Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό κυριακος αθανασιου » Τρί Ιαν 22, 2013 6:28 pm

ισως...αλλα με ασφαλτινο ελαστικο...οχι 50-50 πχ που ειναι πολυ πιο σκληρο ;-)
βαλε 25 το πολυ και θα εισαι κομπλε...
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
Άβαταρ μέλους
κυριακος αθανασιου
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 5369
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 3:53 pm
Τοποθεσία: πευκι,στα βουνα της βορειας ευβοιας
Λάστιχα: simex 35/11.5/16
Suspension: μαμα...αχαχαχαχαχαχα
cb: Όχι
Aka: ψηλεας
Name: κυριακος αθανασιου

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό vitaroulas » Τρί Ιαν 22, 2013 7:24 pm

Συμφωνώ με τον Πάνο και τον Κυριάκο
Δοκίμασε την πίεση αυτή και ξαναγράφεις εντυπώσεις
vitaroulas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2009 4:37 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Λάστιχα: Univergoma Hamada
Suspension: Mad,Kyb,αποστάτες
cb: Ναι
Aka: damino
Name: Δαμιανός

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό Λευτερης » Τρί Ιαν 22, 2013 8:14 pm

Παιδια θα κανω οτι χρειαζεται για να βελτιωθει η ανεση.
Φιλε Νικο ειχα γραψει "Στο δρομο το αυτοκινητο υπερτερει σε ολα τα σημεια συγκριτικα με την εργοστασιακη αναρτηση ενώ δεν υπαρχει κανενα απολυτως ζητημα ανεσης κατι που ηταν και ο φοβος μου. Βεβαια περισσσοτερα συμπερασματα θα ειμαι σε θεση να δωσω συν τω χρονω που θα δοκιμαστει σε ολες τις συνθηκες".
Εκεινη την ημερα που ειχα γραψει αυτο εκανα 100χλμ Αθηνα-Κορινθο, δηλ. σε δρομο "αεροδρομιο". Τις επομενες μερες που κυκλοφορησα σε επαρχιακο δικτυο που διαβαινω πολυ συχνα, αρα μπορω να κρινω την αποσβεση στις γνωστες ανωμαλιες του δρομου αρχισα να διαπιστωνω οτι το αμαξι χοροπηδαει. Τοτε αρχισε το "γλεντι".

Σιγουρα το θεμα ανεση ειναι υποκειμενικο κι εγω δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που ενοχλουνται ευκολα δηλ. μεχρι τωρα ταξιδευω με street στην εθνικη=αλυπητο χτυπημα απο τον αερα, μετακινουμαι με παπακι στη πολη=αισθανεσαι και τη πιο μικρη λακκουβιτσα, εκανα μεχρι προτινος εντουρο, τα καλοκαιρια γυρναμε με το φουσκωτο φιλου= ο ορισμος του κοπανηματος, ειχα κι εχω ακομη ενα <"ξερο"> απο αναρτηση πισωκινητο σταρλετ του 84' ε, τετοιο κοπανημα σε σημειο να το λεω και να ανακατευομαι δε το ' χω ξαναζησει. Και δεν εχει συγκριση μονο πριν το ψηλωμα ή μετα το ψηλωμα, αν εμπαινα πρωτη φορα μεσα το ιδιο θα ελεγα, ετσι ειχα νιωσει και σε ενα σαμουραι φιλου...Τωρα οι υπολοιποι που δεν σας ενοχλει η σκληροτητα αυτων των ελατηριων τι να πω; Μαλλον πρεπει να με κοιταξει γιατρος :lol:

Οσον αφορα το συνδυασμο kyb monroe μετρησα τις αναρτησεις σε συνεργειο φιλου μου στην Κορινθο (δεν εγινε η τοποθετηση εκει) και οι μετρησεις στα τεστ μπρος-πισω ειναι ιδιες. Αλλα και οι προδιαγραφες των μπρος με πισω αμορτισερ στα χαρακτηριστικα τους μου ειπαν οτι ειναι ιδιες, απλως τα kyb στα μπροστινα αμορτισερ και μονο ειναι πιο ενισχυμενα σαν καλουπι να το πω, σαν κατασκευη, κατι τετοιο τελοσπαντων για αυτο και τα προτιμησαμε.

Θα το συνηθισω που θα παει. Αλλιως θα παω να βαλω αεραναρτηση να τελειωνω με ανεση, υψος και ολα :drool:
Άβαταρ μέλους
Λευτερης
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Τετ Δεκ 12, 2012 11:11 pm
Λάστιχα: latitud cros 215/70
Suspension: MAD+KYB
cb: Όχι
Aka: το βητα
Name: Λευτερης

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό char » Τρί Ιαν 22, 2013 8:30 pm

Λευτερης έγραψε:...Εκεινη την ημερα που ειχα γραψει αυτο εκανα 100χλμ Αθηνα-Κορινθο, δηλ. σε δρομο "αεροδρομιο". Τις επομενες μερες που κυκλοφορησα σε επαρχιακο δικτυο που διαβαινω πολυ συχνα, αρα μπορω να κρινω την αποσβεση στις γνωστες ανωμαλιες του δρομου αρχισα να διαπιστωνω οτι το αμαξι χοροπηδαει. Τοτε αρχισε το "γλεντι"....

Έτσι εξηγείται... :-)

Πάντως, σε πρώτη φάση, μείωσε την πίεση σε 25 Psi και πες μας αν είδες διαφορά.
Επίσης, αν μπορέσεις, έλα σε κάποιο από τους καφέδες μας με το αυτοκίνητο.
Πολύ θα ήθελα να το οδηγήσω, για να καταλάβω τι εννοείς. Και να οδηγήσεις κι εσύ το δικό μου, φυσικά! :-)
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Τρί Ιαν 22, 2013 8:53 pm

Λευτερης έγραψε:Παιδια θα κανω οτι χρειαζεται για να βελτιωθει η ανεση.
Φιλε Νικο ειχα γραψει...........


.......Αλλιως θα παω να βαλω αεραναρτηση να τελειωνω με ανεση, υψος και ολα :drool:



Για πες....... για πες.......
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1373
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό Λευτερης » Τετ Ιαν 23, 2013 12:57 pm

char έγραψε:
Λευτερης έγραψε:...Εκεινη την ημερα που ειχα γραψει αυτο εκανα 100χλμ Αθηνα-Κορινθο, δηλ. σε δρομο "αεροδρομιο". Τις επομενες μερες που κυκλοφορησα σε επαρχιακο δικτυο που διαβαινω πολυ συχνα, αρα μπορω να κρινω την αποσβεση στις γνωστες ανωμαλιες του δρομου αρχισα να διαπιστωνω οτι το αμαξι χοροπηδαει. Τοτε αρχισε το "γλεντι"....

Έτσι εξηγείται... :-)

Πάντως, σε πρώτη φάση, μείωσε την πίεση σε 25 Psi και πες μας αν είδες διαφορά.
Επίσης, αν μπορέσεις, έλα σε κάποιο από τους καφέδες μας με το αυτοκίνητο.
Πολύ θα ήθελα να το οδηγήσω, για να καταλάβω τι εννοείς. Και να οδηγήσεις κι εσύ το δικό μου, φυσικά! :-)


Ποτε εχει το προγραμμα καφε εκτος της κοπης της πιτας;
Άβαταρ μέλους
Λευτερης
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Τετ Δεκ 12, 2012 11:11 pm
Λάστιχα: latitud cros 215/70
Suspension: MAD+KYB
cb: Όχι
Aka: το βητα
Name: Λευτερης

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Τετ Ιαν 23, 2013 1:01 pm

Σήμερα viewtopic.php?f=38&t=19794 ;-) και συνήθως κάθε 15 ημέρες :D
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό Λευτερης » Τετ Ιαν 23, 2013 1:11 pm

A7PILOT έγραψε:
Λευτερης έγραψε:Παιδια θα κανω οτι χρειαζεται για να βελτιωθει η ανεση.
Φιλε Νικο ειχα γραψει...........


.......Αλλιως θα παω να βαλω αεραναρτηση να τελειωνω με ανεση, υψος και ολα :drool:



Για πες....... για πες.......


Δεν εχω ιδεα για την αεραναρτηση, το ειχα δει ομως πριν πολλα χρονια σε μια εκθεση αυτοκινητου που καποιος μετετρεπε ΙΧ, βανακια, αγροτικα, ασθενοφορα κλπ κι οτιδηποτε σε αεραναρτηση. Εκτοτε δε μπορεσα να τον ξαναεντοπισω, λογικο γιατι το κοστος ειναι πολυ και μπορει και να το εκλεισε το μαγαζι....Αεραναρτηση. Πατας κουμπι ψηλωνει, πατας κουμπι χαμηλωνει, σηκωνεις κατ' επιλογη μπροστα ή πισω, γενικα το κανεις λεγκο..Αλλα ενταξει, ειναι μια πολυ ωραια ψιλουπερβολη...

Παντως μιας και μιλαμε για ψιλουπερβολες δε θα ηταν ασχημα το GV 3θ με κινητηρα απο το 2λιτρο και τα υπολοιπα ρεστα (σαζμαν, διαφορικα και λοιπα) με αεραναρτηση κι ενα ESP για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο οτι δε θα σβουρισεις σε καμμια στροφουλα με βροχη, γιατι το 'χει κι αυτο ευκολο το πραμα.

Και για να προλαβω σχολια νομιζω πως ειναι κοινη διαπιστωση σε ολους μας οτι γενικα το αμαξι αυτο στο βρεγμενο αν εισαι πισωκινητος κι οχι στη τετρακινηση χρειαζεται να εχεις το νου σου διπλα συγκριτικα με αλλα αυτοκινητα κι οτι δεν ειναι και τοσο ευθυβολο και σταθερο στην εθνικη, αλλα ΟΚ θα πειτε, ειναι τα κουσουρια των τζιπ της παλαιας σχολης και γενικοτερα το GV ειναι το τελευταιο πραγματικο τζιπ με αντιστοιχο σασι και διαφορικα γιατι αν θες τη σημερον τετοια πραματα πας σε πολλα κυβικα και πολλα εξοδα.
Άβαταρ μέλους
Λευτερης
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Τετ Δεκ 12, 2012 11:11 pm
Λάστιχα: latitud cros 215/70
Suspension: MAD+KYB
cb: Όχι
Aka: το βητα
Name: Λευτερης

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό Λευτερης » Τετ Ιαν 23, 2013 1:12 pm

ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε:Σήμερα viewtopic.php?f=38&t=19794 ;-) και συνήθως κάθε 15 ημέρες :D


Ειναι ευκολη η οδος. Σημερα θα ειμαι εκει...
Άβαταρ μέλους
Λευτερης
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Τετ Δεκ 12, 2012 11:11 pm
Λάστιχα: latitud cros 215/70
Suspension: MAD+KYB
cb: Όχι
Aka: το βητα
Name: Λευτερης

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό nidi » Τετ Ιαν 23, 2013 1:25 pm

Λευτερης έγραψε:Ειναι πολυ φυσιολογικο λοιπον το κατα πολυ ελαφρυτερο 3θυρο να "πηδαει" σα παραφουσκωμενη μπαλα του μπασκετ και να εχει πολυ σκληρες κι αποτομες αποσβεσεις. Εδω λοιπον το θεμα της ανεσης δε χωραει υποκειμενισμους. Εξαλλου εγω το συγκρινω εργοστασιακα που σιδερωνε την ασφαλτο ενω τωρα απλως χοροπηδαει στην ασφαλτο. Εκτος δρομου αν δεν φορας ζωνη και παντα χωρις να το επιδιωξεις απλα απογειωνεσαι απο το καθισμα σου. Οταν λενε οτι με αυτο το συνδυασμο το αμαξι γινεται σκληρο, πρεπει να συμπληρωνουμε οτι στο 3θυρο γινεται παρα πολυ σκληρο, κατι που δυστυχως το διαπιστωσα και το εμαθα κατοπιν της τοποθετησης..


a.antonisvitara έγραψε:Επιτέλους μπήκε η ανάρτηση και ησύχασα . mad ελατήρια+προσθήκες στα πίσω ελατήρια λαστιχένιες ,kyb αμορτισέρ με αποστάτες εμπρός.
Σήμερα έκανα τα πρώτα μου τεστ και το αμάξι είναι πάρα πολύ καλό σε όλα. Στην άσφαλτο είναι πολύ σταθερό ,στις λακούβες και σαμαράκια γλύκανε αρκετά και καμία σχέση με αυτά που διάβαζα οτι θα είναι κούτσουρο . Απλά είναι σφιχτό και συμπαγές . Στο χώμα μπορώ να πω ότι είναι πολύ πολύ καλύτερο απο πρίν . Καταρχήν δεν κοπανάει ,δεν χωροπηδάει σαν μπάλα και είναι πολύ πιο ήσυχο από πρίν . ok δεν είναι σαν τα όμε στο χώμα αλλα είναι καλό σε όλα ,και είμαι αρκετά αισιόδοξος οτι τα αμορτισέρ θα κρατήσουν τα διπλάσια χιλιομετρα με τα μισά λεφτά. Πάντως όπως μου έγραψε ο lyggas ,όντως πρέπει να είναι η χρυσή τομή. Σάς ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας και επαναλαμβάνω οτι το καλό και το κακό είναι υποκειμενικό ,ανάλογα με τις ορέξεις και τα γούστα του καθενός . όταν τα καταφέρω θα βάλω και καμιά φωτογραφία.


Επανέρχομαι στο κομμάτι του κατά πόσο υποκειμενικός είναι ο ορισμός της άνεσης (και της αίσθησης της "μπάλας που χοροπηδάει") για την ίδια ανάρτηση (MAD-KYB) απλά κάνοντας παράθεση δύο διαφορετικών feedback που έδωσαν μέλη για το ίδιο αυτοκίνητο (GV 1.6 3Θ) με διαφορά ούτε 3 μηνών από τη δημοσίευση τους στο φόρουμ.

Και θα μου επιτρέψετε να καταθέσω και τη γνώμη μου περί υποκειμενικότητας..

Τίποτα δεν είναι ίδιο για τον καθένα μας. Αυτό που εγώ θεωρώ σφιχτό, ο τάδε μπορεί να το θεωρεί σκληρό.. και πάει λέγοντας..

Είναι πολύ άσχημο να προχωράμε σε αφορισμούς/μηδενισμούς/ισοπεδοτισμούς, μιας και από τη στιγμή που επεμβαίνουμε σε κάτι εργοστασιακό, κάθε φορά θα προκύπτει κάτι νέο.. ΕΝΤΕΛΩΣ μοναδικό, υποκειμενικό και απίστευτα σχετικό...

Από τη στιγμή που βάζουμε το χέρι στην τσέπη αλλά έχουμε ταυτόχρονα και το μεράκι να βελτιώσουμε πραγματάκια, αναλαμβάνουμε όλα τα ρίσκα και τις ευθύνες.. ο KON.GV έχει μιλήσει εδώ μέσα πολλές φορές για τις ευθύνες που συνοδεύουν οποιαδήποτε βελτίωση/μετατροπή..

Φιλικά.

Nikos
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τετ Ιαν 23, 2013 4:14 pm

nidi έγραψε:Είναι πολύ άσχημο να προχωράμε σε αφορισμούς/μηδενισμούς/ισοπεδοτισμούς, μιας και από τη στιγμή που επεμβαίνουμε σε κάτι εργοστασιακό, κάθε φορά θα προκύπτει κάτι νέο.. ΕΝΤΕΛΩΣ μοναδικό, υποκειμενικό και απίστευτα σχετικό...

Από τη στιγμή που βάζουμε το χέρι στην τσέπη αλλά έχουμε ταυτόχρονα και το μεράκι να βελτιώσουμε πραγματάκια, αναλαμβάνουμε όλα τα ρίσκα και τις ευθύνες.. ο KON.GV έχει μιλήσει εδώ μέσα πολλές φορές για τις ευθύνες που συνοδεύουν οποιαδήποτε βελτίωση/μετατροπή..

Φιλικά.

Nikos

Νικόλα Απλά ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ....να μου επιτρέψετε να συμπληρώσω κάτι βασικό.....Μη νομίζουμε όλοι μας ότι πάντα κοιτάμε την αναλογία κόστος/απόδοση στα πάντα και σαφώς και στην ανάρτηση.....γιατί αν θέλουμε ανάρτηση με Α κεφαλαίο.....θέλει το λιγότερο 4 χιλ......για να πεις ότι έχεις τη βάση....να μη γελιόμαστε...(άσχετα αν το ποσό για τους περισσότερους όπως και για εμένα είναι απλησίαστο..)θέλετε και να είναι και πανάλαφρη???κάτι σε όλινς δλδ???πάμε κανά 10 ρικο να είμαστε μέσα μαζί και τα καφεδάκια και τα μεζεκλίκια.... :idea: :idea: τότε ΝΑΙ θα έχουμε ανάρτηση που θα διαβάζει δρόμο αλλά και οποιοδήποτε τεραιν......

Στα πρακτικά τώρα.....να θυμάστε......το βουνό και το 4χ4 θέλει σκληρή ανάρτηση (δλδ αμορτισερ κούτσουρο σχεδόν) και όχι βάρκα γυαλό.Είναι όμως αρκετά δύσκολο να πετύχεις "σκληρή ανάρτηση" και να δουλεύει σωστά και να μην μεταφέρει τα χαλίκια από τον τροχό στα οπίσθια.... :mrgreen:

μέχρι τώρα έχω δοκιμάσει 7-8 διαφορετικά αμορτισερ και 2-3 ελατήρια.....η πιο αξιοπρεπέστατη τίμια και καλή αναλογία κόστους απόδοσης είναι ο συνδιασμός ΜΑΝΤ κυμπ. ;-)

υγ.Η άποψη είναι καθαρά προσωπική και πηγάζει από την μηδαμινή εμπειρία που έχω στο χώμα. :wink:

υγ2.Να μην εμπιστεύεστε το εργοστάσιο.....κάνει τα ελάχιστα δυνατά για να βγάλει έγκριση τύπου και να πάρει άδεια για να κυκλοφορίσει το όχημα και συνάμα να είναι ανταγωνιστικό σε τιμές για να χτυπήσει τα όμοια του.... :idea: :idea: :idea:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό Λευτερης » Τετ Ιαν 23, 2013 5:12 pm

nidi έγραψε:
Λευτερης έγραψε:Ειναι πολυ φυσιολογικο λοιπον το κατα πολυ ελαφρυτερο 3θυρο να "πηδαει" σα παραφουσκωμενη μπαλα του μπασκετ και να εχει πολυ σκληρες κι αποτομες αποσβεσεις. Εδω λοιπον το θεμα της ανεσης δε χωραει υποκειμενισμους. Εξαλλου εγω το συγκρινω εργοστασιακα που σιδερωνε την ασφαλτο ενω τωρα απλως χοροπηδαει στην ασφαλτο. Εκτος δρομου αν δεν φορας ζωνη και παντα χωρις να το επιδιωξεις απλα απογειωνεσαι απο το καθισμα σου. Οταν λενε οτι με αυτο το συνδυασμο το αμαξι γινεται σκληρο, πρεπει να συμπληρωνουμε οτι στο 3θυρο γινεται παρα πολυ σκληρο, κατι που δυστυχως το διαπιστωσα και το εμαθα κατοπιν της τοποθετησης..


a.antonisvitara έγραψε:Επιτέλους μπήκε η ανάρτηση και ησύχασα . mad ελατήρια+προσθήκες στα πίσω ελατήρια λαστιχένιες ,kyb αμορτισέρ με αποστάτες εμπρός.
Σήμερα έκανα τα πρώτα μου τεστ και το αμάξι είναι πάρα πολύ καλό σε όλα. Στην άσφαλτο είναι πολύ σταθερό ,στις λακούβες και σαμαράκια γλύκανε αρκετά και καμία σχέση με αυτά που διάβαζα οτι θα είναι κούτσουρο . Απλά είναι σφιχτό και συμπαγές . Στο χώμα μπορώ να πω ότι είναι πολύ πολύ καλύτερο απο πρίν . Καταρχήν δεν κοπανάει ,δεν χωροπηδάει σαν μπάλα και είναι πολύ πιο ήσυχο από πρίν . ok δεν είναι σαν τα όμε στο χώμα αλλα είναι καλό σε όλα ,και είμαι αρκετά αισιόδοξος οτι τα αμορτισέρ θα κρατήσουν τα διπλάσια χιλιομετρα με τα μισά λεφτά. Πάντως όπως μου έγραψε ο lyggas ,όντως πρέπει να είναι η χρυσή τομή. Σάς ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας και επαναλαμβάνω οτι το καλό και το κακό είναι υποκειμενικό ,ανάλογα με τις ορέξεις και τα γούστα του καθενός . όταν τα καταφέρω θα βάλω και καμιά φωτογραφία.


Επανέρχομαι στο κομμάτι του κατά πόσο υποκειμενικός είναι ο ορισμός της άνεσης (και της αίσθησης της "μπάλας που χοροπηδάει") για την ίδια ανάρτηση (MAD-KYB) απλά κάνοντας παράθεση δύο διαφορετικών feedback που έδωσαν μέλη για το ίδιο αυτοκίνητο (GV 1.6 3Θ) με διαφορά ούτε 3 μηνών από τη δημοσίευση τους στο φόρουμ.

Και θα μου επιτρέψετε να καταθέσω και τη γνώμη μου περί υποκειμενικότητας..

Τίποτα δεν είναι ίδιο για τον καθένα μας. Αυτό που εγώ θεωρώ σφιχτό, ο τάδε μπορεί να το θεωρεί σκληρό.. και πάει λέγοντας..

Είναι πολύ άσχημο να προχωράμε σε αφορισμούς/μηδενισμούς/ισοπεδοτισμούς, μιας και από τη στιγμή που επεμβαίνουμε σε κάτι εργοστασιακό, κάθε φορά θα προκύπτει κάτι νέο.. ΕΝΤΕΛΩΣ μοναδικό, υποκειμενικό και απίστευτα σχετικό...

Από τη στιγμή που βάζουμε το χέρι στην τσέπη αλλά έχουμε ταυτόχρονα και το μεράκι να βελτιώσουμε πραγματάκια, αναλαμβάνουμε όλα τα ρίσκα και τις ευθύνες.. ο KON.GV έχει μιλήσει εδώ μέσα πολλές φορές για τις ευθύνες που συνοδεύουν οποιαδήποτε βελτίωση/μετατροπή..

Φιλικά.

Nikos


Φιλε Νικο κατανοω απολυτα τα λεγομενα σου και τον ορισμο του υποκειμενικου και ολα τα συναφη χωρις να εχω καμμια διαθεση να ενοχλησω ή να προσβαλω τον οποιοδηποτε κι αν καποιος αισθανθηκε κατι τετοιο ζητω συγνωμη.

Πιθανον για το τριθυρο να μην ειναι τοσο ταιριαστη στο τομεα της ανεσης το εν λογο ελατηριο οπως για το τετραπορτο. Εξ αλλου το τριθυρο με αυτο τον συνδυασμο λογω και μικροτερου βαρους παιρνει περισσοτερο υψος απο το εδαφος δηλ. το ελατηριο ειναι ηδη λιγοτερο συμπιεσμενο συγκριτικα με το τετραθυρο κι αυτο κατι δειχνει για τη συμπεριφορα του. Μετα απο μερικες μερες που αλλαξα αναρτησεις, εχουν αρχισει και καποιοι τριγμοι στη καμπινα προερχομενοι απο τα πλαστικα μερη.

Οπως και να 'χει υποκειμενικα ή αντικειμενικα το αμαξι για εμενα και αυτους που μπαινουν ειναι σκληρο, περισσοτερο απο οσο ηθελα να ειναι και περισσοτερο απο οσο μπορω να ανεχθω.

Εξαιροντας αυτο το υποκειμενικο σημειο της ανεσης, μπορω να πω πως η αναρτηση αυτη πετυχε να σηκωσει το αυτοκινητο περιπου 5-6 εκατοστα κατι που με εχει βοηθησει παρα πολυ στις χωματινες διαδρομες που κανω, ειναι πολυ πιο σταθερο και ευθυβολο στην ευθεια, εχει αποκτησει καλυτερη και και πιο στιβαρη συμπεριφορα στις στροφες, και γενικοτερα εμφανιζει πολυ μικροτερες κλισεις το αμαξωμα στις αποτομες αλλαγες κατευθυνσης τοσο μεσα στη στροφη, οσο και στο αποτομο φρεναρισμα αλλα ειπαμε η ανεση πηγε περιπατο

Επισης και τελειωνω με αυτο, εκτος δρομου ειναι πολλες οι φορες που τερματιζουν τα αμορτισερ πισω(παρολο που πηραμε μακρυτερα αμορτισερ απο το Sportage) κανοντας ενα χαρακτηριστικο "γκαπ". (το τερματισμα αυτο γινεται οχι κατα την συμπιεση της αναρτησης αλλα κατα την εκτονωση της και σε πολυ χαμηλες ταχυτητες της ταξης των 10-20 χιλιομετρων).
Άβαταρ μέλους
Λευτερης
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Τετ Δεκ 12, 2012 11:11 pm
Λάστιχα: latitud cros 215/70
Suspension: MAD+KYB
cb: Όχι
Aka: το βητα
Name: Λευτερης

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Ιαν 27, 2013 9:10 pm

Λευτέρη διόρθωσε επ' ευκαιρία και το προφίλ σου ''μαμά ανάρτηση'' σίγουρα δεν έχεις πια :D
Καλορίζικη η ανάρτηση και θα την συνηθίσεις πιστεύω, αλλιώς υπάρχει και ο τρίτος δρόμος... :whistle:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό Λευτερης » Τετ Ιαν 30, 2013 11:03 pm

kaliakouda έγραψε:Λευτέρη διόρθωσε επ' ευκαιρία και το προφίλ σου ''μαμά ανάρτηση'' σίγουρα δεν έχεις πια :D
Καλορίζικη η ανάρτηση και θα την συνηθίσεις πιστεύω, αλλιώς υπάρχει και ο τρίτος δρόμος... :whistle:


Δε συνηθιζεται ρε γαμωτο. Ομως επειδη αυτα τα 5-6 εκατοστακια που κερδισε το αυτοκινητο απο αναρτηση, μου ειναι πολυ απαραιτητα εκτος δρομου, το καλοκαιρακι που τελειωνει η λασπουρια και γενικως χαλαρωνει η κατασταση, φοραω παλι μαμα ελατηρια να γουσταρω, να στανιαρω, να συνελθω λιγο βρε αδερφε, τα MAD πουλο τα σπρωχνω οσο οσο και το χειμωνα θα δοκιμασω ελατηριο ΟΜΕ ή κατι που να μου δωσει υψος αλλα και μια σχετικη ανεση..
Άβαταρ μέλους
Λευτερης
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Τετ Δεκ 12, 2012 11:11 pm
Λάστιχα: latitud cros 215/70
Suspension: MAD+KYB
cb: Όχι
Aka: το βητα
Name: Λευτερης

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

Δημοσίευσηαπό IRAKLIS » Τρί Φεβ 05, 2013 10:03 am

Εγώ τελικά έβαλα ελατήρια ΟΜΕ αμορτισερ ΟΜΕ στο 3d (πόνεσα βέβαια λίγο στην τιμή νομίζω οτι είναι λίγο τσιμπημένη).
Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι λίγο καλύτερη από την μαμά ανάρτηση. Βέβαια λόγω ύψους σαν να θέλει λίγο προσοχή όταν πας
πάνω από τα 100χλμ, σαν να ελαφραίνει πολύ το τιμόνι.Η συμπεριφορά στο χώμα είναι μέρα με την νύχτα.
Εχω κάνει περίπου χίλια χιλιόμετρα και θα πάω τώρα για την δεύτερη ευθυγράμμιση. Οι μπροστά τροχοί έχουν μια ελαφριά κλίση προς
τα μέσα αλλά μου είπαν από την αντιπροσωπεία της SUZUKI ότι αυτό θα διορθωθεί με την ευθυγράμμιση. Σίγουρα θέλει και έναν
αποστάτη στα πίσω ελατήρια γιά να ισιάξει οπτικά. Στην suzuki μου είπαν οτι θέλει 1.5cm. Αυτό βέβαια δεν ξέρω αν θα αλλάξει
και άλλο την συμπεριφορά του αμαξιού. Το μόνο που πρόσεξα είναι οτι στις επιτόπιες στροφές με κομένο τέρμα το τιμόνι κάποιες φορές
κάνει έναν θόρυβο στο μπροστινό μέρος και τα λάστιχα βγάζουν παραπάνω θόρυβο από ότι πριν.
Αν κάποιο μέλος έχει αντίστοιχη εμπειρία θα ήθελα τα φώτα σας.
IRAKLIS
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιαν 09, 2013 11:06 am
Λάστιχα: BRIGESTONE DUELER
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Aka: c130
Name: HΡΑΚΛΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις/Λάστιχα

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες