Το χειρότερο είναι να δουλεύεις μονος χωρίς παρέα... οπότε αν χρειαστεί κάτι βγές από κάτω - ξαναβούτα κάτω...
Εργαλεία είχα, με εξαίρεση τον λεγόμενο σασμανόγρυλλο (γιά να κρατιέται το κιβώτιο σε ευθεία με τον κινητήρα) και τον λεγόμενο κεντραδόρο (γιά να ευθυγραμιστεί ο δίσκος με το ρουλμανάκι του στροφάλου) εδώ την έπαθα και αναγκάστηκα να ξανακατεβάσω και να ξαναμοντάρω...
Και βέβαια κάθε αυτοκίνητο έχει τις ιδιαιτερότητές του και αν δεν είσαι της δουλειάς (που δεν είμαι...) ο κίνδυνος λάθους ελοχεύει.
Πάντως τέλος καλό όλα καλά / και άν ξαναχρειαστεί μετά από άλλες 150.000χλμ, άστο γιά τον επόμενο...