Έχοντας πολυ καιρό να γραψω στο φόρουμ αλλα παρακολουθώντας τακτικά τα δρώμενα, πηρα το θάρρος να ζητήσω την πολύτιμη βοήθεια και εμπειρία σας.
Έχοντας μετακόμιση τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό (Δανια) είχα την τυχη να ξανα πεσει στα χέρια μου ενα παρόμοιο Vitara με το δικο μου, που πλέον με βλέπει 4-5 φορές χρόνο, αλλα σε βενζίνη.
Το εταιρικό λοιπόν αυτο αυτοκίνητο μου παρουσιάζει ένα παρα πολύ ενοχλητικό κλωτσημα κατα την αποσυμπλεξη αλλα και όταν αφήνω το γκάζι έχοντας 3-4 χιλ στροφές. Το κλωτημα ειναι ουσιαστηκα μια ταλάντωση του αυτοκινήτου μπρος-πισω εως ότου απορροφηθούν οι κραδασμοί κ σταθεροποιηθεί. Μιλαμε για 3-4 ταλαντώσεις μπρος πισω.
Αυτή λοιπόν την αντίδραση του αυτοκινήτου εγω την βρίσκω εντελώς αφύσικη κάτι με το οποίο δεν συμφωνούν οι μηχανικοί της Suzuki. Συγκρίνοντας με το δικò μου που ειναι ιδιας χρονολογιας κ σχεδον ιδίων χιλιομέτρων (90χιλ & 100χιλ km)
Ειναι η μέρα με τη νύχτα.
Θέλοντας να αποδείξω οτι αυτο δεν ειναι φυσιολογικό οδήγησα ενα Swift ιδιας ακριβως χρονολογιας και km, και η συμπεριφορά ηταν σχεδον ίδια. Κλωτσημα και ταλάντωση.
Προσπαθώντας λοιπον να βρω τι φταίει, γτ ΔΕΝ ειναι φυσιολογικό τουλάχιστον με βαση την οδηγικη μου εμπειρία, παρατήρησα οτι έχουν και τα δυο οχήματα κοτσαδορο, το δικό μου δεν εχει. Σκέφτηκα οτι λόγω την ρυμουλκισης μπορεί να θέλει βάση σασμάν, είπαν οτι την τσέκαραν, αλλα δεν παίρνω κι όρκο. Σκέφτηκα επίσης μηπως λόγω των χιλιομέτρων θελει δίσκο πλατω, αλλα το αμάξι δεν πατιναρει καθόλου.
Σκεφτηκα επισης μήπως λογω των κοτσαδορων δημιουργείται κάποιο μπόσικο στο σασμαν και δουλεύει ετσι μετα απο καιρό... (αυτό το σκέφτηκα ολομόναχος


Πριν καμια 15 χρόνια ειχα αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα στο τοτε αμάξι μου (opel astra 2000) στο οποίο ειχα αλλάξει βάσεις μοτερ αλλα το πρόβλημα δεν λύθηκε ποτε μεχρι που το έδωσα.
Τέλος παντών για μη τα πολυλογώ, εχει κανείς καμια παροιμία εμπειρία που να βρήκε λύση η εστω καποια γνώμη απο που να ξεκινήσω??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.