ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Τετ Ιούλ 14, 2010 4:53 pm

Mr. DT10 έγραψε:Φιλοι μου μπορειται να συστησετε σας παρακαλω καμια καλη μαρκα βαλβολινες για τα διαφορικα και το κιβωτιο?
Επισης ποσα λιτρα χρειαζεται να αγορασω για να αντικαταστησω τις παλιες?


Φίλε μου βρίσκεσαι σε λάθος ενότητα :!:

Εδώ γίνεται συζήτηση μόνο για Vitara ! Άνοιξε νέο θέμα για την ερώτησή σου στην ενότητα των GV :wink:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό maxvit » Κυρ Σεπ 05, 2010 1:12 pm

καλιμερα και απο εμενα εγω εχω ενα 1.6 8v του 1993 τη βαλβολινες να βαζω. ευχαριστω
maxvit
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 02, 2010 8:24 am
Τοποθεσία: αθηνα
Λάστιχα: mud sport tagom
Suspension: μαμα
cb: Ναι
Name: savas

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό κυριακος αθανασιου » Κυρ Σεπ 05, 2010 1:27 pm

σασμαν βοηθητικο 75/90
διαφορικα 80/90
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
Άβαταρ μέλους
κυριακος αθανασιου
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 5369
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 3:53 pm
Τοποθεσία: πευκι,στα βουνα της βορειας ευβοιας
Λάστιχα: simex 35/11.5/16
Suspension: μαμα...αχαχαχαχαχαχα
cb: Όχι
Aka: ψηλεας
Name: κυριακος αθανασιου

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό maggiora » Τρί Σεπ 14, 2010 7:37 pm

Τι μάρκα προτείνετε?Σκέφτομαι να αγοράσω τις επόμενες ημέρες και για να μην πάω ψάχνοντας τι θα μου προτείνατε?

Καταρχήν καταλήγουμε σε 75w/90 για σασμάν Gl4 και 80w/90 για διαφορικά Gl4

Στα διαφορικά χρειαζόμαστε περίπου 3,2l και στο κιβώτιο 1,7l

vitara 1600 16v 3θυρο
maggiora
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 22, 2008 7:43 pm
Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
Λάστιχα: CONTINENTAL
Suspension: MONROE ADVENTURE
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό pantel » Παρ Νοέμ 12, 2010 11:57 am

Να προσθεσω για ενημερωση τα παρακατω:
+++
από δημοσίευση του user miltellas (Μιλτιάδη) από το 4τροχοί forum.
--------------------------------------------------
Τα σασμάν που περιέχουν μπρούτζινα μέταλλα (δηλ. κράματα χαλκού) δουλεύουν απαιτώντας αυστηρά και μόνο GL-4 και κάτω.
Η GL-5 φθείρει τα μπρούτζινα. Πάραυτα, υπάρχουν GL-5 συμβατές με GL-4 (που σημαίνει απλά ότι είναι GL-5 μεν αλλά "φιλικές" προς τα μπρούτζινα).
Τα κύρια πρόσθετα υψηλής πίεσης που φθείρουν τα μπρούτζινα είναι το χλώριο και το θείο.
Αυτές οι GL-5/4 εξακολουθούν να περιέχουν χλώριο-θείο αλλά συμπεριέχουν και αναστολείς προσθέτων που αλληλεπιδρούν χημικά
πάνω στα κίτρινα μέταλλα ώστε να μην οξειδώνονται από τα χλώριο-θείο.
Δεν είναι όμως εξασφαλισμένη σε όλες τις συνθήκες η απενεργοποίηση των "βλαβερών" προσθέτων,
γι αυτό και οι κορυφαίοι παρασκευαστές παράγουν στην γκάμα τους και αποκλειστικά GL-4 βαλβολίνη υψηλής ποιότητος
με προσεγμένη σύνθεση που αντέχει εξίσου καλά με τις GL-5 τις υψηλές πιέσεις. Το μόνο κακό εδώ είναι ότι δεν υπάρχουν παρά ελάχιστες
πραγματικά καλές (δηλ. ανθεκτικές σε σκληρή χρήση) σκέτες GL-4 75W90.
+++
επειδη λοιπον ηρθε η ωρα να αλλαξω βαλβολινες, διαβασα και τα εξης

specif 75W90 (1) (600 x 450).jpg
χωρητικοτητες -θερμοκρασιες απο την SUZUKI
specif 75W90 (1) (600 x 450).jpg (62.43 KiB) 13643 προβολές


επισης

specif 75W90 (3) (1150 x 863).jpg
συνιστωμενα ιξωδη απο SUZUKI


και απο την ιστοσελιδα της AMSOIL.GR / στα προιοντα / στο OIL COMPARISONS / Gear Lube (μονο Αγγλικα)
http://www.amsoil.com/lit/g2457.pdf
μια ενδιαφερουσα αναλυση-συγκριση βαλβολινων των κυριωτερων τυπων /μαρκας

κατεληξα στο να δοκιμασω και στο κιβωτιο και στο διαφορικο ιξωδες 75W90 (αντι 80W90 στα διαφορικα), με την διαφορα χρησης GL-4 στα κιβωτια και GL-5 στα διαφορικα.
ο λογος επιλογης του ιξωδους 75W90 και στα δυο ειναι οτι οι απωλειες απο τις τριβες θα ειναι μικροτερες λογω του λεπτοτερου ιξωδους (αρα οικονομια), οπως βλεπουμε απο τα γραφηματα της suzuki οι μεγιστες θερμοκρασιες στις οποιες αντεχουν τα 80W90 και τα 75W90 ειναι ιδιες και οπως διαβαζουμε και στο συγκριτικο τεστ της AMSOIL οι ιδιοτητες των περισσοτερων 75W90 υπερτερουν των ιδιοτητων των 80W90.

πραγματι λοιπον εβαλα AMSOIL 75W90 GL4 στα κιβωτια και GL5 στα διαφορικα. η αισθηση που πηρα μετα την αλλαγη των βαλβολινων (μεσα είχα πριν 80W90 GL5...) ειναι :
-το αυτοκινητο ''δειχνει'' γενικα πιο ''αναλαφρο'' (σημαδι μικροτερων τριβων)
-το κιβωτιο ειναι πιο ακριβες - δεν εχει πια μια αισθηση του ''σπογγωδους''
-η καταναλωση καυσιμου εχει βελτιωθει αισθητα

αυτα προς ενημερωση.
pantel
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 7:58 pm
Λάστιχα: 195-80 X15
Suspension: suzuki
cb: Όχι
Name: Παντελής

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό orionas21 » Κυρ Νοέμ 21, 2010 4:57 pm

pantel έγραψε:Να προσθεσω για ενημερωση τα παρακατω:
+++
από δημοσίευση του user miltellas (Μιλτιάδη) από το 4τροχοί forum.
--------------------------------------------------
Τα σασμάν που περιέχουν μπρούτζινα μέταλλα (δηλ. κράματα χαλκού) δουλεύουν απαιτώντας αυστηρά και μόνο GL-4 και κάτω.
Η GL-5 φθείρει τα μπρούτζινα. Πάραυτα, υπάρχουν GL-5 συμβατές με GL-4 (που σημαίνει απλά ότι είναι GL-5 μεν αλλά "φιλικές" προς τα μπρούτζινα).
Τα κύρια πρόσθετα υψηλής πίεσης που φθείρουν τα μπρούτζινα είναι το χλώριο και το θείο.
Αυτές οι GL-5/4 εξακολουθούν να περιέχουν χλώριο-θείο αλλά συμπεριέχουν και αναστολείς προσθέτων που αλληλεπιδρούν χημικά
πάνω στα κίτρινα μέταλλα ώστε να μην οξειδώνονται από τα χλώριο-θείο.
Δεν είναι όμως εξασφαλισμένη σε όλες τις συνθήκες η απενεργοποίηση των "βλαβερών" προσθέτων,
γι αυτό και οι κορυφαίοι παρασκευαστές παράγουν στην γκάμα τους και αποκλειστικά GL-4 βαλβολίνη υψηλής ποιότητος
με προσεγμένη σύνθεση που αντέχει εξίσου καλά με τις GL-5 τις υψηλές πιέσεις. Το μόνο κακό εδώ είναι ότι δεν υπάρχουν παρά ελάχιστες
πραγματικά καλές (δηλ. ανθεκτικές σε σκληρή χρήση) σκέτες GL-4 75W90.
+++
επειδη λοιπον ηρθε η ωρα να αλλαξω βαλβολινες, διαβασα και τα εξης

specif 75W90 (1) (600 x 450).jpg


επισης

specif 75W90 (3) (1150 x 863).jpg


και απο την ιστοσελιδα της AMSOIL.GR / στα προιοντα / στο OIL COMPARISONS / Gear Lube (μονο Αγγλικα)
http://www.amsoil.com/lit/g2457.pdf
μια ενδιαφερουσα αναλυση-συγκριση βαλβολινων των κυριωτερων τυπων /μαρκας

κατεληξα στο να δοκιμασω και στο κιβωτιο και στο διαφορικο ιξωδες 75W90 (αντι 80W90 στα διαφορικα), με την διαφορα χρησης GL-4 στα κιβωτια και GL-5 στα διαφορικα.
ο λογος επιλογης του ιξωδους 75W90 και στα δυο ειναι οτι οι απωλειες απο τις τριβες θα ειναι μικροτερες λογω του λεπτοτερου ιξωδους (αρα οικονομια), οπως βλεπουμε απο τα γραφηματα της suzuki οι μεγιστες θερμοκρασιες στις οποιες αντεχουν τα 80W90 και τα 75W90 ειναι ιδιες και οπως διαβαζουμε και στο συγκριτικο τεστ της AMSOIL οι ιδιοτητες των περισσοτερων 75W90 υπερτερουν των ιδιοτητων των 80W90.

πραγματι λοιπον εβαλα AMSOIL 75W90 GL4 στα κιβωτια και GL5 στα διαφορικα. η αισθηση που πηρα μετα την αλλαγη των βαλβολινων (μεσα είχα πριν 80W90 GL5...) ειναι :
-το αυτοκινητο ''δειχνει'' γενικα πιο ''αναλαφρο'' (σημαδι μικροτερων τριβων)
-το κιβωτιο ειναι πιο ακριβες - δεν εχει πια μια αισθηση του ''σπογγωδους''
-η καταναλωση καυσιμου εχει βελτιωθει αισθητα

αυτα προς ενημερωση.


Φίλε μου Το συγκριτικό που αναφέρεις είναι μόνο για τα διαφορικά και όχι για τα κιβώτια.
Έχει γίνει στην Αγγλία και σε περιβάλλον εργαστηρίου όπως και οι ίδιοι αναφέρουν στην αρχή.
[size=85]Method
The testing by which the gear lubes were evaluated was done in accordance with American Society for Testing and
Materials (ASTM) procedures, Society of Automotive Engineers (SAE) J306 requirements and Federal Test Method
Standards. Other than the oxidation filter patch procedure, performance testing was conducted by an independent laboratory.
Physical-property testing (viscosity, viscosity index, pour point and foaming after oxidation) was conducted in-house.
A notarized affidavit certifying that the results are accurately reported is included in Appendix 1. Gear lube pricing was
obtained from the manufacturers or distributors, and a notarized affidavit certifying that those prices are reported as
obtained is included in Appendix 2.
[/size]

Είναι καθαρά διαφημιστικό αν δεις και από την βαθμολογία στο τέλος, καθώς έχει ως σκοπό να προωθήσει τα AMSOIL.

Πάντως αν δείς στον πρώτο πίνακα όλα όσα συγκρίνει είναι GL5 τουλάχιστον για τα διαφορικά...
Στον πίνακα όμως με τα βλέπουμε ότι το 80W90 μπορεί να σηκώσει περισσότερο φορτίο...
The higher the viscosity of a lubricant, the greater the load it can carry.
SAE Viscosity Grade Max. Temperature for Viscosity of Kinematic Viscosity at 100°C (cSt)3
150,000 cP (°C)1,2 Min.4 Max.
75W -40 4.1 -
80W -26 7.0 -
85W -12 11.0 -
80 - 7.0 <11.0
85 - 11.0 <13.5
90 - 13.5 <18.5


Άρα εύλογα καταλαβαίνουμε από τον παραπάνω πίνακα ότι το 80W90 είναι κατάλληλο για Ελλάδα και γιατί έχει την διπλάσια σχεδόν δύναμη από το 75 αλλά μιας και -26 δεν έχω δει ποτέ τουλάχιστον από Πελοπόννησο μέχρι Ιωάννινα.
Τώρα αν κάποιος μένει ή μετακινήτε τακτικά τον χειμώνα πχ στο όρος Βόρα ε ας βάλει το 75 που είναι για -40...
Άβαταρ μέλους
orionas21
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Καστέλα
Λάστιχα: Yokohama G-012 A/T
Suspension: MAD +4.5'/ KYB
cb: Όχι
Name: Σταύρος

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό pantel » Κυρ Νοέμ 21, 2010 10:20 pm

1) Για το κιβώτιο η Suzuki υποδεικνύει 75W90 όπως φαίνεται τουλάχιστον στο δικό μου εγχειρίδιο χρήσης.

2) Ως προς το φορτίο γιά την αντοχή του λιπαντικού δεν λαμβάνουμε υπ' οψη το αρχικο ιξωδες (πχ.75W) αλλά το τελικό (πχ 90). αρα το 75w90 εχει αντοχη του 90αριού και όχι του 75αριού.
pantel
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 7:58 pm
Λάστιχα: 195-80 X15
Suspension: suzuki
cb: Όχι
Name: Παντελής

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό orionas21 » Τετ Δεκ 01, 2010 4:02 am

pantel έγραψε:1) Για το κιβώτιο η Suzuki υποδεικνύει 75W90 όπως φαίνεται τουλάχιστον στο δικό μου εγχειρίδιο χρήσης.

2) Ως προς το φορτίο γιά την αντοχή του λιπαντικού δεν λαμβάνουμε υπ' οψη το αρχικό ιξωδες (πχ.75W) αλλά το τελικό (πχ 90). αρα το 75w90 εχει αντοχη του 90αριού και όχι του 75αριού.



1)Ναι σε όλα τα manual λέει 75W90 στα κιβώτια και συμφωνώ αλλά στα διαφορικά λέει 80W90.
Η διαφωνία μου είναι για τα διαφορικά καθώς εκεί έχεις πολύ περισσότερες καταπονήσεις με απώλειες πρόσφυσης, με μπλοκέ κλπ και αφού η ίδια η Suzuki λέει 80W90 τότε......!!!!

2)Που το είδες αυτό γραμμένο γιατί εγώ έχω ακούσει άλλο;;;
Το 75W90 είναι μια μίξη από 2 διαφορετικά ιξώδες έτσι δεν παίρνεις μόνο του 90 αλλά τον μέσο όρο στο Min (8.8 Viscosity at 100°C).
Αν έβαζες μόνο το 90 τότε ναι θα έπαιρνες μόνο του 90...
Βάζοντας λοιπόν το 80W90 έχεις (10,25 Viscosity at 100°C)
Άβαταρ μέλους
orionas21
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Καστέλα
Λάστιχα: Yokohama G-012 A/T
Suspension: MAD +4.5'/ KYB
cb: Όχι
Name: Σταύρος

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό pantel » Τετ Δεκ 01, 2010 9:56 am

Απαντώντας στο (2) σου, στα πολύτυπα λιπαντικά δεν τίθεται θέμα ''μέσου όρου''.Δηλ. ένα λιπαντικό πχ 10W50 πρέπει να συμπεριφέρεται σαν 10άρι στις χαμηλές θερμοκρασίες και σαν 50άρι στις υψηλές. Γιαυτό οι κατασκευαστές βάζουν στα λιπαντικά τα πρόσθετα VI (από το Viscosity Index) που επιτρέπουν στο λιπαντικό να μην γίνεται πολυ πυκνό στις χαμηλές θερμοκρασίες ούτε πολύ λεπτό στις υψηλές θερμοκρασίες. Στα τέστ μεταβολής ιξώδους λοιπόν, όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός του δείκτη VI τόσο λιγώτερο θα αλλοιωθεί η ρευστότητα του κατά τις εναλλαγές της θερμοκρασίας λειτουργίας. Παράλληλα, και στα άλλα τεστ αντοχής θερμοκρασιών/φορτίου/οξείδωσης του λιπαντικού (extreme pressure - weld point / shear stability / oxidation) παρατηρούμε γενικά καλλίτερη συμπεριφορά και αντοχή των 75W90 έναντι των 80W90.

Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι τα παραπάνω εξαρτώνται και από το είδος του λιπαντικού δηλ. αν είναι συνθετικό ή προιόν πετρελαίου. Παλαιότερα, αν μας έλεγε κάποιος ότι θα έβαζε πχ 0W30 ή 5W30 στον κινητήρα, θα τον λέγαμε τρελό, αλλά με την έλευση των συνθετικών λιπαντικών αυτό έγινε εφικτό, με αποτέλεσμα μικρότερες απώλειες από τις τριβές του λιπαντικού.
pantel
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 7:58 pm
Λάστιχα: 195-80 X15
Suspension: suzuki
cb: Όχι
Name: Παντελής

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό orionas21 » Πέμ Δεκ 02, 2010 3:59 am

pantel έγραψε:Απαντώντας στο (2) σου, στα πολύτυπα λιπαντικά δεν τίθεται θέμα ''μέσου όρου''.Δηλ. ένα λιπαντικό πχ 10W50 πρέπει να συμπεριφέρεται σαν 10άρι στις χαμηλές θερμοκρασίες και σαν 50άρι στις υψηλές. Γιαυτό οι κατασκευαστές βάζουν στα λιπαντικά τα πρόσθετα VI (από το Viscosity Index) που επιτρέπουν στο λιπαντικό να μην γίνεται πολυ πυκνό στις χαμηλές θερμοκρασίες ούτε πολύ λεπτό στις υψηλές θερμοκρασίες. Στα τέστ μεταβολής ιξώδους λοιπόν, όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός του δείκτη VI τόσο λιγώτερο θα αλλοιωθεί η ρευστότητα του κατά τις εναλλαγές της θερμοκρασίας λειτουργίας. Παράλληλα, και στα άλλα τεστ αντοχής θερμοκρασιών/φορτίου/οξείδωσης του λιπαντικού (extreme pressure - weld point / shear stability / oxidation) παρατηρούμε γενικά καλλίτερη συμπεριφορά και αντοχή των 75W90 έναντι των 80W90.


Έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά αυτόματα αναιρεί και την επιλογή σου στο 75 για τα διαφορικά.
Ναι δεν παίρνεις τον μέσο όρο όπως νόμιζα αλλά αν διαβάσεις παρακάτω θα καταλάβεις γιατί πρέπει να μπαίνει 80W90.

Oils Explained

What's written on your oil bottle and what does it mean.

This post may seem like going back to basics but I am constantly surprised by the amount of people who do not know or understand what is written on a bottle of oil and therefore no idea of what they are buying/using.

To be blunt about the subject, if a bottle of oil does not contain the following basic information then DO NOT buy it look for something that does!

1) The purpose for which it is intended (i.e. Motor oil, Gear oil etc)

2) The viscosity (i.e. 10w-40, 5w-30 etc for Motor oils and 80w-90, 75w-90, etc for Gear oils)

3) The specifications that it meets (should contain both API and ACEA ratings)

4) The OEM Approvals that it carries and the codes (i.e. MB229.3, VW503.00, BMW LL01 etc)

Ignore the marketing blurb on the label it is in many cases meaningless and I will explain later what statements you should treat this with some scepticism

So, what does the above information mean and why is it important?

THE BASICS

All oils are intended for an application and in general are not interchangeable. You would not for example put an Automatic Transmission Oil or a Gear Oil in your engine! It is important to know what the oils intended purpose is.

VISCOSITY

Most oils on the shelves today are "Multigrades", which simply means that the oil falls into 2 viscosity grades (i.e. 10w-40 etc)

Multigrades were first developed some 50 years ago to avoid the old routine of using a thinner oil in winter and a thicker oil in summer.

In a 10w-40 for example the 10w bit (W = winter, not weight or watt or anything else for that matter) simply means that the oil must have a certain maximum viscosity/flow at low temperature.

The 40 in a 10w-40 simply means that the oil must fall within certain viscosity limits at 100 degC. This is a fixed limit and all oils that end in 40 must achieve these limits. Once again the lower the number the thinner the oil, a 30 oil is thinner than a 40 oil at 100 degC etc. Your handbook will specify whether a 30, 40 or 50 etc is required.

SPECIFICATIONS

Specifications are important as these indicate the performance of the oil and whether they have met or passed the latest tests or whether the formulation is effectively obsolete or out of date. There are two specifications that you should look for on any oil bottle and these are API (American Petroleum Institute) and ACEA (Association des Constructeurs Europeens d'Automobiles) all good oils should contain both of these and an understanding of what they mean is important.


Έτσι σε χαμηλές θερμοκρασίες δεν παίρνει του 90 όπως λες σε προηγούμενο post αλλά του 75W η του 80W.
Άρα εφόσον το 75W έχει 4,1 (στους -40 που δεν θα δεις Ελλάδα) ενώ το 80W έχει 7,0 (στους -26) θεωρώ ότι το 80W είναι προτιμότερο για την χώρα μας.
Άβαταρ μέλους
orionas21
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Καστέλα
Λάστιχα: Yokohama G-012 A/T
Suspension: MAD +4.5'/ KYB
cb: Όχι
Name: Σταύρος

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό pantel » Πέμ Δεκ 02, 2010 9:55 am

Στα τεστς έχουν συνυπολογιστεί όλα, άρα πρέπει να ελέγχουμε την συνολική συμπεριφορά και αντοχή του λαδιού, δηλ. στα πολύτυπα λιπαντικά πχ. 75W90 δέν υπάρχει ''σκέτο'' 75 ή ''σκέτο'' 90 αλλά μιά σειρά παραμέτρων που δημιουργεί-ρυθμίζει από τον κατασκευαστή την συμπεριφορά του λιπαντικού και τα όριά του. γιαυτό και δύο ίδιου ονομαστικού ιξώδους (πχ. 75W90) λιπαντικά αλλά από διαφορετικούς κατασκευαστές, ποτέ δεν έχουν ακριβώς ίδια συνολική συμπεριφορά.

Με την ευκαιρία των παραπάνω απόψεων, εκτέθηκαν και αρκετές πληροφορίες και ενημέρωση γιά το θέμα αυτό.
pantel
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 7:58 pm
Λάστιχα: 195-80 X15
Suspension: suzuki
cb: Όχι
Name: Παντελής

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό zac » Τετ Φεβ 23, 2011 10:59 am

Ρε παιδια να κανω μια ερωτηση.Πριν λιγο καιρο πηγα σε ενα συνεργειο και εκανα σερβις στο vitara μου 2,0 TDI(οχι grand) μοθ αλλαξε λαδια (5,5)λιτρα φιλτρο λαδιου φιλτρο πετρελαιου και του ειπα να μου αλλαξει και βαλβολίνες (μπρος-πισω διαφορικο και σασμαν) μου βαζει λοιπον 75αρα στο σασμαν και 80αρα στα διαφορικα.Ελα ομως που διαπιστωνω οτι με την προηγουμενη βαλβολινη που ειχε μεσα και ειχε κανει 30000χλμ απο μενα και ποσα αλλα απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη το σασμαν ηταν πιο μαλακο και γρατζοθνοθσε λιγο στη 2η.Τωρα γρατζουναει και στι 3η και λιγο στη 4η.Μηπως παιζει το σεναριο να βαλω 85αρα και στο σασμαν.Θα υπαρχει προβλημα λετε?Ασε που μου πηρε 150 ευρω για τις παραπανω εργασιες ειναι νορμαλ τιμη τωρα αυτη για βαλβολινες και λαδια? :think:
zac
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Παρ Μαρ 06, 2009 12:03 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: 215/65/16 diesel

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Τετ Φεβ 23, 2011 1:06 pm

zac έγραψε:Ασε που μου πηρε 150 ευρω για τις παραπανω εργασιες ειναι νορμαλ τιμη τωρα αυτη για βαλβολινες και λαδια? :think:


Εσένα σου πήρε 150Ε για όλα τα παραπάνω λάδια και φίλτρα που αναφέρεις .
Σκέψω ότι εγώ πλήρωσα 100Ε στην αντιπροσωπεία , μόνο για λάδια μηχανής και φίλτρο . Το συμπέρασμα δικό σου ! :wink: :wink:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τετ Φεβ 23, 2011 1:32 pm

ZΗΡΕΙΑ έγραψε:Σκέψω ότι εγώ πλήρωσα 100Ε στην αντιπροσωπεία , μόνο για λάδια μηχανής και φίλτρο . Το συμπέρασμα δικό σου ! :wink: :wink:
Το αυτό! :wink:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30502
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Τετ Φεβ 23, 2011 2:14 pm

Οσον αφορα τη τιμη φιλε ειναι μια χαρα πιστευω!
Εγω πληρωσα 190ε στην αντιπροσωπεια με αλλαγη λαδιων,βαλβολινων σε ολα τα σημεια,φιλτρο λαδιου,καμπινας και πληρη ελεγχο ολου του αυτοκινητου(φρενα,αμορτισερ,ταμπουρα,κλιματισμο,φωτα) αρα τα 150 ειναι μια χαρα! :wink:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες