ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό manman » Τρί Ιαν 21, 2014 4:23 pm

Ηρθε και η σειρά μου να δω το λάδι γιαούρτι.
Εδώ και αρκετό καιρό συμπληρώνω υγρό στο ψυγείο, όπου το ελέγχω σταθερά
Ωμως την Κυριακή μετά από ένα ταξίδι 300 χλμ, όπου στα πρώτα 150 χλμ πίεσα αρκετά το αυτοκίνητο, διαπιστώνω κατά την επιστροφή, το βράδυ
λίγο αυξημένη θερμοκρασία. Αμέσως ανοίγω τέρμα την θέρμανση και ελέγχω το ψυγείο, που ήταν άδειο σχεδόν.
Συμπλήρωσα 2 λτ νερό και το άφησα για παρατήρηση την άλλη μέρα.
Δευτέρα πρωί ελέγχω τον δείκτη λαδιού και βλέπω ίχνη γιαουρτιού, στην τάπα της κεφαλής επίσης.
Σήμερα επισκέφτηκα την αντιπροσωπεία, όπου διαπιστώθηκε ρήγμα στο καπάκι, μεταξύ του 1ου και 2ου κυλίνδρου.
Βάλαμε πρόσθετο σφράγισης ρωγμών προσωρινά και βλέπουμε αργότερα για το τι θα κάνω.
Δεν έχω παράπονο από το αυτοκίνητο (Vitara wagon 1.6 16V μοντ 2005 αγορασμένο καινούριο από την Autoprofit τον Μάρτιο του 2005),
μπορεί όπως όλοι μας λίγο πολύ να μην έχουμε την άνεση ή την πολυτέλεια για να αντιμετωπίζουμε τέτοιες στραβές, αλλά δεν φταίει το αυτοκίνητο.
Εχει φτάσει αισίως τις 289.500 χλμ, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, πέρα από τα αναλώσιμα και κανένα κολάρο τώρα τελευταία
Τον Αύγουστο του 2012 τοποθετήθηκε και κιτ υγραερίου της Lovato και έκτοτε έχει κάνει το αμάξι 55.000 χλμ περίπου.
Με δεδομένο ότι η αντικατάσταση του αυτοκινήτου είναι αδύνατη, και με 300.000 χλμ, ποια είναι η βέλτιστη λύση; επισκευή του κινητήρα
μαζί με αλλαγή ελατηρίων - μετάλλου, αλλαγή κινητήρα με μεταχειρισμένο; Την γνώμη σας παρακαλώ
manman
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 22, 2008 10:04 pm
Τοποθεσία: XANIA

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ » Τρί Ιαν 21, 2014 4:49 pm

Κατ αρχην δεν μπορεις να ξερεις αν εχεις ραγισμενο καπακι-κεφαλαρι αν δεν βγει απο επανω και στην συνεχεια να πρεσαριστει. :naughty:
Εγω πιστευω πως απλα εχει καψει φλατζα κεφαλης. :neutral:
Τωρα για επισκευη :?: :?:
Αν σε εκαιγε περισοτερα λαδια απο οτι πρεπει ή εβλεπες πεσμενη την αποδοση κανε επισκευη αλιος δεν νομιζω οτι χρειαζετε :think:
Οποίος φοβάται πέφτει και κοιμάται!!!
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3127
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2013 3:43 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: NANKANG 205/80/16 MT
Διάσταση ελαστικών: 225
Suspension: +6cm KYB,αποστατες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: ΚΑΣΤΟΡΑΣ
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό Ted23 » Τρί Ιαν 21, 2014 6:20 pm

Μεταχειρισμενος κινητηρας ειναι ρισκο με την έννοια ότι οι μαντραδες δεν ξέρεις τι θα σου πουλησει..εμενα επαθα ρήγμα στο καπάκι στα 260.000 χλμ.εγινε αλλαγη με ιμιτασιόν μιας κ το γνήσιο ήθελε την μάνα του κ τον πατέρα του η σουζουκι κ τωρα εχω φτασει αισιως τις 330000 χλμ!
Άβαταρ μέλους
Ted23
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1430
Εγγραφή: Τρί Ιουν 22, 2010 12:31 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: MATADOR AT 205/70/15
Suspension: kyb + MUD
cb: Όχι
Aka: Πλανηταρχης
Name: Τεό

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό sofos7 » Τρί Ιαν 21, 2014 8:44 pm

Αν είναι κομπλε ο κινητήρας και δεν καίει λάδια εδώ είσαι: viewtopic.php?f=10&t=21724 , εάν έχεις δεί πως ο κινητήρας σου καίει τότε πάρε άλλο μοτέρ απο μάντρα , οι σωστοί μαντράδες δίνουν πάντα εγγύηση καλής λειτουργίας , την επιλογή την κάνει ο μηχανικός σου ο οποίος έχει και την ευθύνη.
sofos7
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 9:52 pm
Λάστιχα: CrossWind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: billstein
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: sofoklis

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό triptec » Τρί Ιαν 21, 2014 8:48 pm

Φίλε, πραγματικό δίλημμα η κατάσταση και σε καταλαβαίνω γιατί είναι πρόσφατο και σε εμένα, για να φτιάξεις τον παλιό θες γύρω στα 1000€ με καινούριο καπάκι και επισκευή μπλοκ, με λιγότερο από 900€ βρίσκεις του gv με λίγα χλμ. Τα θέματα είναι 2, 1 το 1000 είναι δύσκολο να βρεθεί και σίγουρα ο μηχανικός δε δουλεύει με δόσεις, και 2 το gv φοράει το καπάκι που φοράει και το δικό μας και κάποια στιγμή θα ραγίσει και αυτό. Προσωπικά αν το πάθαινα τώρα θα πειραματιζόμουν με το καπάκι από το swift gti που δε βγάζει βλάβες και θα σου δώσει 130 άλογα, αλλά και αυτό μειονεκτεί γιατί τις ροπές τις βγάζει ψηλά, που είναι μειονέκτημα στο βουνό. Αν δεν σου τσίμπαγε λάδια άλλαξε μόνο καπάκι, εγώ έτσι έκανα και μάζευε σιγά σιγά για την επισκευή του μπλοκ όταν σου το ζητήσει, η suzuki τον κινητήρα αυτό τον δίνει για 500.000 χλμ, αν το πιστέψουμε έχει ακόμα μέλλον.
VIT' 1.6, '00, JLX, 5D
Καλό ταξίδι παναγιώτη..
Άβαταρ μέλους
triptec
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1054
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 16, 2008 4:58 pm
Τοποθεσία: κορυδαλος-καρδιτσα
Λάστιχα: BF goodrich km2 mud
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: 5 πόντους
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος Τρύπας

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό mclaren » Τρί Ιαν 21, 2014 10:26 pm

το καπακι που λες απο swift gti δεν μπαινει ετσι ευκολα θελουν αλλαγη και αλλα πολλα πραγματα
Άβαταρ μέλους
mclaren
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1511
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 9:44 pm
Τοποθεσία: ζακυνθος
Λάστιχα: Malatesta cobra
Suspension: bilstein
cb: Όχι
Name: σπυρος

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό manman » Τρί Ιαν 21, 2014 10:56 pm

Ο κινητήρας έχει μια κατανάλωση λαδιού περίπου 1 λίτρο στα 6000 - 7000 χλμ. Συνήθως στα 10.000 χλμ που κάνω το σέρβις
έχω συμπληρώσει 1.5 λτ. Δεν μπορώ να πω ότι καίει πολύ, σίγουρα όμως έχει πέσει λίγο σε απόδοση. Επειδή το λύσιμο
κεφαλής και μοτέρ είναι ούτως η άλλως ακριβή υπόθεση, το πιό λογικό θα ήτανε να επισκευαστεί εξ ολοκλήρου μια φορά.
Δεν αξίζει να επισκευαστεί τώρα μόνο η κεφαλή, με όποιο τρόπο, και μετά από ένα ή ενάμιση χρόνο να λυθεί πάλι ο κινητήρας
για επισκευή.
manman
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 22, 2008 10:04 pm
Τοποθεσία: XANIA

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό STRANTZALIS K. » Τρί Ιαν 21, 2014 11:36 pm

Παίρνεις μεταχειρισμένο με 500-600€ και επιστρέφεις στα 150000km!! και ίσως και ποιο κάτω.
Εάν ανοίξεις τον παλαιό δε ξέρεις τι θα βρειςποιο κάτω!
Είναι κάποιες στιγμές που χρειάζωμαι μόνο ένα άδειο μυαλό και γεμάτο ντεπόζιτο.........!
STRANTZALIS K.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2889
Εγγραφή: Τρί Μαρ 05, 2013 4:33 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
cb: Όχι
Name: Κώστας

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό sofos7 » Τετ Ιαν 22, 2014 1:04 am

mclaren έγραψε:το καπακι που λες απο swift gti δεν μπαινει ετσι ευκολα θελουν αλλαγη και αλλα πολλα πραγματα

Σωστά, θα πάρεις μαζί πλεξούδα,εγκέφαλο κανα κολάρο και καμία πατέντα στον πολλαπλασιαστή (αν χρειαστεί).
sofos7
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 9:52 pm
Λάστιχα: CrossWind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: billstein
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: sofoklis

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό lyggas » Τετ Ιαν 22, 2014 2:18 am

Θα βάλεις καινούργια κεφαλή για να έχει ήσυχο το καφάλι σου. Πάρε μια ιδέα : http://cylinder-heads-experts.car.gr/pa ... w/1200974/
΄Ασε που με την αλλαγή στα τσιμουχάκια των βαλβίδων η κατανάλωση λαδιού θα πέσει κάτω από το μισό. ;-)
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4359
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: Φλώρινα
Λάστιχα: Goodyear
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό sofos7 » Τετ Ιαν 22, 2014 2:56 am

'Εαν έχεις 1 λίτρο κατανάλωση λαδίων στα 6-7 χιλ. χλμ. τότε είσαι κομπλέ , άλλαξε κεφαλή και καθάρισες.
sofos7
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 9:52 pm
Λάστιχα: CrossWind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: billstein
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: sofoklis

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ » Τετ Ιαν 22, 2014 10:26 am

sofos7 έγραψε:'Εαν έχεις 1 λίτρο κατανάλωση λαδίων στα 6-7 χιλ. χλμ. τότε είσαι κομπλέ , άλλαξε κεφαλή και καθάρισες.

:clap: :clap: + 10.000
Αν ειναι ραγισμενη η κεφαλη :think:
Οποίος φοβάται πέφτει και κοιμάται!!!
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3127
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2013 3:43 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: NANKANG 205/80/16 MT
Διάσταση ελαστικών: 225
Suspension: +6cm KYB,αποστατες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: ΚΑΣΤΟΡΑΣ
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό mclaren » Τετ Ιαν 22, 2014 12:46 pm

sofos7 έγραψε:Σωστά, θα πάρεις μαζί πλεξούδα,εγκέφαλο κανα κολάρο και καμία πατέντα στον πολλαπλασιαστή (αν χρειαστεί).


θελεις ακομα το A.F.M.και το καντραν δεν ταιριαζουν οι φυσες ουτε η ντιζα ο πολλαπλασιαστης θελει πατεντα 100% γιατι δεν χωραει και κατι βασουλες που πρεπει να φτιαξεις
Άβαταρ μέλους
mclaren
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1511
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 9:44 pm
Τοποθεσία: ζακυνθος
Λάστιχα: Malatesta cobra
Suspension: bilstein
cb: Όχι
Name: σπυρος

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό manman » Πέμ Ιαν 23, 2014 4:45 pm

Συνεχίζεται
Χθές το βράδυ σε μια διαδρομή 10 χλμ, ξαφνικά σβήνει ο κινητήρας. Η μίζα ίσα που τον κινούσε. Με τα πολλά παίρνει μπροστά, αλλά σε 100 μ πάλι το ίδιο.
Ευτυχώς ήταν κοντά σε βενζινάδικο, οπότε σταματάω και συμπληρώνω 700 γρ περίπου λάδι. Ο κινητήρας πήρε μπροστά αλλά δεν είχε καθόλου απόδοση.
Σήμερα το πρωί το αμάξι πήγε στο συνεργείο, όπου διαπιστώθηκε ότι ο εκκεντροφόρος είχε αρπάξει στο 2ο καβαλέτο, αιτία μάλλον μιας φραγμένης διόδου
λαδιού. Η δίοδος αυτή πρέπει να έπασχε από αρκετό καιρό, γιατί όταν έπαιρνε μπροστά ο κινητήρας, κρύος, για ένα δίλεπτο περίπου ακουγόταν σαν ραπτομηχανή.
manman
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 22, 2008 10:04 pm
Τοποθεσία: XANIA

Re: ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ

Δημοσίευσηαπό triptec » Σάβ Ιαν 25, 2014 12:57 am

Φίλε ψάξε στο ebay, έψαξα εκ το υστέρων και βρήκα καπάκι κομπλέ με εκκεντροφόρο, βαλβίδες, κοκοράκια 370€ με τα μεταφορικά!
VIT' 1.6, '00, JLX, 5D
Καλό ταξίδι παναγιώτη..
Άβαταρ μέλους
triptec
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1054
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 16, 2008 4:58 pm
Τοποθεσία: κορυδαλος-καρδιτσα
Λάστιχα: BF goodrich km2 mud
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: 5 πόντους
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος Τρύπας

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες