Γιώργος Highland έγραψε:Πρώην κάτοχος Corolla 1,3 1997 (240.000χιλ) και προγενέστερα ενός Carina 1,6 1993, (100.000) έχω τις καλύτερες αναμνήσεις. Η λέξη βλάβη άγνωστη και για τα δύο. Και τώρα ένας ευχαριστημένος κάτοχος VITARA που πριν την αγορά του έγινε σχολαστική έρευνα με έμφαση την αξιοπιστία. Ανάμεσα των FORD KUGA, ΤΟΥΟΤΑ RAV4, MITSUBISHI ASX και SUBARU FORESTER επικράτησε το VITARA και για έναν επιπρόσθετο λόγο, την οικονομία καυσίμου. Αν και 1.6 (ανάμεσα των 2λιτρων και ενός 2,2), η διαφορά τεράστια (πιθανόν λόγω βάρους).
Οι αυτοματισμοί που προσφέρουν -πράγματι εντυπωσιακοί- είναι νέοι για μένα, αν και άτομο της τεχνολογίας λόγω επαγγέλματος, παραμένω συγκρατημένα επιφυλακτικός...
Το πόστ αυτό ήταν σχεδόν σαν να διάβαζα τις δικές μου σκέψεις όσον αφορά το Vitara που το προτίμησα για τους ίδιους λόγους (αξιοπιστία, απλότητα σχετικά με τα συγχρονα του και ολίγον παλαιο design μέσα έξω).
Επίσης δεν μπορώ να αναφερθώ στην
βαρύτατη αμαρτία του αποχωρισμού της
Carina ε σου με 100.000χλμ μόνο....
Η δική μου με βοηθάει ακόμα καθώς και η συνομίλικη σέλικα...
Tony Louk έγραψε:Papas έγραψε:,ειναι κοκκινη οθονη και τακτικο beep ενω ημουν στα φρενα σε μπροστινο που σχεδον κοκκαλωσε,
To μόνο παράξενο είναι ότι έγιναν αυτά ενώ ήσουν στα φρένα! (ή μήπως δεν είχες πατήσει ακόμα????)
Όλα τα άλλα είναι normal!
Και εμένα έτσι ακριβώς το έκανε...
Το Radar Brake support είναι λίγο εκνευριστικό παρότι μια φορά άναψε μόνο χωρίς λόγο γιατί ήδη φρέναρα και απλά μου φόρτωσε επιπλέον φρενάρισμα (ενώ πρόσεχα να φρενάρω όσο πρέπει για να μην έρθει και ο πίσω μου...).
Η κόκκινη ένδειξη στην οθόνη, ανάβει που και που όταν νομίζει το σύστημα ''κάτι'' (που ενδεχομένως να πέσω πάνω του), αλλά δε με έχει ενοχλήσει.
Αυτό που μου έχει σπάσει τα νεύρα κυριολεκτικά είναι όταν με χιόνια μου έχει αναμμένο μονίμως ένα alarm ότι δε δουλεύει το ρανταρ και δε με αφήνει να απολαύσω τη χειμερινή οδήγηση.
Προσπάθησα να το απενεργοποιήσω εντελώς, αλλά δε γίνεται. Τo alarm μένει αναμμένο (με χιόνια) και ας έχεις απενεργοποιήσει τα πάντα από το μενού.