
οπότε σήμερα η αυτοψία έδειξε ότι είχε στραβώσει η βάση απο το Ζ του τιμονιού,
παλιότερα, απο τους πολλούς κανιβαλισμούς χάλαγε συχνά το συνεμπλόκ που έχει η βάση, δηλαδή αυτό,
τότε είχα κάνει μια ιδιοκατασκευή στην βάση για να κρατιέται σταθερό το όλο σύστημα, και να μην επιβαρύνεται πάρα πολύ το κάθετο
μπουζόνι που κρατάει όλη την βάση (γιατί έχω ακούσει για πολλά σπασμένα και στραβωμένα μπουζόνια), αυτήν,
την βάση δεν την σκέφτηκα μόνος μου, αλλά την έκανα αντιγραφή απο ίδια βάση που έβγαζε η FTS για το V6.
Το σκεπτικό ήτανε να μην σπάσει το κεντρικό μπουζόνι και σκοτωθείς μην έχοντας τιμόνι, και ιδίως αν είσαι σε καμμιά ανηφοριά και
κάνεις ταλιμπανιές, γιατί εκεί ο γκρεμός σε περιμένει.....

Οπότε το όλο σκεπτικό το είδα και στην πράξη, αφού εδώ και περίπου 1 χρόνο την έχω επάνω (με αρκετά χλμ καταπόνησης) και με αρκετό βάρος στο τιμόνι λόγω 31" ελαστικών, η βάση στράβωσε αλλού, χωρίς να σπάσει κάτι και χωρίς να κινδυνεύσω ούτε εγώ ούτε το αμάξι!!!!
Μια φώτο για να δείτε για πόσο στράβωμα μιλάμε......
στην παρακάτω φώτο φαίνεται πως ποιάνει η βάση πάνω στο μπουζόνι,
και εδώ πως ενισχύεται με την βάση που έβαλα,
το αποτέλεσμα είναι ότι με τέτοια καταπόνηση που δέχθηκε η βάση και στράβωσε τόσο ψηλά,
αν δεν είχα την ενίσχυση σίγουρα κάτι σοβαρότερο θα γινότανε,
απο το να μείνει το αμάξι στο βουνό, έως και να μείνω χωρίς τιμόνι.....

Οταν την είχα φτιάξει δεν την είχα ποστάρη γιατί είναι θέμα ασφάλειας μιας και είναι στο τιμόνι μας,
και έπρεπε να την δοκιμάσω πρώτα για να πω κάτι με σιγουριά,
αλλά ο χρόνος απόδειξε ότι τελικά ήταν πολύτιμη (τουλάχιστον για μένα)!!!!

Πάντως δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητη αν δεν έχουμε υπερβολές στο ψήλωμα και ιδίως στα ελαστικά του οχήματος, και προπάντων όταν δεν του
συμπεριφερόμαστε του αυτοκινήτου λές και έχουμε enduro μηχανή




