Απέκτησα ενα suzuki(Carlos Santana motors


Σήμερα το άφησα να δουλεύει 1 ωρα εν στασει,για να ελεγξω το συστημα ψυξης,
Το αυτοκίνητο πετάει νερά απο την εξάτμιση



Στην αρχή νόμιζα οτι ήταν απο το γνωστό φαινόμενο κρύας εκκίνησης.
Αλλα οχι.
Το ψυγείο ειναι καθαρό.Τα λάδια επεισης.
Εχει κανείς σας καμμια λογική εξήγηση ??
υγ1.Παρατήρησα τη εξάτμιση απο την αρχή ως το τέλος της.Αυτό που είδα ειναι ενα κομματι της(μετα τον αισθητήρα λ,αυτο που εχει 2 ελατήρια στην αρχή,και 2 στο τελος του),αυτο λοιπόν το κομμάτι,φαίνεται να εχει τρυπήσει-σχιστεί.Ωστόσο,απο κει δεν έβγαιναν καθόλου καυσαέρια.Μου φάνηκε σαν να ειναι σωλήνας μεσα σε σωλήνα.Ειναι δυνατόν,λογω της διαφοράς θερμοκρασιας καυσαεριων-εξωτερικού αερα να γίνετε υγροποίηση,που να καταλήγει στην απόληξη της εξάτμισης?
υγ2.Οταν μιλάω για νερο,εννοώ (εκτος απο τον ατμο),για 10 περίπου σταγόνες την ξερογκαζιά .