επανερχομαι σε ενα ξεχασμενο θεμα....
μιας και οπως αναφερθηκα σε προηγουμενη ενοτητα, ξαναρχισαν οι διαρροες ειπα και εγω να τσεκαρω τα λαδια συχνοτερα πλεον...
ετσι αφου περασανε δυο μερες απο τοτε που εκανα την αλλαγη λαδιων εκανα ενα τσεκ με ζεστα λαδια και εμεινα καγκελο, διοτι το λαδι βασει του δεικτη ειχε κατεβει δυο γραμμες κατω...
δεν εχω τοσο μεγαλη διαρροη ωστε να χασω τοσο λαδι και μαλιστα μονο 2 μερες και με 200 300 κμ ...
ετσι και αφου ειδα και αυτην την ενοτητα που καποτε παλι παραπονιομουνα για το λαδι, αποφασισα να δω το μανιουαλ για να δω την ποσοτητα...
οι κυριοι στην αντιπροσωπεια μου βαλανε 5 λιτρα λαδι με αλλαγη του φιλτρου...
στο μανιουαλ λεει 5,1 και ο φιλος ο geo λεει 5,5 με 5,8...
αν προκειται για την ποσοτητα που λεει ο geo τοτε μιλαμε για τεραστια αποκλιση στην ποσοτητα που μου βαζει στην αντιπροσωπεια...
αλλα μονο ετσι δικαιολογειται αυτη η ελλειψη ποσοτητας
αλλα μεγαλο θεμα ειναι ο τυπος λαδιου που αυστηρως ειναι shell acea3...
σας παραθετω το λαδι που βαλανε στην αντιπροσωπεια μολις προχθες....
ανακεφαλαιωνω:
μπορει καποιος να μου πει στην πραξη ποσα λιτρα εχει χωριτικοτητα ο κινητηρας??
εσεις αυτο τον τυπο λαδιου βαζετε πλεον?
για να βοηθησω καλυτερα σας παραθετω και το πισω μερος του λαδιου