από jimiraklio » Τρί Σεπ 13, 2016 12:41 pm
καλημερα,
μετα απο 10 μηνες κατοχος ενος V6 του 96' και καπου 350.000χλμ, προσωπικη γνωμη μου ειναι να επισκευασεις το δικο σου μοτερ με το κοστος που σου ειπαν, αλλα διευκρινιζοντας εκ των προτερων τι θα περιλαμβανει η επισκευη, πχ θα επισκευαστει μονο το προβλημα της απωλειας λαδιου 'η θα αλλαχτουν και οι γλυστρες, καδενα, ισως τρομπα νερου που εναι εσωτερικη, κλπ;
το λεω γιατι και η αγορα κινητηρα, οσο καλος και να ειναι, θα εχει τα χιλιομετρα του, και αν οχι αμεσα σε καποιο χρονικο διαστημα, θα χρειαστει να αλλαξεις καδενα, γλυστρες κπλ, οποτε αν συνυπολογισεις το κοστος συν το κοστος αγορας, θα σου βγει υψηλο, σε σχεση με εναν επισκευασμενο κινητηρα, που θα ξερεις πως ειναι "καινουργιος" και δε θα σε απασχολησει για πολλα χρονια μετα.
για την ιστορια, ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε αλλαξει γλυστρες, καδενα και τα σχετικα, καιει περιπου 500-800ml ανα αλλαγη λαδιων, οποτε καν δεν ασχολουμαι ενδιαμεσα. χρησιμοποιω λαδια 5W30 και φροντιζω να τα αλλαζω περιπου στις 5000χλμ, ωστε να μην ακουω το χαρακτηριστικο κροταλισμα απο τα ωστηρια, που ακουγα οταν αφηνα τα λαδια λιγο παραπανω και εχαναν τις ιδιοτητες τους.