από 4troxos » Κυρ Ιαν 29, 2012 8:53 pm
haritak έγραψε:Πράγματι, το έχω παρατηρήσει και εγώ.
Είναι μάλιστα επιβεβαιωμένο και με άλλα diesel-οκίνητα.
Μήπως έχει να κάνει με αυξημένες τριβές λόγω χαμηλής θερμοκρασίας λιπαντικών; (Σε διαφορικά, σασμάν, κτλπ)
Ενας απο τους πολλους λογους ειναι και αυτος των αυξημενων τριβων και του αυξημενου χρονου για να "πιασουν" θερμοκρασια λειτουργιας , μηχανη και κινουμενα μερη.
Αλλοι λογοι ειναι :
Οταν δουλευει ο κινητηρας οπως ειναι γνωστο ,η αναλογια περιπου 15/1 αερας-καυσιμο ,
σε βαρος, μενει σταθερη .
Η μαζα του πολυ κρυου αερα ειναι πιο πυνκη (δηλ.πιο βαρυς ο αερας ) και για να κρατηθει η αναλογια σταθερη συνεπαγεται οτι χρειαζεται περισσοτερο καυσιμο, αφου ο ογκος του θαλαμου καυσης παραμενει σταθερος.
Ακομα και στο ρελαντι, που δεν κινειται , καταναλωνει περισσοτερο.
Επισης πιο πυκνος αερας σημαινει μεγαλυτερη αεροδυναμικη αντισταση , η οποια στα 100 km/h δεν ειναι η διπλη απο τα 50 km/h αλλα παει εκθετικα δηλ. πολυ περισσοτερο.
Υ.Σ. Εκεινο που κερδιζουμε απο τον πυκνο αερα ,αρα και πιο πλουσιο σε οξυγονο , το χανουμε και ακομα παραπανω εξ αιτιας ολων των παραπανω λογων.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.