Και ένα συγκριτικό SUV από ένα περιοδικό που δεν συμπάθησα αρκετά, στο οποίο μπορούμε να δούμε αποστάσεις από το έδαφος καθώς και γωνίες προσέγγισης, ράμπας (;;) και διαφυγής.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mega-Test-10-oikogeneiaka-SUV-se-asfalto--xwma_193991.aspNissan QashqaiΓωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής
18,8° / --- / 26,3°
Απόσταση από το έδαφος 18,5cm
Peugeot 3008Γωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής
20,0° / --- / 29,0°
Απόσταση από το έδαφος 21,9cm
VW TiguanΓωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής
16,2° / 14,9° / 16,2°
Απόσταση από το έδαφος 19,1cm
Dacia DusterΓωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής
30,0° / 21,0° / 33,0°
Απόσταση από το έδαφος 21,0cm
Skoda KaroqΓωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής)
---° / ---° / ---°
Απόσταση από το έδαφος 17,2cm
Ford KugaΓωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής
21,0° / 17,0° / 28,0°
Απόσταση από το έδαφος 20,1cm
Hyundai TucsonΓωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής
17,9° / 19,5° / 24,5°
Απόσταση από το έδαφος 17,2cm
Kia SportageΓωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής
16,8° / 17,3° / 26,1°
Απόσταση από το έδαφος 17,2cm
Opel Grandland XΓωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής
---° / ---° / ---°
Απόσταση από το έδαφος 20,0cm
Citroen C5 AircrossΓωνία προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής
20,0° / ---° / 27,0°
Απόσταση από το έδαφος 23,0cm
Ζήρεια is calling me and i must go...