Χαίρομαι που τελικά βρήκες κατάλυμα που τόσο έψαχνες και έκανες την φάση σου. Πάντα το φουσκωτό είναι μαγικό και θαρρώ το πλέον ουσιαστικό σκάφος για Ελλάδα.
Ευχαριστώ θερμά για τα όμορφα σχόλια σας. Βαλάντη, πες τους μια κουβέντα, όταν βλέπουν ( στο ρανταρ απο μακριά) δίπλα τους μικρά βαρκακια, δεν είναι ανάγκη να κάνουν επίδειξη δύναμης και ταχύτητας, η θάλασσα είναι για όλους. Κώστα το μικρό βαρκάκι, είναι χαρα και απόλαυση, φτάνει να έχεις συνειδητοποιήσει, τις δυνατότητες σκάφους και καπετάνιου, Νικόλα μόνο φουσκωτό, και ας είναι και μικρό. Καλή συνέχεια καλοκαιριού. Περιμένω φωτορεπορταζ, από όλους,
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή, αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Εγώ δεν έχω φύγει ακόμη για τα καλά, αλλά για λίγο που σάλπαρα, ήμουν ο περίεργος με το σανίδι πίσω Εννοείται δεν ήμουν έτσι στην Εθνική Οδό, αλλά στα τοπικά!
Φουσκωτό που λές, όταν έφτιαχνε ο πατέρας μου το πρώτο oceanic 6.60 στον Περιμένη, ήταν από το μεγαλύτερο. Ταξιδέψαμε όλη την Ελλάδα με αυτό. Κάθε 2ο ΣΚ όλο και κάπου είμαστε. Άλλαξαν οι καιροί και τώρα πιά με RafNar 12μετρο δεν το ευχαριστιούνται οι διάφοροι! Σημασία δεν έχει το όχημα, αλλά η όρεξη να ταξιδέψεις!
Νικολά, ακριβώς έτσι είναι όπως τα λες. Όρεξη καλή παρεα και καλή διαθεση, να έχεις, και όλα γίνονται. Πριν λίγα χρόνια. Με 2 φουσκωτά 3,60 2 φίλοι ξεκίνησαν από το Λαύριο, πέρασαν από την Μήλο, πήγανε στα Χανιά, και στο καπάκι γύρισαν πίσω. Ήταν πολύ καιρό καλοσχεδιασμένο, και ευτυχώς ο καιρος βγήκε αληθινός και βέβαια ευτυχως δεν είχαν απρόοπτα. Όνειρο ζωής ήταν και για αυτούς.
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή, αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Γιωργος ΗΛΙΑΣ έγραψε:Ευχαριστώ θερμά για τα όμορφα σχόλια σας. Βαλάντη, πες τους μια κουβέντα, όταν βλέπουν ( στο ρανταρ απο μακριά) δίπλα τους μικρά βαρκακια, δεν είναι ανάγκη να κάνουν επίδειξη δύναμης και ταχύτητας, η θάλασσα είναι για όλους. Κώστα το μικρό βαρκάκι, είναι χαρα και απόλαυση, φτάνει να έχεις συνειδητοποιήσει, τις δυνατότητες σκάφους και καπετάνιου, Νικόλα μόνο φουσκωτό, και ας είναι και μικρό. Καλή συνέχεια καλοκαιριού. Περιμένω φωτορεπορταζ, από όλους,
Γιωργο θελω να πιστευω οτι δεν υπαρχει συνάδελφος που να σκεφτεται οπως το θετεις... Να ξερεις ομως οτι υπάρχει πιεσμένο χρονοδιαγραμμα για όλα τα πλοια και κανονισμοι που διέπουν το ναυτικο δίκαιο αλλα και κανονισμοι που εκδίδουν τα κατα τόπους λιμεναρχεία.(περασμα διαυλων και στενα) Γνωρίζω οτι δημιουργούνται απόνερα οταν περνανε πλοια ...και δυστυχως δεν γινεται να μειωνεται η ταχύτητα του πλοιου σε περιοχες που δεν υπάρχουν περιορισμοι. Να ξερες ποσες φορες ερχονται για κοντρες και κανουν επικίνδυνους ελιγμους...τα ζώ καθε μέρα. Βεβαίως η θαλασσα ειναι για όλους αλλα απαιτει γνωσεις σε μικρα και μεγαλα σκάφη...ο ΔΚΑΣ ισχυει για όλα τα πλεουμενα...και πανω απο όλα σεβασμος. Πύρ,γυνή και θάλασσα!
στα νεανικά μου χρόνια πάντα υπήρχε ένα βαρκάκι στην οικογένεια, αρχικά με πανάκι, αργότερα πλαστικό με μια μικρή yamaha εξωλέμβια. Τώρα έχω χρόνια που δεν υπάρχει κάτι και μιας και τα παιδιά μου έμαθαν να κολυμπάνε σκέφτομαι να πάρω κάτι.
Βαλάντη, διάβασε λίγο αυτό, χθεσινό περιστατικό βύθισης σκάφους στον παραδοσιακό παραθαλάσσιο οικισμό Φουρκοβούνι της Μήλου μετά το πέρασμα των ταχύπλοων οχηματαγωγών πλοίων Champion Jet 2 και Speedrunner Jet. Το φαινόμενο είναι δυστυχώς συχνό και καθημερινό, τα συγκεκριμένα πλοία της εταιρείας Seajets αρνούνται να συμμορφωθούν με τον Κανονισμό Λιμένος Μήλου που μετά από πάμπολλες διαμαρτυρίες των κατοίκων του νησιού ψηφίσατε πέρσι τον Αύγουστο και επιβάλλει πλεύση μέσα στο λιμάνι της Μήλου με ανώτερο όριο τα 20 ναυτικά μίλια. Τα συγκεκριμένα πλοία κινούνται συστηματικά με ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες με αποτέλεσμα την καθημερινή δημιουργία τεράστιων κυμάτων που καταστρέφουν τις περιουσίες των κατοίκων, τις όμορφες παραλίες του νησιού, αφανίζουν την θαλάσσια χλωρίδα και πανίδα και το πιο σημαντικό, θέτουν σε κίνδυνο τις ζωές των λουομένων. Δυστυχώς το Λιμεναρχείο Μήλου αδυνατεί να επιβάλει τη εφαρμογή του Κανονισμού και η κατάσταση εξακολουθεί να παραμένει ανεξέλεγκτη και επικίνδυνη για τον τόπο μας και τις ζωές μας. Έχουν υπάρξει περιστατικά τραυματισμών και τα χειρότερα έχουν αποφευχθεί με την άμεση συμβολή των παρευρισκόμενων που κάθε φορά σπεύδουν να βοηθήσουν όποιον κινδυνεύει. Απόσπασμα από επιστολή διαμαρτυρίας των κατοίκων της Μήλου. Υπάρχει στο ίντερνετ.
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή, αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Ναι το διάβασα Γιωργο... Υπάρχει το ναυτικό δίκαιο οπως είπα για όλες τις περιπτώσεις. Βέβαια η καταπάτηση του αιγιαλου με ανομη δόμηση και το φαρμακείο ταβερνα (θες atm για να φας εκει και οι μεριδες μισες )χαρακτηρισμένη παραδοσιακος οικισμος ειναι κατι αλλο... Ή και οταν στο συγκεκριμένο σημείο που το λυσομανάει ο Β ΒΔ και το πνίγει κάθε φορα είναι παλι άλλη περίπτωση...εκει που να στειλουν επιστολη,στον Ποσειδώνα;; Επισης να αναφέρουμε την διακομηδή και μεταφορα των αρρωστων απο τα νησια...με πασα δύναμη των μηχανων ενος πλοιου για να σωθει μια ζωη ακομα και με δυσμενη καιρικές συνθηκες..αυτο δεν μετραει. Να αναφέρουμε την μεταφορα τροφίμων και φαρμάκων στα νησιά μας με καθε κινδυνο...ουτε αυτο. Και θα αναφερθω βέβαια για τον καθε δηθεν θαλασσολυκο που πέρνει ενα σκαφος χωρις να γνωρίζει απο θαλασσα και ναυτοσύνη και χωρις να κοιτα καν τον καιρο πριν ταξιδέψει...και μετα δηλώνεται " pan pan"...εκει τρεχουμε για διασωση και ολα καλα. Τις καθημερινές κοντρες στις πλώρες μας με επικινδυνους ελιγμους που τις βάζεις;; Ή τα τοπικά ταχύπλοα και καίκια που περνουν πολυ κοντα στον αιγιαλο κανοντας κρουαζιερες τους τουρίστες(80αρι το κεφαλι) με φουλ μηχανες για να προλαβουν το προγραμμα...αυτα δεν σηκωνουν απόνερα;;Οχι δικα μας είναι... Δεν εχει σταματημο αυτο φιλε Γιωργο και ο καθενας κοιταει τον εαυτο του... Κοιτα γύρω σου υπάρχει παντου αυτο το προβλημα... Σεβασμος στην θαλασσα και τηρηση των κανονισμων ναυτικου δικαιου απο ΟΛΟΥΣ,καταδικαστέες βέβαια και οι κακες συμπεριφορες απο συναδελφους. Εννοείται κουβέντα κανουμε με προβληματισμο και χωρίς παρεξήγηση.
Καλά τώρα μεταξύ μας. Ο ΓΚΛ, το ναυτικό δίκαιο και κάτι άλλα μπιχλιμπίδια, ισχύουν για σχεδόν όλους εκτός από τον Μάριο. Τώρα αν πάει ο Captain στον Μάριο και του πει για χλωρίδα και πανίδα, πολύ πιθανών να τον στείλει στον...
Οπότε καλός και χρυσός ο κύριος sea jets, είμαστε και φίλοι, αλλά τα παράπονά σας...για άλλες ναυτιλιακές
Καλησπέρα ! Έτοιμοι για μια όμορφη συνάντηση με την υπέροχη παρέα μας ! 16 χρόνια Vitara club και το τιμούμε , γιατί έχει πολύ αγάπη και αξία μέσα του, για όλους εμάς που μας φέρνει κοντά και ζούμε την κάθε προσφορά του, όλοι μαζί. Τα λέμε από κοντά .