Καλημερα σας.
Τσιτωσα, ανατριχιασα, περασανε σαν ταινια 10 δευτερολεπτων ολες οι φασεις του αυτοκινητου μου και της δικης μου ιστοριας.
Πριν σου απαντησω σε οσα ρωτας θελω να μου απαντησεις στα εξης:
Α) Ποιος ειναι ο μαστορας? ( 100000% ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ )
Β)
DG109 έγραψε:500 με 600 ευρώ για 10 με 12 άλογα.... και με μια ελευθερη εξάτμιση....ίσως δουμε μια κάποια διαφορα.....
500-600 λες, πως θα παρεις αυτα τα 10-12 αλογα? Τσιπαρισμα? Και οταν λες εξατμιση ελευθερη ? Μηπως εννοεις καζανακι?
Για να γινει σωστη δουλεια : α) Παραλληλος εγκεφαλος 800,00 λογω του οτι οι δικοι μας ειναι κλειδωμενοι. β) Ολοκληρη εξατμιση απο το μπλοκ της μηχανης για σωστη ροη οποτε υπολογισε 1200,00 μαζι με λουκανικο ή χταποδι που λενε( ειναι το κομματι εκεινο που συνδεονται τα καυσαερια του καθε κυλινδρου και γινονται ενα εντος σωληνα. ) γ) Φιλτρο ελευθερας 50,00 δ) γυρω στα 400,00-600,00 ο προγραμματιστης και ο ηλεκτρολογος να σου συνδεσουν την πλεξουδα.
Αμεσως αμεσως εχεις μαζεψει 2500 χοντρικα για 10-12 αλογα οπως λες...
Για να βρεις ποσα αλογα θα σου βγαλει θεωρητικα το μοτερ σου παιρνεις τον αριθμο των υπαρχοντων αλογων και το πολλαπλασιαζεις με 1,οση πιεση σου πουν επι δεκα. Δηλαδη σου λενε μισο μπαρ? δηλάδη 0,5 πιεση, 5 για τον τυπο. οποτε αν πχ εισαι 100 αλογα = 100χ1,5= 150.
Σε παρακαλω φιλε μου για να μην περασεις οσα περασα πες μου ακριβως τι σου ειπε ο μαστορας. Τι σε χρεωνει γιατι στο χρεωνει και τι σου κανει στο μοτερ.
Στο ανοιγει? σου αλλαζει φλατζες? η παραμενει κλειστο? ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΣΟΥ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΑΝΑ. Εμενα με 0.3 πιεση ( εξωφρενικο ) εσπασε το μοτερ.
Ρωτα, πες του να στα γραψει και φερτα να τα δουμε. Μην βιαστεις πραγματικα μην βιαστεις.