Καταρχας Δημήτρη με γειες και καλους δρομους, οι καλες μοντιφες εινα αυτες που κάνουμε συνειδητά και με πληρη επίγνωση των μεταβολών που επιφέρουν στο οχημα.
Στην συνέχεια διαβαζοντας μου εφυγαν τα σαγονια απο αυτα που γραφεται μερικοι , αλλος ρυθμιζει καμπερ με τα ακρομπαρα, αλλος πρεσαρει τον πισω αξονα του NV Εχει πισω αξονα το NV ρε παιδια τι εχω χασει ρε γμτ Καποιοι πρεπει να πατε πρωτη δημοτικου στο φορουμ αγαπητοί σκεφτομαι
Τωρα για οσα εχουν αναφερθει.
Οταν ψηλωνουμε το αμαξι αλλαζει το κεντρο βαρους οποτε ανοιγουμε το μετατροχιο για να επανελθει. Οταν ψηλωνουμε το αμαξι με ψαλιδια οι η αναρτηση πιεζει τα ψαλιδια προς τα κατω και οι τροχοι συγκλινουν προς τα μεσα, αποτελεσμα χαλαει η καμπερ. Η καμπερ ρυθμιζεται απο το σημειο στηριξης των αμορτισερ, στα συγχρονα συστηματα αναρτησεων με ψαλιδια το αμορτισερ η γονατο Macpherson στα δικα σας ειναι το αυτο που κραταει τον τροχο στην σωστη γωνια με το δρομο. Για να το διορθωσουμε αυτο αλλαζουμε την μια βιδα (πανω) του αμορτισερ με καμπεροβιδα και πλεον ρυθμιζουμε καμπερ στην ευθυγραμμιση. Η καστερ δεν επηρεαζεται στα οχηματα με ψαλιδια.
Οταν αυξανουμε το μετατροχιο, με αποστατες η ζαντες με μεγαλυτερο του κατασκευαστη οφφσετ ζοριζεται περισσοτερο το ακρο και το ρουλεμαν.
Οι αποστατες θελουν τακτικους ελεγχους για σφιξιμο και πιθανες ρωγμες, αν γινεται αυτο δεν θα υπαρξει προβλημα ποτε αρκει να ειναι καλής ποιοτητας. Εγω εχω 13 χρονια αποστατες στο αμαξι τους πρωτους Eibah τους αλλαξα στα 10 χρονια γιατι ο ενας εκανε ρωγμη μετα απο χοντρο ζορι και αλλοι δυο ειχαν κολλησει στο ακρο. Απλα ενα ελεγχος τακτικα και κανενα θεμα.
ΥΓ Αν εμεις ανακαλυψαμε τους αποστατες, τις καμπεροβιδες και τα ψηλωματα κοντεματα τωρα που ψαχτηκαμε με τα τετρακινητα μας οι στριταδες μας διαβαζουν και γελανε
nick_89 έγραψε: Σταματήστε να τσακώνεστε κάτω από κάθε πόστ ρε παιδιά! Έλεος δηλαδή!
Δεν τσακωνόμαστε, ανταλλάσσουμε διαφορετικές τεχνικές απόψεις γύρω από τα αυτοκίνητα μας. Νομίζω για ένα site σαν το Vitara Club είναι πολύ υγείες να ακούγονται διάφορες γνώμες και απόψεις. Εγώ με τον Τony που "τσακωνόμαστε" ταχτικά, έχουμε πολύ καλές προσκοπικές σχέσεις.
dpol έγραψε: αλλος πρεσαρει τον πισω αξονα του NV Εχει πισω αξονα το NV ρε παιδια τι εχω χασει ρε γμτ
Τα NV έχουν πίσω άξονα και Όσα έχουν πίσω διαφορικό αυτό είναι βιδωμένο στο αμάξωμα. Εν έτη 2016-2017 είχαν έρθει στην Ελλάδα ΝV, με τον εν λόγο άξονα, έχοντας λάθος γωνίες ευθυγράμμισης. Σε όσους άξονες το λάθος ήταν μεγάλο η Suzuki αναλάμβανε να τους αλλάξει. Στο δικό μου NV το λάθος (κατά Suzuki) ήταν μικρό (υπερβολική σύγκριση) και δεν αναλάμβανε να τον αλλάξει εντός εγγύησης. Έλα όμως που μου έτρωγε μονόπατα τα πίσω ελαστικά. Επειδή βαρέθηκα να τους παρενοχλώ έκανα την δική μοτίφα. Πρεσάρισα τον άξονα και τον έφερα εκεί που πρέπει (ευθυγράμμιση). O λόγος ότι ο άξονας είναι standard δεν έχει ρέγουλες ευθυγράμμισης.
Κατά την γνώμη μου το τι μοτίφα θα κάνει ο καθένας στο αυτοκίνητο του είναι δικαίωμα του. Αρκεί να μη κινδυνεύει ο ίδιος και οι τριγύρω του. Καλό είναι όποιος κάνει την όποια αλλαγή να γνωρίζει τα θετικά και τα αρνητικά αυτής εκ των προτέρων.
Τελευταία επεξεργασία από stelios8ess και Πέμ Μάιος 26, 2022 3:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
stelios8ess έγραψε:Κατά την γνώμη μου το τι μοτίφα θα κάνει ο καθένας στο αυτοκίνητο του είναι δικαίωμα του. Αρκεί να μη κινδυνεύει ο ίδιος και οι τριγύρω του. Καλό είναι όποιος κάνει την όποια αλλαγή να γνωρίζει τα θετικά και τα αρνητικά αυτής εκ των προτέρων.
Στέλιο, έγραψα στο πρώτο πόστ και στα επόμενα για τα αρνητικά που τα γνωρίζω πολύ αναλυτικά, και δεν ήθελα να κάτσω να τα αναλύσω...γιατί θα βαριόντουσαν όλοι μέχρι αηδίας...
Έγραψα το ποστ γιατί έκανα αυτή την ανοησία που γνωρίζω ότι ΔΕΝ χρειαζόταν (και το έγραψα), αλλά είπα να το δημοσιεύσω πρώτον γιατί είναι ενδιαφέρον μάλλον (σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ) και δεύτερον γιατί μπορεί να θέλει και άλλος να βάλει και αντί να του φτιάξουν χειροποίητους ή να πάρει ότι νάναι από ebay (1ο στάδιο επικινδυνότητας σύμφωνα με όλους τους οδηγούς), να ξέρει ότι μπορεί να βρεί κάτι επώνυμο και ΜΑΛΛΟΝ ποιοτικό...
Επίσης να ξαναγράψω ότι αν κάποιο πρόβλημα εντοπίσω, θα γίνουν σουβέρ για καφέδες....και φυσικά θα ενημερώσω.
Dim77 έγραψε:Μετά από ένα σχεδόν χρόνο ευχαρίστησης των Eibach ελατηρίων στο ολοκαίνουριο μου NV (που μου άρεσε και όπως ήταν). Και ενώ ήμουν αντίθετος στη χρήση αποστατών τροχών...
Έβαλα αποστάτες τροχών eibach 20mm hubcentric και βιδωτούς στο μουαγιέ γιατί υπάρχουν και αυτοί που μπαίνουν και απλά στέκονται..στο... Auris για κάποιο συγκεκριμένο λόγο αναγκαστικά.
Έχουν κάποια θετικά και κάποια αρνητικά όπως όλα τα πράγματα στη ζωή.
Dim77 έγραψε:Το κύριο αρνητικό είναι ότι φορτίζονται περισσότερο τα ρουλεμάν των τροχών. Αποτέλεσμα είναι να μειωθεί ο χρόνος ζωής τους. Επίσης λόγω του ότι αλλάζει το (αυξάνεται), μπορεί να επιδράσει αρνητικά σε κάποιες καταστάσεις (Δεν είναι απλά φάρδυνα τα μετατρόχια και ''πατάει'' καλύτερα, ναι συμβαίνει αλλά έχει και αρνητικά).
Υπάρχουν διάφοροι τύποι , hubcentric μόνο (με τον αφαλό να κουμπώνει ακριβώς, προσφέρει μείωση των κραδασμών-τρέμουλων κλπ), βιδωτοί στο μουαγιέ (και βίδωμα του τροχού στους αποστάτες), βιδωτοί και hubcentric ταυτόχρονα (αυτοί είναι σαν τους δικούς μου) και ... σκέτοι που απλά στέκονται από τη ζάντα και τα μακρύτερα μπουλόνια που πρέπει να βάλεις (φτηνοί...και οδηγούν σε προβλήματα)
Από πλευράς ασφάλειας, οι βιδωτοί+hubcentric είναι καλύτεροι.
Γενικά υπάρχει ο κανόνας του μέτρου. Επειδή διάβασα διάφορα πριν τους βάλω, πολλοί αγοράζουν φτηνούς με καταστροφικά αποτελέσματα. Με ένα σετ από ποιοτικά υλικά και κατασκευή τα προβλήματα μειώνονται (ο χρόνος ζωής των ρουλεμάν όμως μειώνεται).
Στo vitara δεν έχω κάνει ακόμα ούτε 50 χλμ με αυτά.
Ακούμπησα λίγο τα αρνητικά γιατί κάποιος ρώτησε, αλλά αν τα έγραφα αναλυτικά θα ήθελα 2 σελίδες...
Dim77 έγραψε:Δεν έχεις άδικο. Το σκεφτόμουν και εγώ όταν πήρα το πρώτο σετ για το αουρις. Είδα διάφορους οδηγούς-αγορας κυρίως από Αμερική και παντού λέγανε ότι το καλύτερο είναι αυτό το αλουμίνιο (κάποιος κωδικός που δε θυμάμαι) συν αφαλοκεντρικοι+βιδωτοι. Εντάξει eibach είναι, πόσο πια χάλια... Αν διαπιστωσω πρόβλημα (θα βγει στο αουρις πρώτα λόγω χρήσης) τους κάνω και τους 8 σουβερ για καφέδες... Χαχαχα
Dim77 έγραψε:Εγώ πήρα ροποκλειδο δικό μου, για να μην έχω τέτοιο πρόβλημα.
dpol έγραψε:Καταρχας Δημήτρη με γειες και καλους δρομους, οι καλες μοντιφες εινα αυτες που κάνουμε συνειδητά και με πληρη επίγνωση των μεταβολών που επιφέρουν στο οχημα.
Οταν αυξανουμε το μετατροχιο, με αποστατες η ζαντες με μεγαλυτερο του κατασκευαστη οφφσετ ζοριζεται περισσοτερο το ακρο και το ρουλεμαν.
Οι αποστατες θελουν τακτικους ελεγχους για σφιξιμο και πιθανες ρωγμες, αν γινεται αυτο δεν θα υπαρξει προβλημα ποτε αρκει να ειναι καλής ποιοτητας. Εγω εχω 13 χρονια αποστατες στο αμαξι τους πρωτους Eibah τους αλλαξα στα 10 χρονια γιατι ο ενας εκανε ρωγμη μετα απο χοντρο ζορι και αλλοι δυο ειχαν κολλησει στο ακρο. Απλα ενα ελεγχος τακτικα και κανενα θεμα.
ΥΓ Αν εμεις ανακαλυψαμε τους αποστατες, τις καμπεροβιδες και τα ψηλωματα κοντεματα τωρα που ψαχτηκαμε με τα τετρακινητα μας οι στριταδες μας διαβαζουν και γελανε
Να είσαι καλά συνονόματε, ευχαριστώ πολύ.
Μια παρένθεση για το ΚΤΕΟ...Όντως δεν έχουν έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο. Επειδή στο ΚΤΕΟ είναι μηχανικοί, όταν βλέπουν προσεγμένα αυτοκίνητα με μετατροπές, δεν ασχολούνται...Πιο πολύ τους ενοχλεί το χαρχαλο του κυρίου που δεν έχει ιδέα, έχει να το πάει σε συνεργείο 10 χρόνια και απλά αλλάζει λάδι στο βενζινάδικο, και έχει ξεραμένες-κομμένες φούσκες ημιαξονίων, κομμένες βάσεις μηχανής-σασμάν, κομμένα τοπμαουντ, μουαγιέ που σφυρίζουν, ανύπαρκτα φρένα και άλλα χαριτωμένα...
Αν θέλετε να αναφέρω θετικά και αρνητικά στο auris που έκανα ήδη 2-3000 χλμ με τους ίδιους αποστάτες, πείτε μου (αν επιτρέπεται), στο βιτάρα δεν έχω προλάβει ακόμα, αλλά προιδεάζομαι ότι θα είναι παρόμοια.
Δημήτρης (Dim77) Μη το παίρνεις προσωπικά Εσύ έκανες μια αλλαγή στο αυτοκίνητο σου, το αναφέρεις, το σχολιάζεις μια χαρά. Εμείς ανοίξαμε περισσότερο το θέμα σε ότι έχει σχέση με την ευθυγράμμιση.
Τελευταία επεξεργασία από stelios8ess και Πέμ Μάιος 26, 2022 12:53 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Τελικά αυξάνεται ή μειώνεται το ύψος του αυτοκινήτου με τους αποστάτες; Επίσης, εξέχει απ' τα φτερά ο τροχός; Γιατί δεν είναι σαφές στις φωτό. ΕΔΙΤ: άκυρο το τελευταίο.. στην προτελευταία φωτό φαίνεται καλά πόσο εξέχει το λάστιχο. Ποιο είναι το γνωστό κατάστημα , το οτοντοκ;
Ύψος θα μετρήσω το ΣΚ. Φαινομενικά είναι ίδιο. Καναδυο χιλιοστά θα έχει χάσει. Το λάστιχο έρχεται σχεδόν ίσα με το χείλος του θόλου. Δεν εξέχει. Ναι από το οτοντοκ.
Έχω χάσει 0.5 cm εμπρός και καθόλου πίσω... Καλα πάει στο δρόμο...
Διόρθωση (είδα τις φωτογραφίες που είχα μετρήσει αρχικά): 0.2cm με 0.3cm αλλά έχει συμβεί κάτι απροσδόκητο, είχα μια διαφορά μισό πόντο από αριστερά-δεξιά εμπρός μόνο. Και με τα ΟΕΜ και με τα Eibach...
Αυτή η διαφορά δεν υπάρχει πια.... Θα επανέλθω με νέες μετρήσεις σε 2 διαφορετικά σημεία που είχα μετρήσει όταν τα έβαλα. (Ήταν μέσα στο πάρκινγκ και μερικά μέτρα πιο πίσω).
Τελείως θεωρητικά μιλώντας, αν έχουμε θετική κάμπερ (το άνω μέρος του τροχού προς τα έξω), το ύψος αυξάνεται απειροελάχιστα. (δεν νομίζω ότι μπορεί να μετρηθεί στην πράξη)
Αντίθετα, με αρνητική κάμπερ, το ύψος μειώνεται! (πάλι δεν μπορεί να μετρηθεί)