Γιώργος RANGER έγραψε:Χαλάνε οι έδρες των πιστονιών .....
Πιθανώς εννοείς τις έδρες των βαλβίδων στο καπάκι,οι οποίες βοηθούν στη στεγανώτητα του κυλινδρου κατα τη φάση της συμπίεσης.Στις αλουμινοκεφαλές επιδή το υλικό είναι μαλακό (αλουμίνιο) μπαίνουν πρεσαριστές έδρες,αποκράματα ορείχαλκου,νικελίου ή ακόμα και μαγνησίου....
- ΄Κεφαλή.jpg (105.17 KiB) 2793 προβολές
Για το θέμα του υγραερίου έχω ξανατοποθετηθεί και δεν θέλω να ξαναγίνομαι κουραστικός.Το υγραέριο θέλει δικές του ρυθμίσεις και θα δουλέψει χωρίς προβλήματα.Πολλές εταιρίες εγκατάστασης αφήνουν τις ρυθμίσεις της βενζίνης ενω ο κινητήρας καίει γκάζι.
Καθώς η βενζίνη αναφλέγεται πιο ¨αργά¨ απο το υγραέριο η προπορεία ανάφλεξης είναι πιο μικρή.Αν ο κινητήρας καίει γκάζι οι προαναφερόμενη ρύθμιση θα επιτρέπει στο υγραέριο να καίγεται΄όχι μόνο όταν το έμβολο είναι στο ΑΝΣ αλλά και κατα τη διάρκεια καθόδου του προς το ΚΝΣ.Η συμπίεση τότε είναι πολύ μεγάλη και αχρείαστη καταπονώντας τα υλικά.Δεν θέλω να επεκτεθώ παραπάνω και να μπώ σε όρους δυσκολονόητους,όμως πιστεύω οτι έστω και με αυτά έγινα κατανοητός