πέταλα οι περισσότερες κ ανηφορικές. Αγανακτουσα να φτάσω με το ανέβασμα κατέβασμα στις σχέσεις. Το ίδιο κ προς τα ορεινά χωριά της Άρτας. Με το NV ακόμα κ στο auto mode,η διαφορά είναι μεγάλη αλλά με το sport mode τεράστια. Πλην της σιγουριάς που παρέχει το 80-20 ή που το τιμόνι σκληραίνει κ έχεις καλύτερο έλεγχο, οι φορές που θα χρειαστείς να πιάσεις λεβιέ είναι ελάχιστος συν ότι αγγίζεις απαλά το γκάζι, το χαϊδεύεις, κ το αμάξι αρπάζει.
Κ εμένα η μετάβαση από το ατμοσφαιρικό 1.4 που είχα, στο NV, μου φάνηκε βουνό. Ειδικά στις αρχές φοβόμουν να τσιμπήσω γκάζι. Κ ακόμα μετά από 22.000 χιλιόμετρα, δεν ησυχάζω. Σε κατανάλωση σε σχέση με το παλιό αυτοκίνητο είναι πολύ πιο οικονομικό.
New vitara 2019--GL+ 4x4