Πιο γρηγορα δεν σημαινει απολυτα να τρεχεις ,εγω εννοω πιο σβελτα η και πιο ανετα λογο του οτι ξεκινας να το μαθαινεις μιας και αρχιζεις να καταλαβαινεις οτι σερνεται,,,,το 3.000 κατ εμε δεν μπορει να τηρηθει ΕΙΔΙΚΑ σε ενα αμαξι σαν το NGV με αεροδυναμικη τουβλου και ροπες ανυπαρκτες ,ειδικα στις στροφες που αναφερεις....
Θα το καταλαβεις οταν κανεις μια ορεινη διαδρομη με στροφες που κρεμαει παντου ,,,Παντου ομως!
και που η πρωτη σκασμενη θα ειναι μονοδρομος για να καταφερει η δευτερα να το κρατησει να μην τρεμει.
Αν ηταν πετρελαιο η το 2.400 παιζει να συμφωνουσα.
Οσο για τα 140 που λες τοτε εισαι κοντα στις 4.000 (σε γρεμο
) και 4500 σε κανονικο δρομο που εκει το 10λιτρο που ειδες (η και για αυτα που λεει το μανιουαλ) ειναι αναμνηση παλια κιτρινο γραμμα στο συρταρι.
Κι εγω 140παω στην εθνικη με οτι αμαξι και αν οδηγω γιατι με λιγοτερα αρχιζω να εχω φαγουρα σε ολο το σωμα
Τα 140 που αντε λοιπον να πουμε οτι ειναι κοινος αποδεκτη ταχ εν ετη 2022 με αυτες τις εθνικες που εχουμε με το ngv ειναι Επος ταλαιπωριας
Αρκετα ειπα και σας κουρασα αλλα η εμπειρια μου σε αυτοκινητα ειναι τοση που ενα εχω να πω ,,,,,,το ngv ειναι το λαθος αμαξι για την πολη (μιας που μιλησαμε γιαυτην ) ,,,κουραστικο δυστροπο και με μεγαλη καταναλωση .