Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό electronikos » Σάβ Ιαν 23, 2010 3:02 pm

Σωστός! Νομίζω ότι με έπεισες για την αξία των χειροκίνητων, λέω στο μεεεεεεεεεεέλλον να προγραμματίσω μια αγορά και να κρατήσω της αυτόματες για εφεδρικές!
Vitara 95 3Doors τι και αν δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα...;
Κάποιες φορές αυτό σημαίνει... ατελείωτα γούστα αλλά και περιπέτεια!!!
Άβαταρ μέλους
electronikos
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Δευτ Απρ 27, 2009 2:17 am
Τοποθεσία: ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
Tyres: 205/70/R15
Suspension: Μελλοντικά ΟΜΕ
cb: Όχι

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Σάβ Ιαν 23, 2010 6:56 pm

perroloco έγραψε:Οι χειροκίνητες πλύμνες μήπως έχουν κανένα θέμα στην εμπλοκή/απεμπλοκή τους αν η ζάντα έχει τακάρει στη λάσπη/χιόνι; Τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά στη λαβή τους.
Υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί πένσα ή άλλος μοχλός για να γυρίσει το διακοπτάκι;

Προσωπικά και παρόλο που έχω μεταχειρισμένες πλύμνες δεν έχει κολλήσει πουθενα στην εμπλοκη-απεμπλοκη...
μέσα η πλύμνη είναι με γρασσογραφίτη και έχει φλάτζες στεγανοποιησης αλλιώς βάζεις φλατζόκολλα όπως στην περίπτωση μου,οπότε μέσα δεν περνάει λάσπη η νερό.
μ΄΄αλλον δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια περίπτωση να χρειαστεί πένσα!τώρα αν περάσει νερό και λάσπη μέσα ίσως να χρειαστέι καθάρισμα-γρασσάρισμα. :wink:
παρεπιτπόντως αν συμβεί κάτι τέτοιο στις δικές μου θα το δημοσιεύσω!
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7811
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Escudocy » Δευτ Ιαν 25, 2010 6:23 pm

Χαιρετω την παρεα,

Ολα οσα λενε τα παιδια για τα προτερηματα των χειροκινητων εναντι των αυτοματων πλυμνων μπορω να τα διαβεβαιωσω και εγω.

Ο λογος που αντικατασταθηκαν με τις αυτοματες ειναι διοτι στην πλειοψηφια του ο κοσμος που θελει ενα απλο βοηθημα στην βολτα του εαν και εφοσον χρειαστει, και δεν εχει την δικη μας τρελα των βουνων και των λασπων, μπορει να κανει την δουλεια του ευκολα και χωρις να κατεβει απ το αυτοκινητο.

Αυτο το χωρις να κατεβει στα ματια του ΄΄κοινου΄΄ ενδιαφερομενου ειναι κατι που τραβαει.Και ουσιαστικα καποιος ''κοινος'' αγοραστης ποτε δεν θα επιδιωξει να καταλαβει ποια ειναι η πραγματικη διαφορα των δυο μεταξυ τους.

Παντως πιστευω οτι περαν της φθορας που επιφερουν στο συστημα η αυτοματες πλυμνες σε δυναμη δεν υστερουν σε τιποτα απο τις χειροκινητες.Ειναι απλα μια λεπτομερεια που αρεσει σε εμας που ασχολουμαστε πανω απ τον μεσο ορο ,να αναλυουμε τις δυνατοτητες της.Οποταν θα ελεγα στα παιδια που εχουν αυτοματες πλυμνες....μην αγχωνεστε δεν αξιζει να χαλατε την διαθεση σας.....αμα ξερετε την σωστη χρηση τους...οτι και να εχετε θα βγειτε απ τα δυσκολα :D

Το θεμα ειναι οτι οι χειροκινητες ΔΕΝ μπαινουν οταν εχεις κολλησει η εχεις μπει πια στα δυσκολα(εναντι του προτερηματος του να κατεβεις απ το αυτοκιμητο μεσα στις λασπες κλπ που δινουν οι αυτοματες). Μπαινοντας στο χωματοδρομο και γνωριζοντας οτι το εδαφος η ο καιρος θα σου επιβαλει την χρηση τους καποια στιγμη, τοτε κατεβαινεις και τις κλειδωνεις.

Ετσι εισαι στην φαση που ειναι οποιασδηποτε φιλος με αυτοματες πλυμνες πριν να εμπλεξει την τετρακινηση.

Οταν ερθει η ωρα να βαλεις την τετρακινηση, απλα με τον μοχλο απο μεσα εχεις επιλεξει αναλογως το τι χρειαζεται η ολη φαση και πριν το καταλαβεις εισαι πανω, καθαρος και ωραιος χωρις καταπονηση του συστηματος καθολου.Απεμπλεκεις της τετρακινηση και συνεχιζεις κανονικα στον χωματοδρομο με κλειδωμενες πλυμνες και χωρις την τετρακινηση εαν δεν την χρειαζεσαι πια.

Οταν βγεις ομως σε ασφαλτοΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΥΜΝΕΣ αλλιως θα κανεις μεγαλη ζημια!!!

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΑΡΓΑ ΣΤΟΥς ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΟΝΑΧΑ.Και δεν μπορω να το καταλαβω κιολας γιαυτο παρακαλω εαν μπορειτε να μου το εξηγησετε καλυτερα θα σας ειμουν υποχρεος :D Αφου εχω τετοια δυνατοτητα να ξερω τουλαχιστον γιατι και που την χρησιμοποιω, τι μπορει να μου δωσει :D

Ευχαριστω εκ των προτερων :D

Φιλικα

Χρυσανθος
Escudocy
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 9:15 am
Τοποθεσία: Κύπρος
Tyres: BF Goodrich AT

Re:

Δημοσίευσηαπό DDesigner » Δευτ Ιαν 25, 2010 7:13 pm

KON.GV έγραψε:Παλικάρια ειδικά με τα 1,6 τρέχτε να βάλετε πλύμνες....πισωκίνητος με τα ίδια δεδομένα
(λ'αστιχα αναρτήσεις βάρος) "'επαιζα μια ταχύτητα πανω..μόνο 5η "τόσο μεγάλη διαφορα...
ένιωσα ειλικρινά "μακάκας"που ανεβοκατεβαίνω Αθήνα-Βερμιο κλπ πισωκίνητος και γυρνάνσε τσάμπα όλα τα μπροστινά σωθικά...
απλά κάτι που διαπιστώσαμε με τον JΟΗΝv6 είναι ότι το κλείδωμα πρέπει να γίνεται πριν μπούμε στο χώμα και όχι ακριβώς πριν το εμπόδιο για να ζεσταθουν λίγο και τα μπροστινά γραναζάκια. :wink:
και το δικό μας σύστημα είναι πολύ απλό....βγάζεις γρασάρεις την καινούρια με γρασσογραφίτη(γεία σου ρε φίλε Αλεξέλη)όχι υπερβολικά, στεγανοποιείς με φλατζόκολλα και βιδώνεις πάλι. :wink:
δεν έχουμε σωληνάκια υποπίεσης οπως πχ τα jimny.(που και εκέι είναι πολύ εύκολο). :wink:


:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Φίλε Κώστα σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και τις συμβουλές σου... :D

Φίλτατοι VITAROclubήτες θα αρχίσω να φωνάζω και εγώ σε όλους τους κατόχους GV 1.6

ΒΑΛΤΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΠΛΗΜΝΕΣ!!!! ( και όχι τυρί FINA ) :lol: :lol:

Οι δικές μου εντυπώσεις από το πρώτο ταξίδι είναι απλά....ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!!!!

ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

Και απο μούρη στο ζαντικό.... :think: ...ΔΕΙΤΕ ΜΟΝΗ ΣΑΣ!!! :D

PLIMNI1.jpg
PLIMNI1.jpg (137.42 KiB) 1725 προβολές


PLIMNI2.jpg
PLIMNI2.jpg (123.13 KiB) 1725 προβολές


ΚΩΣΤΑ ( konGV ) σε ευχαριστώ και πάλι για όλααααα :clap: :clap: :clap:
ΚΑΛΑ ΤΙΜΟΝΙΑαααα...ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ!!!...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DDesigner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2414
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2009 12:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ και σε όλη την Ελλάδα
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: WILD POWER 215/65/16
Suspension: MAD / OME +5
cb: Ναι

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό char » Δευτ Ιαν 25, 2010 7:48 pm

Έτσι μπράβο λεβέντη μου! :wink:
...the best things in life
are the simple things...


ΝΙΚΟΣ
Άβαταρ μέλους
char
Co-Αdmin
Co-Αdmin
 
Δημοσιεύσεις: 14503
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Aka: Τσάρος ή Γριά.....
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: Bridgestone 694 A/T
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό harijohn » Δευτ Ιαν 25, 2010 9:04 pm

ωραίες παιδιά καλοτάξιδες
Να ρωτήσω πόσο τις βάλατε?
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1088
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Model: Grand Vitara 2.0
Tyres: BF
Suspension: ΟΜΕ-MAD
cb: Ναι

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Ιαν 25, 2010 9:29 pm

DDesigner έγραψε:ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

To εξηγείς λιγουλάκι αυτό? Ισχύει και για τα 2lit?
ΕικόναGV2.0 5DFreestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Nuvi1490Τ,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Support Staff
Vitaraclub Support Staff
 
Δημοσιεύσεις: 18392
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Model: Grand Vitara 2.0
Tyres: BF 225/70/16 AT
Suspension: OME/MAD(+8cm)
cb: Ναι

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Δευτ Ιαν 25, 2010 10:23 pm

Μάκη μπράβο φίλε καλορίζικες :clap: :clap: :clap:

θεούλη μου στείλε και σε εμένα πλύμνες σε παρακαλώ :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
Επισκέπτης
 

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 10:49 pm

harijohn έγραψε:ωραίες παιδιά καλοτάξιδες
Να ρωτήσω πόσο τις βάλατε?
στην πόλη σου τις πουλάνε....160 ευρά :wink: californiaclub.. :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7811
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 10:53 pm

panoshm έγραψε:
DDesigner έγραψε:ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

To εξηγείς λιγουλάκι αυτό? Ισχύει και για τα 2lit?

τόσο καιρό το γραφω......τα δικά μας μοντέλα και τα 2λιτρα έχουν φίξ πλύμνες και είναι ΜΟΝΙΜΑ ΚΛΕΙΔΩΜΈΝΕΣ....ΟΠΌΤΕ τσάμπα κλώθουνε τα εμπρός σωθικά σου όταν είσαι πισωκίνητος......τα έχω ήδει γράψει! :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7811
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Ιαν 25, 2010 10:59 pm

KON.GV έγραψε:
panoshm έγραψε:
DDesigner έγραψε:ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

To εξηγείς λιγουλάκι αυτό? Ισχύει και για τα 2lit?

τόσο καιρό το γραφω......τα δικά μας μοντέλα και τα 2λιτρα έχουν φίξ πλύμνες και είναι ΜΟΝΙΜΑ ΚΛΕΙΔΩΜΈΝΕΣ....ΟΠΌΤΕ τσάμπα κλώθουνε τα εμπρός σωθικά σου όταν είσαι πισωκίνητος......τα έχω ήδει γράψει! :wink:

Για την κατανάλωση και για την δύναμη του κινητήρα ζητάω περισσότερα Κώστα... (και παραμένει το ερώτημα φυσικά...)
ΕικόναGV2.0 5DFreestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Nuvi1490Τ,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Support Staff
Vitaraclub Support Staff
 
Δημοσιεύσεις: 18392
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Model: Grand Vitara 2.0
Tyres: BF 225/70/16 AT
Suspension: OME/MAD(+8cm)
cb: Ναι

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 11:04 pm

Escudocy έγραψε:1)Οταν βγεις ομως σε ασφαλτοΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΥΜΝΕΣ αλλιως θα κανεις μεγαλη ζημια!!!

2)ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΑΡΓΑ ΣΤΟΥς ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΟΝΑΧΑ.Και δεν μπορω να το καταλαβω κιολας γιαυτο παρακαλω εαν μπορειτε να μου το εξηγησετε καλυτερα θα σας ειμουν υποχρεος :D Αφου εχω τετοια δυνατοτητα να ξερω τουλαχιστον γιατι και που την χρησιμοποιω, τι μπορει να μου δωσει :D

Ευχαριστω εκ των προτερων :D

Φιλικα

Χρυσανθος

φίλε Χρύσανθε.....για το 1)...δεν ισχύει......γιατί από μαμά τα δικά μας gv είναι μονιμα κειδωμένα με φιξ πλύμνες....απλά αν δεν τις ελευθερώσεις...τότε δεν θα έχεις οικονομία-λιγότερες φθορες σε πλύμνες και ότι άλλο καλό σου δίνει η πλύμνη ελε'ύθερου τροχασμού!οπότε μην τις αγοράζεις αν βαριέσαι αν τις ελευθερώνεις.....
2)τα κοντά μονο πισω χρησιμέυουν.....σε ρυμούλκηση σε άσφαλτο τρειλερ η φουσκωτό....στο να κάνεις μανούβρες με πολύ φορτίο σε ανηφόρες χωρίς να χρειαστεί να πάρει φωτιά ο δίσκος.....γενικά σε στεγνό έδαφος που τα κον΄τα με κλειδωμένο το κεντρικό είναιο απαγορευτική ενέργεια.....δοκιμασέ να στρίψεις με αργα σε άσφαλτο.....ενώ τραβάς τρέυλερ η φουσκωτό πολύ βαρυ..... :wink:
επίσης πολλές φορες τυχαίνει να είσαι φορτωμένος με 4 άτομα σε χωματόδρομο ανηφορικό που έχεις καλή πρόσφυση αλλά με τα γρήγορα πισωκί΄νητος είσαι μόνιμα 1η ...με τα κοντά πίσω θα βάλεις και 3...οπότε δνε καταπονεις τον δίσκο ακόμη μια φορα....θέλεις και άλλα παραδείγαμτα???
επίσης......ποτέ μα ποτε δεν θα κλειδώσεις τις πλύμνες μέσα στο εμπόδιο.....πάντα πριν....όπως και τα κοντά..προσωπικά προτείνω 1 χλμ πριν τα χωσίδια για να ζεσταθούν και οι βαλβολίνες εμπρος.
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7811
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 11:07 pm

panoshm έγραψε:Για την κατανάλωση και για την δύναμη του κινητήρα ζητάω περισσότερα Κώστα... (και παραμένει το ερώτημα φυσικά...)

φίλε Πάνο αν με το 2λιτρό ζητάς περισσότερα....τότε είσαι σε λάθος θεματική εντότητα...βάλε γρανάζια από 1,6 και με πλύμνες μαζί θα θέλεις 235/75/16 ελαστικά για να είσαι μαμά....γιατί με τα μαμά θα πετάς......δεν θα μαζεύεται....τι άλλο ψάχνεις δλδ?ακόμη και με πλύμνες εέυθερου τροχασμού πολλά θα γλίτώσεις....'αντε και να βγω λιγουλάκι εκτός θέματος....κόψε επίσης το ρημαδοκαταλύτη σου που πνίγει το μοτερ και χωσε ελέυθερο 200τρυπο....γιούρο 4.....εκεί είναι που θα χαζεψεις και δεν θα το πιστέυεις...και νόμιμος φυσικα. :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7811
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 11:12 pm

Μάκη καλοτάξιδες.......το ξέρω θα τις χαρείς....κουτί κάτσανε.....μπράβο...... :wink: :wink:
και που σαι.....την κόκκινη κόλλα σπειρωματος.. πετα την.....μόνο μπλε.... :lol: :lol: :lol: και από λίγη... :lol: :lol:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7811
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Model: Grand Vitara 1.6
Tyres: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Ιαν 25, 2010 11:16 pm

KON.GV έγραψε:
panoshm έγραψε:Για την κατανάλωση και για την δύναμη του κινητήρα ζητάω περισσότερα Κώστα... (και παραμένει το ερώτημα φυσικά...)

φίλε Πάνο αν με το 2λιτρό ζητάς περισσότερα....τότε είσαι σε λάθος θεματική εντότητα...βάλε γρανάζια από 1,6 και με πλύμνες μαζί θα θέλεις 235/75/16 ελαστικά για να είσαι μαμά....γιατί με τα μαμά θα πετάς......δεν θα μαζεύεται....τι άλλο ψάχνεις δλδ?ακόμη και με πλύμνες εέυθερου τροχασμού πολλά θα γλίτώσεις....

Όχι ρε Κώστα, δε κατάλαβες, δεν ζητάω περισσότερη δύναμη... Απλά ρωτάω αν βάλω εγώ πλύμνες ελεύθερου τροχασμού, θα έχω χαμηλώτερη κατανάλωση? (είναι ένα "φλέγον" θέμα για την τσέπη μου αυτό :lol: ) Επίσης για το πισωκίνητος με αργά, πίστεψέ με, έχω βρεθεί αρκετές φορές σε μεγάλες ανηφορικές στροφές, να με κόβει ο μπροστινός και από 2α να αναγκάζομαι να κατέβω σε 1η και μέχρι να μπορέσει να τραβήξει μετά πάλι η 2α να έχω φτάσει στην επόμενη ανηφορική φουρκέτα με τον ίδιον μπροστά μου που να με ξανακόβει και φτου πάλι 1η κλπ κλπ κλπ...

Γι 'αυτό ρωτάω...

Τώρα αν το θέμα με τα μαμά (διάσταση) λάστιχα, είναι "θέμα", αυτό το ξέρεις εσύ καλύτερα, γι αυτό το θέμα θα σε ρωτήσω περισσότερα στο καφέ :wink:
ΕικόναGV2.0 5DFreestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Nuvi1490Τ,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Support Staff
Vitaraclub Support Staff
 
Δημοσιεύσεις: 18392
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Model: Grand Vitara 2.0
Tyres: BF 225/70/16 AT
Suspension: OME/MAD(+8cm)
cb: Ναι

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ Σάβ Φεβ 28, 2015 2:05 pm καλη συνεχεια στην παρεα
SIAL Σάβ Φεβ 28, 2015 1:10 pm Καλημέρες!
SIAL Σάβ Φεβ 28, 2015 1:10 pm Φίλε Βασίλη εδώ δεν συζητάμε τεχνικά θέματα πήγαινε στο κατάλληλο ποστ του φόρουμ και βάλε το ερώτημα σου
LEMON Σάβ Φεβ 28, 2015 11:53 am Καλημέρα πουλάκια μου !
efharis filoxenon Σάβ Φεβ 28, 2015 11:43 am Καλημέρα σας. Αγαπητοί φίλοι ζητώ την βοήθεια σας. Εχω πρόβλημα με το λάστιχο του συνδέσμου απο το αξονάκι του τιμονιού του v6 μοντέλο 1996. Επειδή καινούργιο είναι πανάκριβο πείτε μου τι μπορώ να κάνω είτε αλαγή είτε βελτίωση. Στέλνω φωτό με το επίμαχο σημείο. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
hlias Σάβ Φεβ 28, 2015 10:14 am καλημερες
GEORGE PALTOGLOU Σάβ Φεβ 28, 2015 9:52 am Καλημέρα !!!!!!
nick_89 Σάβ Φεβ 28, 2015 9:45 am Καλημέραααα!!
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ Σάβ Φεβ 28, 2015 9:35 am Καλημέραα καλό Σ/Κ
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ Σάβ Φεβ 28, 2015 9:29 am Καλημερα καλο σ/κ και καλες βολτες
antonis1627 Σάβ Φεβ 28, 2015 7:35 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
STRANTZALIS K. Σάβ Φεβ 28, 2015 6:17 am Καλημέρα , είναι η ώρα για πρωινό καφεδάκι !
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 10:01 pm Βάλε και συ φωτό Πάρη!
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 10:00 pm viewtopic.php?f=40&t=25026&p=608920#p608919
parisg Παρ Φεβ 27, 2015 9:57 pm Οκ θα παω σε λιγο και τα λεμε
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 9:54 pm μόλις ειδα το Πατρόλ στα πάντοκ στο fb
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 9:53 pm ξέρει ο Μιχάλης...
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 9:53 pm και άλλο πμ σου στειλα
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 9:51 pm οκ
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 9:51 pm στο στελνω με πμ
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 9:51 pm περιαγωγή του κερατά είχα πληρώσει πέρσυ
parisg Παρ Φεβ 27, 2015 9:50 pm Γιατι??????
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 9:49 pm θα χρεωθείς τρια κάρα χρήματα αν τον πάρεις...
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 9:48 pm καλή τύχη νέε μου και αγέρα στα πανιά σου!
SIAL Παρ Φεβ 27, 2015 9:48 pm Ποιό ταψί? τον ΜΠΛΑΣΤΡΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες