liapos έγραψε:οι αυτοματες καταλαβαινουν ποτε το αμαξι κινειται σε ασφαλτο και ποτε σε χωμα κι αυτοματα απομπλεκουν το μπροστινο συστημα
δυστηχώς δεν το καταλαβαίνουν....είναι ένα κομμάτι σίδερο κυκλικό σχεδόν 1/2cm πάχος με φίξ "καρεδάκι" στη μέση.
οπότε η το ιμηαξόνιο θα γυρνάει τον τροχό αν έχεις 4χ4 η η τροχός θα γυρνάει "τεμπέλικα"τα ημιαξόνια και ότι άλλο εμπλέκετε....
τα Εξήγησε πολύ σωστά και ο Γιάννης.
δες την παρακάτω φώτο....
όταν έχω επιλέξει free τότε γυρνάει ο τροχός χωρίς το μικρό κύλινδρο με το καρέ πάνω που εφαρμόζει στο ημιαξόνιο και αυτό είναι ανεξάρτητο πλέον.
όταν επιλέξω το lock τότε ο κύλινδρος κλειδώνει και γίνεται ένα σώμα με την υπόλοιπη πλύμνη η ο΄ποία είναι βιδωμένη με 6 βίδες στο μουαγιέ-τροχό οπότε και το ημιαξόνιο μέσω της πλύμνης γίνεται όπως ήτανε μαμα.
και πιο απλά....με την επιλογή free η πλύμνη λειτουργέι σαν δυο ελέυθερα σώματα που περιστρέφεται το ένα μέσα στο άλλο....
με την επιλογή lock τότε η πλύμνη γίνεται ένα σώμα.
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."