Καλησπερα σε ολο το club.Υστερα απο πολυ τρεξιμο και κοπο καταφερα επιτελους να τελειωσω απο ολα τα προβληματα που αντιμετωπισα με το vitara μου.
Ολα αρχισαν οταν το αυτοκινητο αρχισε να ρεταρει,και να τρεμει στο ρελαντι.Σαν να μην εφταναν ολα αυτα συνειδητοποιησα πως το παραφλου απο το ψυγειο αρχισε να αδειαζει χωρις να εχει καποια διαρροη.εκτος αυτων ακουγωνταν ενας θορυβος οταν κουμπωνα το 4Η.Ετσι λοιπον κλειστηκε σε συνεργειο και αρχισαν οι επεμβασεις.Το κοντερ ειχε 128.000χιλιομετρα.
Αλλαχτηκαν φλατζα κεφαλης,κεφαλαρι,βαλβιδες,μπουζοκαλωδια,μπουζι,ντερσιμπιτερ,ολοι οι ιμαντες,αισθητηρας λ γιατι ειχε προβλημα και αυτο,ψυγειο(καθαριστηκαν ολες οι γραμμες και σωληνωσεις),καθαριστηκε το λουφτερ,μπηκε καινουριο φιλτροκουτι με φιλτρο αερος,μετα κατεβηκε το σαζμαν και εγινε ανακατασκευη (αλλαχτηκαν ολα και το βοηθητικο επισης)ρουλεμαν καδενες κλπ,δισκο πλατο ειχε αλλαχτει πριν απο δεκα χιλιαδες χιλιομετρα οποτε δεν χρειαστηκε.Βγηκαν οι πλυμνες με τις οποιες παιδευτηκαμε στο να καθαριστουν και να αλλαχτουν κατι ρουλεμανακια αν δεν κανω λαθος.και τελος μιας και μπηκα για τα καλα στο χορο,προσθεσα και μερικα καλουδια οπως φωτα bi-xenon, bluetooth,συναγερμος,monroe αμορτισερ,λαστιχα bf goodrich a/t,cd player,με τηλεχειρισμο,i-pod,και τελος εταζερια (πατεντα).Τωρα ειμαι στη διαδικασια στρωσιματος και σε χιλια με χιλια πεντακοσια χιλιομετρα θα παω να ρυθμισω βαλβιδες.

- το ρουλεμαν σε αυτο το σημειο ηταν μανικι να τοποθετηθει