costas66 έγραψε:Το "πρόβλημα" των diesel δεν είναι το CO2 αλλά τα οξείδια του αζώτου ( ΝΟx ) και τα μικροσωματίδια.![]()
Πες τα χρυσοστομε!!



Κατα τα αλλα το καλο μας κρατος εκει που ελεγε οτι θα υπολογιζει τα τελη με βαση ΟΛΟΥΣ τους ριπους..... Εμεινε παλι στο CO.
Οσο για το μαυρισμα της εξατμισης, δε λεει κατι.περιμενε σε μερικες χιλιαδες χιλιομετρα να δεις τι θα γινεται απο πισω αμα κυκλοφορεις μεσα στην πολη.....
Ολοι βλεπουμε τι βγαζουν λεοφορεια ταξι και φορτηγα...... Ολα αυτα που βλεπουμε ειναι απο την καλη συντηρηση....
Η λυση ειναι απλη. Βαζουμε αυξημενα τελη τωρα στα υβριδικα στα υγραεριοκινητα και στα 2λιτρα και μετα απο καποια χρονια οπου η κατασταση θα εχει φτασει στο απροχωρητο στις παραπανω κατηγοριες, θα θυμηθουμε οτι τα diesel ειναι καρκινογονα....τωρα εξαλλου δεν συμφερει να τα πειραξουνε, γιατι τωρα εισπρατουν τρελα ποσα απο τις πωλησεις τους. Περιμενετε και θα δειτε οταν αυτες πεσουν και ο κοσμος θα εχει γεμισει με τα νεα αυτοκινητακια, υπομονη και θα το δειτε το εργο....
Για να μην παραξηγηθω, δε λεω οτι φταιει ο κοσμος που τα περνει παντα. Φταινε καποιοι που τα παιρνουν ενω ξερουν τι προκαλουν, αλλα κυριως φταινε τα καλοπαιδα της εκαστοτε κυβερνησης που εχουν καταντησει τον κοσμο σε τετοια κατασταση που μονο την οικονομια σκεφτονται......
Συγνωμη για το ξεσπασμα αλλα δεν αντεξα..