από batfalcon » Πέμ Απρ 13, 2023 9:21 am
Επιβεβαιώνω πως η τάση που δινει το alternator ποτέ δεν είναι σταθερή.
Έχοντας τοποθετήσει βολτόμετρο την παρακολουθώ παντοτε. Υποθέτω, χωρίς να ειναι επιβεβαίωμενο από πουθενά,πως η τάση μεταβάλλεται επίσης από την κατάσταση της μπαταριας. Ανάλογα με την δυνατότητα της να κρατάει την ενέργεια που της παρέχεται, η τάση σταδιακά στα χρόνια που έχουν μεσολαβήσει, αυξάνεται, ώστε να φορτίσει η μπαταρία κατά το δυνατόν καλυτερα.
Συγκεκριμένα, μετά από ουσιαστική ακινησία του αυτοκινήτου για 4 μήνες, η τάση σε πορεία προς το χωριό (απόσταση 100 km), ήταν μονίμως 14,5V. Με το γκάζι πατημένο. Όταν δε δεν χρειαζόταν γκάζι, η τάση ανέβαινε μέχρι τα 15,3 V.
Σημειωτέον ότι η μπαταρία είναι η της μαμάς (5 ετών τον Μάιο).
Φθάνοντας στο χωριό, συνέδεσα το Φ/Β όπως κάνω συνήθως δηλαδή και μετά παρέλευση μερικών ημερών, η τάση στην πορεία, δεν ξεπερνά τα 13,5 ενώ χωρίς πατημένο γκάζι, δεν ανεβαίνει πάνω από 15.
Τα παραπάνω είναι επιβεβαιωμένα και με το ενσωματωμένο βολτόμετρο του αυτοκινήτου, ακριβώς διότι μου έκανε εντύπωση η τοση άνοδος της ένδειξης του εξωτερικού οργάνου.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.