ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ??????

ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ??????

Δημοσίευσηαπό cosini » Σάβ Σεπ 19, 2009 1:27 pm

θα ηθελα μια βοηθεια απο τους εχοντες εμπειρια στο αν πρεπει να αλλαξω την μηχανη η μπορει να γινει μερικη επισκευη.

το περιστατικο εχει ως εξης, καθως ερχομουν απο ταξιδι ξαφνικα ειδα λευκο καπνο μεσα στην καμπινα να μπαινει απο την πεταλιερα.
σταματαω ανοιγω το καπο και πραγματι υπηρχε καπνος και η θερμοκρασια οργανου ηταν στην μεση. αφηνω λιγο χρονο να περασει και συνεχιζω το ταξιδι της επιστροφης , ο καπνος υπηρχε και μετα απο μερικα χλμ εγινε πιο εντονος ωσπου χαθηκε τελειως και το γκαζι (στοφες κινητηρα). ηρθε ρυμουλκο και το αυτοκινητο κατεληξε στην suzuki οπου μου ειπαν οτι ραγισε το καπακι και περασε νερο μεσα στην μηχανη.

τι κανω απο εδω και περα ?????????????

παρακαλω τις συμβουλες σας καθως δεν ειμαι και ιδιαιτερα σχετικος με μηχανικα προβληματα ουτε εχω την οικονομικη δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να δωσω κανενα 2000 για επισκευη οπως ειπαν απο suzuki.
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Σεπ 19, 2009 2:10 pm

Ψαξε να βρεις μεταχειρισμενο μοτερ.Συγουρα θα ειναι πολυ φθηνοτερο απο γενικη επισκευη.
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Σάβ Σεπ 19, 2009 2:11 pm

Ακριβώς :!: :wink:
ΕΧΩ ΚΥΡΗΞΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ-ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ-ΟΥΡΑΝΙΟΥΣ!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Co-Αdmin
Co-Αdmin
 
Δημοσιεύσεις: 31282
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Model: New Grand Vitara 2.0
Tyres: Malatesta Cobra
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Σάβ Σεπ 19, 2009 2:41 pm

Πας σε ένα άλλο συνεργείο και επισκευάζεις τη μηχανή σου . :wink:
mprizolas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 pm
Model: Grand Vitara 2.0
Tyres: 235/60/16
Suspension: Mama
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό dpol » Σάβ Σεπ 19, 2009 3:45 pm

Τα παλιά Vitara και είδικά αυτά της δεκαετίας του 90 είχαν πρόβλημα με το καπάκι του κιντήρα, στα 150.000 χλμ περίπου ράγιζε και το επακόλουθο ήταν αυτό του φίλου cosini.

Στο συνεργείο Suzuki που πήγαινα το παλιό Vitara μου με είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα και το είχα αλλάξει

Η λύση επισκευή απαιτεί πολύ καλό συνεργείο οπως είπε και ο mprizolas με μαστόρια τσακάλια αλλά θα πρέπει να ξερεις φίλε ότι ο κινητήρας δεν θα γίνει ποτέ όπως πριν κατα την άποψή μου, είναι η καλύτερη εαν θες να το πουλήσεις μετά.

Η λύση μεταχειρισμένου κινητήρα συνιστάτε κατά την άποψή μου πάντα εάν θες να κρατήσεις το αμάξι, βασική προυπόθεση να περάσει γενική επισκευή και να αλλάξεις προληπτικά το καπάκι :wink:

Το ψάχνεις με συνεργεία κατα τη γνώμη μου εξουσιοδοτημένα και αποφαζίσεις ανάλογα :wink:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10716
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: Kobra NT 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό cosini » Σάβ Σεπ 19, 2009 9:32 pm

ευχαριστω για τις απαντησεις σας. λεω να κρατησω το αυτοκινητο περιπου 2 χρονια ακομα οποτε παω για μοτερ.

προς το παρον αναζητωντας μοτερ βρηκα ενα (κορμος+καπακι μου ειπαν με 3 μηνες εγγυηση)
αυτο ειναι πληρες μοτερ ???

επισης φιλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει δισκος-πλατο-ρουλεμαν-ιμαντας ισως και ψυγειο.
ξερετε αν οντως θελουν ολα αυτα αλλαγη και για τι τιμες μιλαμε για αγορα ?? (εκτος του μοτερ φυσικα)

και κατι τελευταιο, εαν ξερετε καποιον μαστορα απο αθηνα να μου προτεινετε με καλες τιμες καθως και κανενα μαγαζι για να παρω τα παραπανω ανταλακτικα (εαν ειναι αναγκαια) .
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τρί Σεπ 22, 2009 6:03 pm

Το ψυγειο σιγουρα!!!!!!Τωρα για δισκο- πλατο-ρουλεμαν-διχαλο ισως,αναλογως τη φθορα που εχουν.
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό mytilini » Τρί Σεπ 22, 2009 6:44 pm

Οσο γνωρίζεις εσύ το αυτοκίνητό σου, δεν το ξέρει κανένας.Η αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα είναι "λαχείο".Δεν ξέρεις τι υπέστη πριν από σένα.Ετσι λοιπόν είναι προτιμότερη η γενική επισκευή με αλλαγή καπακιού,φλαντζών,ιμάντων,μπουζί κλπ αναλωσίμων.Στην Θεσσαλονίκη πωλούνται απολύτως καινουργή καπάκια με 300,00 ? το τεμάχιο (ο Alexelis ξέρει).Το συνολικό κόστος γενικής δεν υπερβαίνει τα 600,00 ? και εάν γίνει ορθά έχεις καινούργιο κινητήρα για άλλα τόσα χιλιόμετρα.
Το μεταχειρισμένο ποιός θα στο εγγυηθεί;Η καλή πίστη και ο "λόγος" του μαντρά;
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 595
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Model: Άλλο
Tyres: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό cosini » Τετ Σεπ 23, 2009 12:44 am

ευχαριστω παιδια, αυριο θα παει το αυτοκινητο στον μηχανικο και απο εκει και περα υστερα απο 1-2 ημερες ελεγχου και μετα την εκτιμηση της καταστασης θα δω πως θα κινηθω, αναλογα παντα και με το κοστος.
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Παρ Σεπ 25, 2009 8:19 pm

Καλά ξεμεπρδέματα φίλε και αν θές πές μας τι έκανες
mprizolas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 pm
Model: Grand Vitara 2.0
Tyres: 235/60/16
Suspension: Mama
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Σάβ Σεπ 26, 2009 10:58 am

dpol έγραψε:
Τα παλιά Vitara και είδικά αυτά της δεκαετίας του 90 είχαν πρόβλημα με το καπάκι του κιντήρα, στα 150.000 χλμ περίπου ράγιζε και το επακόλουθο ήταν αυτό του φίλου cosini.

Στο συνεργείο Suzuki που πήγαινα το παλιό Vitara μου με είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα και το είχα αλλάξει


Σε προηδοποιησαν και το αλλαξες? το καπακι αλλαξες?
Τα vitara εχουν προβλημα με το καπακι του κινητηρα οχι οταν φτασουν στα 150 000 χλμ αλλα οταν ανεβει πολυ η θερμοκρασια τους(αρκετα πανω απο το φυσιολογικο). Αντι να καψει πρωτα την φλαντζα κεφαλης συνηθως ραγιζει το καπακι της μηχανης.. Αλλα το βασικο προβλημα ειναι οτι στο σημειο που ραγιζει δεν μπορει να κολληθει οποτε και πας κατέυθειαν για αντικατασταση.. Οσο για τον δεικτη θερμοκρασιας που σου εδειχνε φυσιολογικη θερμοκρασια, το πιο πιθανο ειναι να μετρουσε θερμοκρασια του αερα που ειχε μεσα το συστημα ψυξης (αδειασε δηλ ολο το νερο)
..την εχω πατησει κ γω,ευτυχως αλλαξα μονο ενα καπακι!!!
Πάρτε τα γαϊδούρια σας και ΑΙΝΤΕ στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2461
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Model: New Grand Vitara 2.0
Tyres: BF Goodrich AT
Suspension: MX6+Αποστάτες
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό mytilini » Σάβ Σεπ 26, 2009 1:21 pm

Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... :( Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 595
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Model: Άλλο
Tyres: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό vitara philosophy » Κυρ Σεπ 27, 2009 9:21 pm

mytilini έγραψε:Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... :( Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)

+1000.Έτσι ακριβώς είναι :evil:
Take nothing but memories.........
Leave nothing but footprints........
Γιαννης, 33 ετων,Αθήνα,Γρανίτσα Ευρυτανίας
vitara philosophy
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 11:38 pm
Model: Vitara 2.0
Tyres: Continental Cross
Suspension: Mama
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό cosini » Τρί Σεπ 29, 2009 10:31 pm

τελικα μετα απο σχετικο ελεγχο της μηχανης και με βαση το κοστος επισκευης καταληξαμε στο να γινει αλλαγη κινητηρα (βρεθηκε κινητηρας απο φιλο μοντελο 2004 σε πολυ καλη κατασταση και φιλικη τιμη για εμενα).
για νεωτερα θα ενημερωσω με την παραλαβη του αυτοκινητου και το τελικο κοστος εκτος του κινητηρα (λογω φιλικης τιμης).
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό mytilini » Τετ Σεπ 30, 2009 7:42 am

cosini έγραψε:τελικα μετα απο σχετικο ελεγχο της μηχανης και με βαση το κοστος επισκευης καταληξαμε στο να γινει αλλαγη κινητηρα (βρεθηκε κινητηρας απο φιλο μοντελο 2004 σε πολυ καλη κατασταση και φιλικη τιμη για εμενα).
για νεωτερα θα ενημερωσω με την παραλαβη του αυτοκινητου και το τελικο κοστος εκτος του κινητηρα (λογω φιλικης τιμης).


Κινητήρας G16B του 2004;Για ψάξτο λίγο...Μπορείς να δείς τον αριθμό του κινητήρα πριν τον τοποθετήσεις;Θα βάλεις και την CDU του μεταχειρισμένου ή θα κρατήσεις την δική σου;
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 595
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Model: Άλλο
Tyres: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

ΜΩΡΑΙΤΗΣ Πέμ Μάιος 05, 2016 3:59 pm Καλησπέρα στην παρέα
kostasgal Πέμ Μάιος 05, 2016 10:59 am Καλημερα απο βολο οποιος τοπικος γουσταρει τσιπουροκαταστασεις να στειλει ΠΜ
kaliakouda Πέμ Μάιος 05, 2016 9:50 am dimitErios καλωσόρισες και πάλι, που χάθηκες εσύ ρε παιδί? Περιμένουμε νέα σου στην Γενική Συζήτηση
kaliakouda Πέμ Μάιος 05, 2016 9:48 am Καλημέρες μεθεόρτιες!!
xxxpanosxxx Πέμ Μάιος 05, 2016 9:39 am Πολυ καλημερα σας
BOSS Πέμ Μάιος 05, 2016 8:46 am Καλημερα!!
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ Πέμ Μάιος 05, 2016 8:44 am Καλημερα στην βιταρο-παρεα
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ Πέμ Μάιος 05, 2016 8:15 am Καλημέραααα!!!!!
antonis1627 Πέμ Μάιος 05, 2016 6:43 am Καλημέρα σας.
STRANTZALIS K. Τετ Μάιος 04, 2016 7:45 pm Καλησπέρα..............
theo_ts Τετ Μάιος 04, 2016 5:29 pm Να κοιτάς τον καιρό πρώτα :niania: :niania: :niania: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa:
nick_89 Τετ Μάιος 04, 2016 3:05 pm Ε ναι!! Γιατί δεν γίνεται να πλύνεις το αμάξι και να μην βρέξει 10 φορές από λίγο λασποβροχή σε 3 μέρες... :tsoukalas:
lyggas Τετ Μάιος 04, 2016 10:04 am Καλημέρα!
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ Τετ Μάιος 04, 2016 8:40 am Καλημερα χρονια πολλα με υγεια σε ολους
BOSS Τετ Μάιος 04, 2016 8:39 am Καλημερα,εργασια και χαρα...
antonis1627 Τετ Μάιος 04, 2016 6:45 am Καλημέρα σας.
BOSS Τρί Μάιος 03, 2016 9:39 pm Σερι το πηραμε ,κατα διαστηματα με βροχες και στα διοδια με αναμονες 15 λεπτων..Ολα καλα και καταληξαμε για κοκορετσοκοψιδα!
kostasgal Τρί Μάιος 03, 2016 9:36 pm BOSS ειχατε καλη επιστροφη?
BOSS Τρί Μάιος 03, 2016 9:25 pm Καλησπερα επιστρεφουμε..κυρΚωστα κανε χαμαμ και για μας!!
kostasgal Τρί Μάιος 03, 2016 9:09 pm την καλησπερα μας απο το χαμαμ του Αγκιστρου Σερρων
Christos51 Τρί Μάιος 03, 2016 4:14 pm Καλησπέρα....επιστροφές.........
costas66 Τρί Μάιος 03, 2016 3:47 pm Καλησπέρα, επιστρέψαμε.
kaliakouda Τρί Μάιος 03, 2016 11:57 am Καλημέρα!!!!!
BOSS Τρί Μάιος 03, 2016 11:48 am Καλημερα απο Επταπυργιο Θεσσαλονικης!!
ΜΩΡΑΙΤΗΣ Τρί Μάιος 03, 2016 9:41 am Καλημέρα στην παρέα
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες