Τι χαμπαρια ρε παιδια .......
Με χασατε ε ...

Φοραγα τον Anvil με μαντεμενιο χωνι και 2 πρασινα (japan) -ιδια ,τα κοντα δηλαδη,σε καθε μερια.
Το καλο ειναι οτι θες ενα μονο ημιαξονιο ως ανταλλακτικο (αν θες να κουβαλας εξτρα) μιας και ειναι ιδια πλεον και απο τις 2 μεριες.
Μπορειτε να καντε σε τορνο-μηχανουργειο καλη δουλεια με μαντεμενια χελωνα-ουρα αλλα απο οσο ξερω -δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι- συνηθως πουλανε το εμπρος διαφορικο πληρες δηλαδη με τα γραναζωματα,και ζητανε καπου στα 600-700 ,οποτε παιρνεις Anvil αν δες θες να παιξεις πολυ.Αν τα βρεις σκετα (χελωνα-χωνι) ,τα παιρνεις.Αλλα πρωτα καντε λογαριασμο τι θα κοστισει η σχετικη εργασια σε μηχανουργειο.
Απο την αλλη ,ο Anvil ειναι αθραυστος,ερχεται με ανταπτορα (φλαντζα με ακραξονιο να το πω-καρε εσωτερικου μπιλιοφορου-) για να βιδωσει πανω το κοντο ημιαξονιο,αλλα ....... προυποθετει σηκωμα αναρτησης 3 " ......
Αν το επιχειρηστε χωρις σηκωμα,δεν παιζει γιατι οι βασεις του Anvil ειναι σταθερες στη χελωνα για να κατεβαζουν το χωνι Χ ποντους σε συνδιασμο με την 3αρα αναρτηση τους,οποτε αν το βαλτε σε μαμα αυτοκινητο ,η χελωνα θα κατεβει χαμηλα ,η γεφυρα θα εμποδιζει και αποκλειω να γινει δουλεια χωρις κοψε ραψε (γεφυρα-σασι).
Καλη περιπτωση αν μπορει να βρεθει μαντεμενιο χελωνμα-χωνι, να γινει ο ανταπτορας σε μηχανουργειο,να στηθει το αυτοκινητο με custom αναρτηση στο επιθυμητο υψος ,και να εξεταστει εαν σε αυτο το υψος, μπορει να γινει επεξεργασια της γεφυρας και αναλογες βασεις του χωνιού ,ωστε τα ημιαξονια να εχουν την μικροτερη δυνατη κλίση.
Καπως ετσι τα θυμαμαι δηλαδη..... παει και καιρος ε
Aυτα ...... α ρε τι με βαζετε να θυμηθω ....
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's