Καλή χρονιά σε όλους σας με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά.Ητοι:
1.Wagon αποκαλούνταν τα 5θυρα Βιταρα ανεξαρτήτως κυβισμού. Ναι, υπήρξε Βιτάρα με μοτέρ 1800 κ.εκ. το οποίο κυκλοφόρησε (δυστυχώς) μόνο σε Η.Π.Α. και Καναδά.(το μοτέρ αυτό είναι περιζήτητο για modiφες...).Τα πρώτα 1600 πεντάθυρα κυκλοφόρησαν το 1992.Προηγήθηκαν φυσικά το τρίθυρα 8βάλβιδα εν έτει 1986.
2.Το εγγενές πρόβλημα του κινητήρα G16B που φοράς αγαπητέ φίλε, είναι η "τρύπα ισχύος" ανάμεσα στις 1800-2500 σ.α.λ. και αυτό οφείλεται στο γρανάζωμα του κιβωτίου μετάδοσης το οποίο "απλώνει" αρκετά για το βάρος του οχήματος.
3.Πρακτικά τώρα, δεν υπάρχει τρόπος αύξησης της ιπποδύναμης παρά μόνο βελτίωσης της καμπύλης ροπής ούτως ώστε να κλείσει στο μέτρο του δυνατού αυτή η "τρύπα".Προσωπικά έκανα τα ακόλουθα:
α)Φίλτρο αέρα της Κ/Ν σε συνδυασμό με χταπόδι της Calmini, χειροποίητη εξάτμιση και ελεύθερο/αγωνιστικό καταλύτη
β)επαναπρογραμματισμό της μονάδας ούτως ώστε να δουλεύει καλύτερα στις χαμηλομεσαίες στροφές
γ)άλλαξα γρανάζωμα στα "κοντά" και τοποθέτησα το κιτ της Trailtough
Ετσι, με λάστιχα 30άρια, συνολικό ψήλωμα 18 εκατοστών (ανάρτηση,body lift κλπ) ταξιδεύω φορτωμένος με μέση ωριαία 120 χ.α.ω..Χρησιμοποιώντας τα "κοντά" το αυτοκίνητο σπινάρει.Εάν θές το πιστεύεις.Προτίθεμαι να βάλω και το νέο κιτ της Trailtough για βελτίωση και των "απλών" ούτως ώστε να εκμεταλλευτώ κάθε κυβικό εκατοστό.Για περισσότερες πληροφορίες δές στο
www.trailtough.com . Κάοοτε σκέφτηκα και την αλλαγή κινητήρα αλλά το συνολικό κόστος και το εύρος της μετατροπής με προβλημάτισε (πλέον του κόστους τελών κυκλοφορίας, διαδικασίας ΚΤΕΟ, ασφαλίστρων κλπ).Το αυτοκίνητό μου είναι αυτό:
http://i267.No third party hosts allowed! Please use our service!.com/albums/ii31 ... emasma.jpg