Για αρχή , τσέκαρε μήπως έχεις πατήσει κανένα καλώδιο σφίγγοντας κάποιο εξάρτημα που έβγαλες και ακουμπάει στο σώμα του αυτοκινήτου .
Επίσης δες αν έχεις βάλει σωστά στη θέση τους όλες τις φίσες που έβγαλες .
Ψάξε με προσοχή τα καλώδια και τη φίσα του διακόπτη με τις τέσσερις σκάλες του καλοριφερ . Μήπως έχεις βάλει κάποια φίσα ανάποδα ? Αν και κανονικά έχουν οδηγό για να μπαίνουν μόνο από τη μία πλευρά ...
Αν κατέχεις από ηλεκτρολογικά και έχεις πολύμετρο , μπορείς να διαχωρίσεις τα κυκλώματα βγάζοντας τις φίσες και να ψάξεις με το ωμόμετρο να δεις ποιο κύκλωμα έχει βραχυκύκλωμα . Αν όχι , βγάλε μία μία φίσα και κάνε δοκιμή κάθε φορά να δεις πότε θα σταματήσει να ζεσταίνεται η αντίσταση . Σε αυτό το κύκλωμα είναι το πρόβλημά σου.
Η αντίσταση για τις σκάλες (ταχύτητες ) του καλοριφέρ , πρέπει να είναι σε σειρά στο κύκλωμα . Αφού εσένα σου ζεσταίνεται και καίγεται , πρέπει να παίρνει ρεύμα δηλαδή το + και το - στα άκρα της . Πρόσεξε μήπως έχεις κάνει κάποια λάθος σύνδεση στο κύκλωμα διακόπτης - αντίσταση - κινητήρας καλοριφερ .
Κάνε τα παραπάνω και πιστεύω ότι θα το λύσεις . Γράψε την πορεία της εργασίας και θα βοηθάμε και εμείς παράλληλα .
Και πάλι εδώ είμαστε .
