ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ??????

ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ??????

Δημοσίευσηαπό cosini » Σάβ Σεπ 19, 2009 1:27 pm

θα ηθελα μια βοηθεια απο τους εχοντες εμπειρια στο αν πρεπει να αλλαξω την μηχανη η μπορει να γινει μερικη επισκευη.

το περιστατικο εχει ως εξης, καθως ερχομουν απο ταξιδι ξαφνικα ειδα λευκο καπνο μεσα στην καμπινα να μπαινει απο την πεταλιερα.
σταματαω ανοιγω το καπο και πραγματι υπηρχε καπνος και η θερμοκρασια οργανου ηταν στην μεση. αφηνω λιγο χρονο να περασει και συνεχιζω το ταξιδι της επιστροφης , ο καπνος υπηρχε και μετα απο μερικα χλμ εγινε πιο εντονος ωσπου χαθηκε τελειως και το γκαζι (στοφες κινητηρα). ηρθε ρυμουλκο και το αυτοκινητο κατεληξε στην suzuki οπου μου ειπαν οτι ραγισε το καπακι και περασε νερο μεσα στην μηχανη.

τι κανω απο εδω και περα ?????????????

παρακαλω τις συμβουλες σας καθως δεν ειμαι και ιδιαιτερα σχετικος με μηχανικα προβληματα ουτε εχω την οικονομικη δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να δωσω κανενα 2000 για επισκευη οπως ειπαν απο suzuki.
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Σεπ 19, 2009 2:10 pm

Ψαξε να βρεις μεταχειρισμενο μοτερ.Συγουρα θα ειναι πολυ φθηνοτερο απο γενικη επισκευη.
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Σάβ Σεπ 19, 2009 2:11 pm

Ακριβώς :!: :wink:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Σάβ Σεπ 19, 2009 2:41 pm

Πας σε ένα άλλο συνεργείο και επισκευάζεις τη μηχανή σου . :wink:
mprizolas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 pm
Λάστιχα: 235/60/16
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Μιχάλης

Δημοσίευσηαπό dpol » Σάβ Σεπ 19, 2009 3:45 pm

Τα παλιά Vitara και είδικά αυτά της δεκαετίας του 90 είχαν πρόβλημα με το καπάκι του κιντήρα, στα 150.000 χλμ περίπου ράγιζε και το επακόλουθο ήταν αυτό του φίλου cosini.

Στο συνεργείο Suzuki που πήγαινα το παλιό Vitara μου με είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα και το είχα αλλάξει

Η λύση επισκευή απαιτεί πολύ καλό συνεργείο οπως είπε και ο mprizolas με μαστόρια τσακάλια αλλά θα πρέπει να ξερεις φίλε ότι ο κινητήρας δεν θα γίνει ποτέ όπως πριν κατα την άποψή μου, είναι η καλύτερη εαν θες να το πουλήσεις μετά.

Η λύση μεταχειρισμένου κινητήρα συνιστάτε κατά την άποψή μου πάντα εάν θες να κρατήσεις το αμάξι, βασική προυπόθεση να περάσει γενική επισκευή και να αλλάξεις προληπτικά το καπάκι :wink:

Το ψάχνεις με συνεργεία κατα τη γνώμη μου εξουσιοδοτημένα και αποφαζίσεις ανάλογα :wink:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11401
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό cosini » Σάβ Σεπ 19, 2009 9:32 pm

ευχαριστω για τις απαντησεις σας. λεω να κρατησω το αυτοκινητο περιπου 2 χρονια ακομα οποτε παω για μοτερ.

προς το παρον αναζητωντας μοτερ βρηκα ενα (κορμος+καπακι μου ειπαν με 3 μηνες εγγυηση)
αυτο ειναι πληρες μοτερ ???

επισης φιλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει δισκος-πλατο-ρουλεμαν-ιμαντας ισως και ψυγειο.
ξερετε αν οντως θελουν ολα αυτα αλλαγη και για τι τιμες μιλαμε για αγορα ?? (εκτος του μοτερ φυσικα)

και κατι τελευταιο, εαν ξερετε καποιον μαστορα απο αθηνα να μου προτεινετε με καλες τιμες καθως και κανενα μαγαζι για να παρω τα παραπανω ανταλακτικα (εαν ειναι αναγκαια) .
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τρί Σεπ 22, 2009 6:03 pm

Το ψυγειο σιγουρα!!!!!!Τωρα για δισκο- πλατο-ρουλεμαν-διχαλο ισως,αναλογως τη φθορα που εχουν.
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό mytilini » Τρί Σεπ 22, 2009 6:44 pm

Οσο γνωρίζεις εσύ το αυτοκίνητό σου, δεν το ξέρει κανένας.Η αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα είναι "λαχείο".Δεν ξέρεις τι υπέστη πριν από σένα.Ετσι λοιπόν είναι προτιμότερη η γενική επισκευή με αλλαγή καπακιού,φλαντζών,ιμάντων,μπουζί κλπ αναλωσίμων.Στην Θεσσαλονίκη πωλούνται απολύτως καινουργή καπάκια με 300,00 ? το τεμάχιο (ο Alexelis ξέρει).Το συνολικό κόστος γενικής δεν υπερβαίνει τα 600,00 ? και εάν γίνει ορθά έχεις καινούργιο κινητήρα για άλλα τόσα χιλιόμετρα.
Το μεταχειρισμένο ποιός θα στο εγγυηθεί;Η καλή πίστη και ο "λόγος" του μαντρά;
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Λάστιχα: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι
Name: ΚΩΣΤΑΣ

Δημοσίευσηαπό cosini » Τετ Σεπ 23, 2009 12:44 am

ευχαριστω παιδια, αυριο θα παει το αυτοκινητο στον μηχανικο και απο εκει και περα υστερα απο 1-2 ημερες ελεγχου και μετα την εκτιμηση της καταστασης θα δω πως θα κινηθω, αναλογα παντα και με το κοστος.
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Παρ Σεπ 25, 2009 8:19 pm

Καλά ξεμεπρδέματα φίλε και αν θές πές μας τι έκανες
mprizolas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 pm
Λάστιχα: 235/60/16
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Μιχάλης

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Σάβ Σεπ 26, 2009 10:58 am

dpol έγραψε:
Τα παλιά Vitara και είδικά αυτά της δεκαετίας του 90 είχαν πρόβλημα με το καπάκι του κιντήρα, στα 150.000 χλμ περίπου ράγιζε και το επακόλουθο ήταν αυτό του φίλου cosini.

Στο συνεργείο Suzuki που πήγαινα το παλιό Vitara μου με είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα και το είχα αλλάξει


Σε προηδοποιησαν και το αλλαξες? το καπακι αλλαξες?
Τα vitara εχουν προβλημα με το καπακι του κινητηρα οχι οταν φτασουν στα 150 000 χλμ αλλα οταν ανεβει πολυ η θερμοκρασια τους(αρκετα πανω απο το φυσιολογικο). Αντι να καψει πρωτα την φλαντζα κεφαλης συνηθως ραγιζει το καπακι της μηχανης.. Αλλα το βασικο προβλημα ειναι οτι στο σημειο που ραγιζει δεν μπορει να κολληθει οποτε και πας κατέυθειαν για αντικατασταση.. Οσο για τον δεικτη θερμοκρασιας που σου εδειχνε φυσιολογικη θερμοκρασια, το πιο πιθανο ειναι να μετρουσε θερμοκρασια του αερα που ειχε μεσα το συστημα ψυξης (αδειασε δηλ ολο το νερο)
..την εχω πατησει κ γω,ευτυχως αλλαξα μονο ενα καπακι!!!
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Δημοσίευσηαπό mytilini » Σάβ Σεπ 26, 2009 1:21 pm

Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... :( Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Λάστιχα: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι
Name: ΚΩΣΤΑΣ

Δημοσίευσηαπό vitara philosophy » Κυρ Σεπ 27, 2009 9:21 pm

mytilini έγραψε:Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... :( Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)

+1000.Έτσι ακριβώς είναι :evil:
Take nothing but memories.........
Leave nothing but footprints........
Γιαννης, 33 ετων,Αθήνα,Γρανίτσα Ευρυτανίας
vitara philosophy
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 11:38 pm
Λάστιχα: Continental Cross
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό cosini » Τρί Σεπ 29, 2009 10:31 pm

τελικα μετα απο σχετικο ελεγχο της μηχανης και με βαση το κοστος επισκευης καταληξαμε στο να γινει αλλαγη κινητηρα (βρεθηκε κινητηρας απο φιλο μοντελο 2004 σε πολυ καλη κατασταση και φιλικη τιμη για εμενα).
για νεωτερα θα ενημερωσω με την παραλαβη του αυτοκινητου και το τελικο κοστος εκτος του κινητηρα (λογω φιλικης τιμης).
cosini
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:15 pm

Δημοσίευσηαπό mytilini » Τετ Σεπ 30, 2009 7:42 am

cosini έγραψε:τελικα μετα απο σχετικο ελεγχο της μηχανης και με βαση το κοστος επισκευης καταληξαμε στο να γινει αλλαγη κινητηρα (βρεθηκε κινητηρας απο φιλο μοντελο 2004 σε πολυ καλη κατασταση και φιλικη τιμη για εμενα).
για νεωτερα θα ενημερωσω με την παραλαβη του αυτοκινητου και το τελικο κοστος εκτος του κινητηρα (λογω φιλικης τιμης).


Κινητήρας G16B του 2004;Για ψάξτο λίγο...Μπορείς να δείς τον αριθμό του κινητήρα πριν τον τοποθετήσεις;Θα βάλεις και την CDU του μεταχειρισμένου ή θα κρατήσεις την δική σου;
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Λάστιχα: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι
Name: ΚΩΣΤΑΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης