από manman » Τρί Ιαν 21, 2014 4:23 pm
Ηρθε και η σειρά μου να δω το λάδι γιαούρτι.
Εδώ και αρκετό καιρό συμπληρώνω υγρό στο ψυγείο, όπου το ελέγχω σταθερά
Ωμως την Κυριακή μετά από ένα ταξίδι 300 χλμ, όπου στα πρώτα 150 χλμ πίεσα αρκετά το αυτοκίνητο, διαπιστώνω κατά την επιστροφή, το βράδυ
λίγο αυξημένη θερμοκρασία. Αμέσως ανοίγω τέρμα την θέρμανση και ελέγχω το ψυγείο, που ήταν άδειο σχεδόν.
Συμπλήρωσα 2 λτ νερό και το άφησα για παρατήρηση την άλλη μέρα.
Δευτέρα πρωί ελέγχω τον δείκτη λαδιού και βλέπω ίχνη γιαουρτιού, στην τάπα της κεφαλής επίσης.
Σήμερα επισκέφτηκα την αντιπροσωπεία, όπου διαπιστώθηκε ρήγμα στο καπάκι, μεταξύ του 1ου και 2ου κυλίνδρου.
Βάλαμε πρόσθετο σφράγισης ρωγμών προσωρινά και βλέπουμε αργότερα για το τι θα κάνω.
Δεν έχω παράπονο από το αυτοκίνητο (Vitara wagon 1.6 16V μοντ 2005 αγορασμένο καινούριο από την Autoprofit τον Μάρτιο του 2005),
μπορεί όπως όλοι μας λίγο πολύ να μην έχουμε την άνεση ή την πολυτέλεια για να αντιμετωπίζουμε τέτοιες στραβές, αλλά δεν φταίει το αυτοκίνητο.
Εχει φτάσει αισίως τις 289.500 χλμ, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, πέρα από τα αναλώσιμα και κανένα κολάρο τώρα τελευταία
Τον Αύγουστο του 2012 τοποθετήθηκε και κιτ υγραερίου της Lovato και έκτοτε έχει κάνει το αμάξι 55.000 χλμ περίπου.
Με δεδομένο ότι η αντικατάσταση του αυτοκινήτου είναι αδύνατη, και με 300.000 χλμ, ποια είναι η βέλτιστη λύση; επισκευή του κινητήρα
μαζί με αλλαγή ελατηρίων - μετάλλου, αλλαγή κινητήρα με μεταχειρισμένο; Την γνώμη σας παρακαλώ