Κατ΄αρχήν φίλε μην αγανακτής και εκνευρίζεσαι

Με υπομονή θα λυθούν όλα η οικογένεια εδω θα σε βοηθήσει
Αν το ¨χεις¨ να ασχολήσε άκου και πράξε ανάλογα.....
1.Κόψε το σωληνάκι που τροφοδοτεί με βενζίνη το injection και παρέμβαλε ένα φίλτρο βενζίνης.Δούλεψε το αμάξι και δες τη καθαρότητα του φίλτρου,αν σε δυο-τρεις μέρες μαυρίσει συμαίνει οτι το ρεζερβουάρ ανεβάζει σκουπίδια και σκουριές.Η χρήση χημικών ναι μεν καθαρίζει αλλά όλα καταλήγουν στα μπεκ.
2.Βγάλε το κολάρο που παρεμβάλεται μεταξύ εισαγωγής και φιλτροκούτι.Με το αμάξι σε λειτουργία στις 1500-2000 στροφές ρελαντί ψέκασε στην εισαγωγή σπρέυ καθαρισμού καρμπυρατέρ επανέλαβε ανάλογα με το πόσο βρώμικη είναι η εισγωγή.
3.Βγάλε και δες το φίλτρο αέρα,αν είναι βρώμικο και λαδωμένο πέτα το αλλιώς φύσα το.
4.Φορώντας λαστιχένια γάντια

και με τον κινητήρα στο ρελαντί αφαίρεσε ένα ένα τα μπουζοκαλώδια να δείς αν ο κινητήρας ¨κόβει¨ και ξαναβάζε τα.Αν σε κάποιο ο κινητήρας δεν ¨κόψει¨ συμμένει οτι δεν πάει ρεύμα και ο κύλινδρος δεν δουλεύει (πιστεύω να έβαλες τα σωστά μπουζί που λέει το βιβλίο,αν και δεν κατάλαβα γιατί άλλαξες διανομέα

)
Αυτά προς το παρόν....Εύχομαι να ¨καθαρίσεις¨ γρήγορα

(
Ερώτηση: Είναι ο ίδιος μάστορας που σου σύστησε αλλαγή κιβωτίου και βοηθιτικού;)