ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ??????

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Τετ Σεπ 30, 2009 11:18 am

mytilini έγραψε:
Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)


Μαλιστα.. κατατοπιστικοτατος.. σ'ευχαριστουμε πολυ!!
Προτεινεις κατι για προστασια απο την ηλεκτρολυση?
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5381
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Δημοσίευσηαπό mytilini » Τετ Σεπ 30, 2009 1:38 pm

Antonioz έγραψε:Μαλιστα.. κατατοπιστικοτατος.. σ'ευχαριστουμε πολυ!!
Προτεινεις κατι για προστασια απο την ηλεκτρολυση?


Καρντάση, την λύση είχε δώσει πριν από χρόνια πατριώτης σου "ψυγειάς" στην αρχή της οδού Σιδηροκάστρου στου Βαρδάρη.Εκείνος μου άνοιξε τα μάτια για ένα υγρό το λεγόμενο Pro-Tech το οποίο δεν βρήκα στην Αθήνα.Ενα έμαθα:δυό φορές το χρόνο αδειάζει και πλένεται το κύκλωμα ψύξης σχολαστικότατα.Το τι βγάζει δεν λέγεται...
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Λάστιχα: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι
Name: ΚΩΣΤΑΣ

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Τετ Σεπ 30, 2009 4:18 pm

Εχω ακουσει οτι η γειωση του αυτοκινητου βοηθαει να μην εμφανιστει ηλεκτρολυση.. ξερεις οι ουρες που κρεμοντε κατω απο το αυτοκινητο..
και ελεγα μηπως ηξερες κατι εσυ!! εγω παντως τελευταια ειδα λασπη στην ταπα.
Το Pro-Tech που ειπες σε τι μαγαζι μπορει να το βρει καποιος?Το βαζεις μαζι με το αντιψυκτικο?Το ειχε ο ψυγειας στο Βαρδαρη?
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5381
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Δημοσίευσηαπό Miki V6 » Τετ Σεπ 30, 2009 4:26 pm

εγω εβαλα στον Φερεντινο στην βουλγαρη
Άβαταρ μέλους
Miki V6
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: Δευτ Απρ 06, 2009 10:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Λάστιχα: 235/60/16 A/T Plusll
cb: Όχι
Name: Αλεξανδρος

Δημοσίευσηαπό Miki V6 » Τετ Σεπ 30, 2009 4:30 pm

Άβαταρ μέλους
Miki V6
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: Δευτ Απρ 06, 2009 10:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Λάστιχα: 235/60/16 A/T Plusll
cb: Όχι
Name: Αλεξανδρος

Δημοσίευσηαπό harijohn » Τετ Σεπ 30, 2009 6:31 pm

mytilini έγραψε:Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... :( Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)

σωστός
για αυτό κάθε 3 χρόνια αλλαγή αντιψυκτικό και κάθε χρόνο 1 μπουκαλάκι προτεκ
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1172
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό cosini » Δευτ Οκτ 19, 2009 8:52 pm

πριν 3 ημερες παρελαβα τελικα το αυτοκινητο, με νεο μοτερ του 2001 και ολο το κοστος εφτασε στα 1700 ευρω μαζι με νεο δισκο-πλατο-ρουλεμαν-ιμαντες και κατι αλλες επισκευες που κριθηκαν απαραιτητες (μια κομενη βαση μηχανης, αντικατασταση φουσκας , αντικατασταση φρενων , φιλτρων, λαδια, βαλβολινες κτλ.
αυτη τη στιγμη θελει καποια χιλιομετρα για στρωσιμο των νεων ανταλακτικων και σερβις στα 2000 χλμ. ελπιζω ολα να πανε καλα.
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό grvitara » Δευτ Οκτ 19, 2009 9:42 pm

καλοριζικος ο νεος σου κινητηρας και απροβληματιστος.
Άβαταρ μέλους
grvitara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3358
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2008 11:10 pm
Τοποθεσία: Δροσιά Αττικής - Πλωμάρι
Λάστιχα: Michelin A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...μή με διακόπτετε!!!
Name: Aργύρης

Δημοσίευσηαπό dpol » Δευτ Οκτ 19, 2009 11:02 pm

Καλορίζικος φίλε και καλές βόλτες :wink:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11429
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τρί Οκτ 20, 2009 12:37 am

Καλοτάξιδος από εδώ και εμπρός :!:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό vespukis » Τρί Οκτ 20, 2009 12:43 am

υπομονη...τα χριστουγεννα αλαξα καπακι στα 120000...980euro κοστισε μονο το καπακι και το εφτιαξε ο μαστορας μου + τα εργατικα του.(εμενα ανεβασε αποτομα θερμοκρασια,αλλα καπνους δεν εβγαλε)...
Άβαταρ μέλους
vespukis
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Παρ Οκτ 16, 2009 7:36 pm
Λάστιχα: bf goodrich a/t
Suspension: monroe adventure 4x4
cb: Όχι
Name: Θανος

Δημοσίευσηαπό mytilini » Τρί Οκτ 20, 2009 7:08 pm

Καλοδούλευτο, καλοτάξιδο και όπως είπαμε: μια στοιχειώδη έννοια και φροντίδα χρειάζεται το καϋμένο... :wink:
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Λάστιχα: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι
Name: ΚΩΣΤΑΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

SIAL Πέμ Οκτ 31, 2024 12:00 pm Καλημέρα Ελλάδα!
arahova Πέμ Οκτ 31, 2024 11:05 am Καλημέρα σε όλους.
john maxx Τετ Οκτ 30, 2024 7:34 pm Καλησπέρα
Σταύρος 4x4 Τετ Οκτ 30, 2024 7:01 pm Καλησπέρα κόσμε
arahova Τετ Οκτ 30, 2024 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Οκτ 30, 2024 7:15 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Οκτ 29, 2024 3:55 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Οκτ 29, 2024 7:12 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Οκτ 28, 2024 9:27 am Καλημέρα και Χρόνια Πολλά ΕΛΛΗΝΕΣ.
antonis1627 Δευτ Οκτ 28, 2024 8:11 am Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά.
arahova Κυρ Οκτ 27, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:23 am να αλλαξετε κ την ωρα!!!
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:21 am καλημερα στην παρεα!!!!
antonis1627 Κυρ Οκτ 27, 2024 7:06 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Σάβ Οκτ 26, 2024 3:33 pm Καλημέρα απο εορτάζουσα Θεσσαλονικη απελευθερωση απο τουρκικο ζυγο πριν 112 χρόνια .
arahova Σάβ Οκτ 26, 2024 11:00 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σ/Κ/Δ.
antonis1627 Σάβ Οκτ 26, 2024 6:58 am Καλημέρα σας κύριοι καλό τριήμερο σε όλους και χρόνια πολλά στη νύφη του Θερμαϊκού την όμορφη Θεσσαλονίκη μας.
MakisGV Παρ Οκτ 25, 2024 10:46 pm Καλό 3 ήμερο σε όλους και καλό βράδυ
arahova Παρ Οκτ 25, 2024 10:20 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Παρ Οκτ 25, 2024 6:28 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Οκτ 24, 2024 10:32 am Καλημέρα σε όλους.
Σταύρος 4x4 Πέμ Οκτ 24, 2024 9:00 am Καλημέρα
antonis1627 Πέμ Οκτ 24, 2024 6:32 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Οκτ 23, 2024 10:09 am Καλημέρα σε όλους.
JuanRackham Τετ Οκτ 23, 2024 10:08 am καλημέρα σε όλους
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες