ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ??????

ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ??????

Δημοσίευσηαπό cosini » Σάβ Σεπ 19, 2009 1:27 pm

θα ηθελα μια βοηθεια απο τους εχοντες εμπειρια στο αν πρεπει να αλλαξω την μηχανη η μπορει να γινει μερικη επισκευη.

το περιστατικο εχει ως εξης, καθως ερχομουν απο ταξιδι ξαφνικα ειδα λευκο καπνο μεσα στην καμπινα να μπαινει απο την πεταλιερα.
σταματαω ανοιγω το καπο και πραγματι υπηρχε καπνος και η θερμοκρασια οργανου ηταν στην μεση. αφηνω λιγο χρονο να περασει και συνεχιζω το ταξιδι της επιστροφης , ο καπνος υπηρχε και μετα απο μερικα χλμ εγινε πιο εντονος ωσπου χαθηκε τελειως και το γκαζι (στοφες κινητηρα). ηρθε ρυμουλκο και το αυτοκινητο κατεληξε στην suzuki οπου μου ειπαν οτι ραγισε το καπακι και περασε νερο μεσα στην μηχανη.

τι κανω απο εδω και περα ?????????????

παρακαλω τις συμβουλες σας καθως δεν ειμαι και ιδιαιτερα σχετικος με μηχανικα προβληματα ουτε εχω την οικονομικη δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να δωσω κανενα 2000 για επισκευη οπως ειπαν απο suzuki.
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό ------ » Σάβ Σεπ 19, 2009 2:10 pm

Ψαξε να βρεις μεταχειρισμενο μοτερ.Συγουρα θα ειναι πολυ φθηνοτερο απο γενικη επισκευη.
------
 

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Σάβ Σεπ 19, 2009 2:11 pm

Ακριβώς :!: :wink:
ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΗΡΥΞΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ, ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ, ΟΥΡΑΝΙΟΥΣ..

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 27066
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Model: New Grand Vitara 2.0
Tyres: Υοko go12
Suspension: Rocky Road+2
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Σάβ Σεπ 19, 2009 2:41 pm

Πας σε ένα άλλο συνεργείο και επισκευάζεις τη μηχανή σου . :wink:
mprizolas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 pm
Model: Grand Vitara 2.0
Tyres: 235/60/16
Suspension: Mama
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό dpol » Σάβ Σεπ 19, 2009 3:45 pm

Τα παλιά Vitara και είδικά αυτά της δεκαετίας του 90 είχαν πρόβλημα με το καπάκι του κιντήρα, στα 150.000 χλμ περίπου ράγιζε και το επακόλουθο ήταν αυτό του φίλου cosini.

Στο συνεργείο Suzuki που πήγαινα το παλιό Vitara μου με είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα και το είχα αλλάξει

Η λύση επισκευή απαιτεί πολύ καλό συνεργείο οπως είπε και ο mprizolas με μαστόρια τσακάλια αλλά θα πρέπει να ξερεις φίλε ότι ο κινητήρας δεν θα γίνει ποτέ όπως πριν κατα την άποψή μου, είναι η καλύτερη εαν θες να το πουλήσεις μετά.

Η λύση μεταχειρισμένου κινητήρα συνιστάτε κατά την άποψή μου πάντα εάν θες να κρατήσεις το αμάξι, βασική προυπόθεση να περάσει γενική επισκευή και να αλλάξεις προληπτικά το καπάκι :wink:

Το ψάχνεις με συνεργεία κατα τη γνώμη μου εξουσιοδοτημένα και αποφαζίσεις ανάλογα :wink:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10350
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: BF KM2 225-75-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό cosini » Σάβ Σεπ 19, 2009 9:32 pm

ευχαριστω για τις απαντησεις σας. λεω να κρατησω το αυτοκινητο περιπου 2 χρονια ακομα οποτε παω για μοτερ.

προς το παρον αναζητωντας μοτερ βρηκα ενα (κορμος+καπακι μου ειπαν με 3 μηνες εγγυηση)
αυτο ειναι πληρες μοτερ ???

επισης φιλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει δισκος-πλατο-ρουλεμαν-ιμαντας ισως και ψυγειο.
ξερετε αν οντως θελουν ολα αυτα αλλαγη και για τι τιμες μιλαμε για αγορα ?? (εκτος του μοτερ φυσικα)

και κατι τελευταιο, εαν ξερετε καποιον μαστορα απο αθηνα να μου προτεινετε με καλες τιμες καθως και κανενα μαγαζι για να παρω τα παραπανω ανταλακτικα (εαν ειναι αναγκαια) .
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό ------ » Τρί Σεπ 22, 2009 6:03 pm

Το ψυγειο σιγουρα!!!!!!Τωρα για δισκο- πλατο-ρουλεμαν-διχαλο ισως,αναλογως τη φθορα που εχουν.
------
 

Δημοσίευσηαπό mytilini » Τρί Σεπ 22, 2009 6:44 pm

Οσο γνωρίζεις εσύ το αυτοκίνητό σου, δεν το ξέρει κανένας.Η αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα είναι "λαχείο".Δεν ξέρεις τι υπέστη πριν από σένα.Ετσι λοιπόν είναι προτιμότερη η γενική επισκευή με αλλαγή καπακιού,φλαντζών,ιμάντων,μπουζί κλπ αναλωσίμων.Στην Θεσσαλονίκη πωλούνται απολύτως καινουργή καπάκια με 300,00 ? το τεμάχιο (ο Alexelis ξέρει).Το συνολικό κόστος γενικής δεν υπερβαίνει τα 600,00 ? και εάν γίνει ορθά έχεις καινούργιο κινητήρα για άλλα τόσα χιλιόμετρα.
Το μεταχειρισμένο ποιός θα στο εγγυηθεί;Η καλή πίστη και ο "λόγος" του μαντρά;
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Model: Other
Tyres: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό cosini » Τετ Σεπ 23, 2009 12:44 am

ευχαριστω παιδια, αυριο θα παει το αυτοκινητο στον μηχανικο και απο εκει και περα υστερα απο 1-2 ημερες ελεγχου και μετα την εκτιμηση της καταστασης θα δω πως θα κινηθω, αναλογα παντα και με το κοστος.
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Παρ Σεπ 25, 2009 8:19 pm

Καλά ξεμεπρδέματα φίλε και αν θές πές μας τι έκανες
mprizolas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 pm
Model: Grand Vitara 2.0
Tyres: 235/60/16
Suspension: Mama
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Σάβ Σεπ 26, 2009 10:58 am

dpol έγραψε:
Τα παλιά Vitara και είδικά αυτά της δεκαετίας του 90 είχαν πρόβλημα με το καπάκι του κιντήρα, στα 150.000 χλμ περίπου ράγιζε και το επακόλουθο ήταν αυτό του φίλου cosini.

Στο συνεργείο Suzuki που πήγαινα το παλιό Vitara μου με είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα και το είχα αλλάξει


Σε προηδοποιησαν και το αλλαξες? το καπακι αλλαξες?
Τα vitara εχουν προβλημα με το καπακι του κινητηρα οχι οταν φτασουν στα 150 000 χλμ αλλα οταν ανεβει πολυ η θερμοκρασια τους(αρκετα πανω απο το φυσιολογικο). Αντι να καψει πρωτα την φλαντζα κεφαλης συνηθως ραγιζει το καπακι της μηχανης.. Αλλα το βασικο προβλημα ειναι οτι στο σημειο που ραγιζει δεν μπορει να κολληθει οποτε και πας κατέυθειαν για αντικατασταση.. Οσο για τον δεικτη θερμοκρασιας που σου εδειχνε φυσιολογικη θερμοκρασια, το πιο πιθανο ειναι να μετρουσε θερμοκρασια του αερα που ειχε μεσα το συστημα ψυξης (αδειασε δηλ ολο το νερο)
..την εχω πατησει κ γω,ευτυχως αλλαξα μονο ενα καπακι!!!
Πάρτε τα γαϊδούρια σας και ΑΙΝΤΕ στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Model: New Grand Vitara 2.0
Tyres: BF Goodrich AT
Suspension: MX6+Αποστάτες
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό mytilini » Σάβ Σεπ 26, 2009 1:21 pm

Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... :( Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Model: Other
Tyres: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό vitara philosophy » Κυρ Σεπ 27, 2009 9:21 pm

mytilini έγραψε:Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... :( Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)

+1000.Έτσι ακριβώς είναι :evil:
Take nothing but memories.........
Leave nothing but footprints........
Γιαννης, 33 ετων,Αθήνα,Γρανίτσα Ευρυτανίας
vitara philosophy
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 11:38 pm
Model: Vitara 2.0
Tyres: Continental Cross
Suspension: Mama
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό cosini » Τρί Σεπ 29, 2009 10:31 pm

τελικα μετα απο σχετικο ελεγχο της μηχανης και με βαση το κοστος επισκευης καταληξαμε στο να γινει αλλαγη κινητηρα (βρεθηκε κινητηρας απο φιλο μοντελο 2004 σε πολυ καλη κατασταση και φιλικη τιμη για εμενα).
για νεωτερα θα ενημερωσω με την παραλαβη του αυτοκινητου και το τελικο κοστος εκτος του κινητηρα (λογω φιλικης τιμης).
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό mytilini » Τετ Σεπ 30, 2009 7:42 am

cosini έγραψε:τελικα μετα απο σχετικο ελεγχο της μηχανης και με βαση το κοστος επισκευης καταληξαμε στο να γινει αλλαγη κινητηρα (βρεθηκε κινητηρας απο φιλο μοντελο 2004 σε πολυ καλη κατασταση και φιλικη τιμη για εμενα).
για νεωτερα θα ενημερωσω με την παραλαβη του αυτοκινητου και το τελικο κοστος εκτος του κινητηρα (λογω φιλικης τιμης).


Κινητήρας G16B του 2004;Για ψάξτο λίγο...Μπορείς να δείς τον αριθμό του κινητήρα πριν τον τοποθετήσεις;Θα βάλεις και την CDU του μεταχειρισμένου ή θα κρατήσεις την δική σου;
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Model: Other
Tyres: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

STRANTZALIS K. Σάβ Οκτ 25, 2014 5:59 am Καλημέρα
nikolaos Παρ Οκτ 24, 2014 11:11 pm Καληνυχτα σε ολους!
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ Παρ Οκτ 24, 2014 6:13 pm το ξερω αλα τι να κανωωωωωωωω
SIAL Παρ Οκτ 24, 2014 6:13 pm απέραντο λευό Λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!! :p :p :p
SIAL Παρ Οκτ 24, 2014 6:12 pm εσύ θα χάσεις! :p φύγε! :p
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ Παρ Οκτ 24, 2014 6:11 pm Καλο π/σ/κ/δ/τ/ σε ολους και καλη συνεχεια φευγω για δραμα μπαι μπαι!!!!!
taxidriver06 Παρ Οκτ 24, 2014 10:09 am Καλημερουδια
lyggas Παρ Οκτ 24, 2014 9:57 am καλημέραααα
Tzivitzonis Παρ Οκτ 24, 2014 9:29 am Καλως το στερημενο!
dpol Παρ Οκτ 24, 2014 9:28 am Καλημερα φιλοι
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ Παρ Οκτ 24, 2014 8:40 am Κοιταξτε στο συμβαινει τωρα!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ Παρ Οκτ 24, 2014 8:32 am καλημερα απο Καστορια με τα πρωτα χιονακια κατω απο τα 1000 μετρα
ευαγγελος πανουσης Παρ Οκτ 24, 2014 7:57 am Καλημερα
Apsixos Παρ Οκτ 24, 2014 7:40 am Καλημερες
lss_00 Παρ Οκτ 24, 2014 6:39 am Καλημέρα.....
STRANTZALIS K. Παρ Οκτ 24, 2014 5:40 am Καλημέρα
antonis1627 Παρ Οκτ 24, 2014 5:36 am Καλημέρα σας.
DENNISLA Παρ Οκτ 24, 2014 2:15 am Νυχτααααα
costas66 Παρ Οκτ 24, 2014 2:10 am Καληνύχτα.
A7PILOT Πέμ Οκτ 23, 2014 10:26 pm Καλά περνάμε Νικολάκη ...."ο Αετός πεθαίνει στον αέρα, ελεύθερος και δυνατός...." και η βρόχα πέφτει "ράιτ θρούυυυυ"
ΜΩΡΑΙΤΗΣ Πέμ Οκτ 23, 2014 10:21 pm Πολύ καλησπέρα στην Χαλκιδική, καλά να περνάτε, τα σέβη μας
A7PILOT Πέμ Οκτ 23, 2014 10:14 pm Καλησπέρα από Χαλκιδική . Μόλις τελειώσαμε τις "βρώμικες".... συνοδεία μοσχαροκεφαλής...... Αύριο οι "καλές".....με προβατίνα......
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ Πέμ Οκτ 23, 2014 7:49 pm Καλο βραδυ στην παρεα
SIAL Πέμ Οκτ 23, 2014 1:25 pm σΙ ΓΟΥ!
kastorgr Πέμ Οκτ 23, 2014 1:25 pm Μπααααααϊ
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες