


Τα αυτοκίνητα βγαίνουν για να κινούνται με κίνηση στον ένα ή και στους δύο άξονες.
Ναι ένα αυτοκίνητο έχοντας κίνηση και στους 4 τροχους ζορίζει περισσότερο τον κινητήρα.
Ναι σε μεγάλες ταχύτητες μπορεί να μην έχουν καλή ευστάθεια στις στροφές.
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στις χαμηλές ταχύτητες όσο και να κόβουμε το τιμόνι, εκτός αν
διαθέτουν μπλοκέ διαφορικό/α οπότε από την στιγμή που θα "κουμπώσουν" πρέπει να κρατάμε το τιμόνι στην ευθεία.
Σε ορισμένα οχήματα δεν μπορούμε να κουμπώσουμε τα μπλοκέ αν το τιμόνι δεν είναι στην ευθεία.
Αυτά για τα μαμά αυτοκίνητα. Αν αρχίσουν οι μετατροπές τότε αρχίζουν και κουρδίσματα ξεκουδίσματα.
Στα νεότερα τετρακίνητα όπως τα NV (και όχι μόνο) εκμεταλλεύομαστε την τετρακίνηση και τα φρένα, για καλύτερη ευστάθεια μέσα στις στροφές.
Δεν είναι τυχαίο που τα ΝV ανταγωνίζονται στο περπάτημα τα "αυτοκίνητα σαύρες" διαθέτοντας άξονα μάλιστα στους πίσω τροχούς.
Όσοι τα πάνε καλά με τα ηλεκτρονικά αν βγάλουν την κονσόλα στο NV, θα διαπιστώσουν πως πίσω από τον λεβιέ υπάρχει ένα "κουτάκι" με πολλά καλώδια
σύμφωνα με την φυγόκεντρο και τις κλίσεις του αυτοκίνητου ανοίγουν κλείνουν κυκλώματα. Που καταλήγουν οι εντολές δεν ξέρω.
Αυτή είναι η γνώμη μου και ελπίζω να μη παρεξηγηθώ. Αν τα γραφόμενα είναι σε λάθος θέμα ας μεταφερθούν.