Το πρώτο μικρομεσαίο SUV της γερμανικής φίρμας θα κάνει το ντεμπούτο του στη έκθεση της Σαγκάης, έχοντας σαν κύριο χαρακτηριστικό του την αρκετά αιχμηρή σχεδίαση.
Ελάχιστα 24ωρα πριν την επίσημη παρουσίαση του πρωτότυπου GLA της Mercedes, διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου, που θα μπει στην παραγωγή το 2014. Σύμφωνα με τις πληροφορίες οι οποίες έχουν δει το φως της δημοσιότητας, οι εικόνες που σας παρουσιάζουμε δεν θα απέχουν και πολύ από την τελική μορφή του αυτοκινήτου παραγωγής που θα δούμε τον Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Αποκαλύφθηκαν οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου. Όπως μπορούμε να δούμε, το αυτοκίνητο διαθέτει μια αρκετά δυναμική σχεδίαση, με πολλά στοιχεία από τη Mercedes A-Class πάνω στην οποία θα βασίζεται. Έτσι, στο εμπρόσθιό τμήμα του διακρίνουμε τον επιθετικό προφυλακτήρα, αλλά και την περισσότερο τονισμένη μάσκα, με τη χρωμιωμένη γρίλια να φέρει το αστέρι της γερμανικής φίρμας. Το μήκος του αυτοκινήτου υπολογίζεται στα 4,38 μέτρα, με πλάτος 1,97 μέτρα. Για την κίνηση του πρωτότυπου μοντέλου φροντίζει ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 2 λίτρων, απόδοσης 211 ίππων, το οποίο συνδυάζεται με τετρακίνηση 4Matic και αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT διπλού συμπλέκτη.
Σε 2κίνητη έκδοση
Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται να είναι διαθέσιμο και σε έκδοση με κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, η οποία θα συνδυάζεται με 1.600αρη τούρμπο κινητήρα.
Σε ότι αφορά στα diesel μηχανικά σύνολα με τα οποία θα είναι διαθέσημη η συγκεκριμένη έκδοση, θα έχουμε και πάλι τα ίδια μοτέρ με αυτά της A-Class, δηλαδή τον πετρελαιοκινητήρα του 1,5 λίτρου απόδοσης 109 ίππων, αλλά και τον 1.800άρη πετρελαιοκινητήρα, με απόδοση 109 και 136 ίππων. Στα κιβώτια τέλος, θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής αυτόματου ή χειροκίνητου 6 σχέσεων.
Κάθε πέρσυ και καλύτερα οι εμμονές σε αυτά τα καμπυλωτά σχέδια, μπορεί να αρέσουν στο γυνακείο και ασέξουαλ κοινό, αλλά προσωπικά με αφήνουν παντελώς αδιάφορο
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Επίσης μου άρεσε ότι: "...οι εικόνες που σας παρουσιάζουμε δεν θα απέχουν και πολύ από την τελική μορφή του αυτοκινήτου παραγωγής που θα δούμε τον Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης."
-------------------------------------------- Ζήσε την κάθε στιγμή σαν να'ναι η πρώτη και η τελευταία σου!
ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε:Κάθε πέρσυ και καλύτερα οι εμμονές σε αυτά τα καμπυλωτά σχέδια, μπορεί να αρέσουν στο γυνακείο και ασέξουαλ κοινό, αλλά προσωπικά με αφήνουν παντελώς αδιάφορο
+1000000 Εδώ και μερικά χρόνια(δυστυχώς) το αστέρι της Στουτγκάρδης,του οποίου είμαι FUN από εικοσιπενταετίας,έχασε την λάμψη του και παραπέμπει μάλλον σε "ποιοτική σούπα" Κινεζικής προέλευσης.Αν εξαιρέσεις 1-2 μοντέλα τα υπόλοιπα λόγω της υπερβολικής χρήσης ηλεκτρονικών είναι για το ανάθεμα.
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Το αμαξι ειναι πολυ μπροστα τεχνολογικα.και ασχημο δεν το λες,, δηλ τοκαινουριο κασκαι ειναι καλυτερο;; Ας ειχα κι εγω 211 αλογα στο 2λιτρο ,,,και δεν θα με χαλαγε καθολου
Οταν μιλάω για Κινεζοποίηση της ΜΒ εννοώ,πριν από μερικά χρόνια τα μοντέλα ήταν C - E - S - SL - ML - G - SLK - CLK.Τώρα προσθέστε στα προηγούμενα Α - B - CLS - GLA - R - SLS - GLK - και δεν ξέρω αν ξέχασα κανένα.Η ΜΒ διακρινόταν για την αίσθηση από το κλείσιμο της πόρτας,αίσθηση χρηματοκιβωτίου,το βαρύ πάτημα στον δρόμο-αίσθηση κύλισης με ανυπαρξία οποιουδήποτε ήχου κουδουνίσματος στις λακκούβες.Τα μπουτόν χειρισμού χοντροκομμένα και στιβαρά στην χρήση και κανένα αίσθημα πλαστικούρας στο εσωτερικό.Η δε αξιοπιστία ήταν το σήμα κατατεθέν του εργοστασίου της Στουτγκάρδης. Αααχ σήμερα όλα θυσία στον βωμό του κόστους.