ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ: δυσκολια ανυψωσης παραθυρων λογο των πλαινων λαστιχων στις πορτες το οποιο ξερενεται γρηγορα και θελει αντικατασταση.
ΔΙΑΚΟΤΗΣ ΗΛ/ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΟΔΗΓΟΥ: με τον καιρο χαλαει και αυτος αλλα αν τον ανοιξετε προσεκτικα και τον καθαρισετε με ενα υαλοχαρτο θα επανελθει
ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ: σε αλλες περιπτωσεις τρυπαει και σε αλλες βουλωνει.το ταμπλο πρεπει να βγει για να αλλαχτει..
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: τελικα οι περισσοτεροι εγκεφαλοι της mitsubishi που εξοπλιζουν τα περισσοτερα suzuki καποια στιγμη καιγονται και σε αφηνουν στην μεση του πουθενα. η επισκευη τους ειναι εφικτη και με την χρηση καλυτερου πυκνωτη το προβλημα δεν εμφανιζεται ξανα..
ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΦΩΤΩΝ: καποια στιγμη θα αρχισει να μην αλλαζει μεσαια μεγαλη σκαλα.μολις το ανακαλυψετε τοποθετηστε δυο ρελε μπροστα και θα αντεξει ετσι για αλλα 10 χρονια..στην περιπτωση των ρελε μπορειτε να βαλετε δυο διοδους και οταν θα εχετε μεγαλη σκαλα θα αναβει ταυτοχρονα και η μικρη βελτιωνοντας ετσι κατα πολυ τον φωτισμο της μεγαλης σκαλας..
ΣΚΑΛΕΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ: αν λειτουργει μονο στην 4η σκαλα τοτε εχει καει η αντισταση η οποια βρισκεται μετα το μοτερ του καλοριφερ και μεσα στον αγωγο του αερα για να ψυχεται..
SOS: στην περιπτωση καμενου εγκεφαλου σε 8v υπαρχει λυση για να επιστρεψει στο συνεργειο..διπλα στην πεταλουδα του γκαζιου υπαρχει μια φισα που καταληγει στο ποτενσιομετρο. βρειτε το κοκκινο καλωδιο και δωστε μια ταση + απο την μπαταρια..