Γεια σας αγαπητοί φίλοι.
Εδώ και λίγο καιρό, το GV 2.0 της οικογένειας ήρθε και πάλι στα χέρια μου και στην αποκλειστικά δική μου χρήση. Έτσι, κι ενώ έχει ήδη ενηλικιωθεί, θα συνεχίσει στο εξής να κάνει ότι ένα κανονικό αυτοκίνητο δηλαδή ... χιλιόμετρα. Βλέπεις τα τελευταία 9 χρόνια σε γυναικεία χέρια, βρισκόταν σε σχετική αδράνεια και η χρήση του ήταν κάπως soft (μοντ.2004/120.000χλμ). Η αλήθεια όμως είναι ότι μια και αποφάσισα να μην το πουλήσω και παρόλο που βρίσκεται σε αρκετά καλή κατάσταση, έπρεπε να δρομολογηθούν σιγά-σιγά μια σειρά παρεμβάσεων συντήρησης και βελτιώσεων με πρώτη αυτήν του καυσίμου.
Με την τιμή της βενζίνης στα ύψη το τελευταίο διάστημα, η μετατροπή σε υγραέριο ως δεύτερο καύσιμο ήταν οικονομικά επιβεβλημένη, μια και τώρα πια η απόσβεση της δαπάνης γίνεται εφικτή σχετικά σύντομα λόγω κυρίως της συχνής χρήσης.
Η πρόσφατη συμμετοχή μου σ΄ένα ''καφεδάκι'' του club, ήρθε να εμπεδώσει την πληροφόρηση που ήδη είχα μέσω του forum καθώς λύθηκαν και οι τελευταίες απορίες μου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Έτσι λοιπόν...alea jacta est!
H εγκατάσταση έγινε στο AutoGas Tsoumbaras
ΒΛΕΠΕ ΧΑΡΤΗ σε μία ημέρα.
Η πρόταση του έμπειρου και "ψαγμένου" Γιάννη Τσουμπάρα για το GV μου ήταν:
Εγκέφαλος: STAG-4 QBOX BASIC αέριου ψεκασμού με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης
Πνεύμονας: NIGS R-UNO 200hp
Μπεκ: HANNA GOLD
Πολυβαλβίδα: TOMASETTO MAX
Δεξαμενή: 50LT στο πορτ παγκάζ
Κόστος: 950€ μαζί με το ΚΤΕΟ
Εγγύηση: 2 χρόνια
Στα 1000χλμ περίπου έγινε ο πρώτος έλεγχος και οι απαραίτητες ρυθμίσεις και μέχρι σήμερα, όλα βαίνουν καλώς. Η κατανάλωση σε υγραέριο είναι 1lt περισσότερο από αυτήν της βενζίνης, αλλά η διαφορά στην τσέπη τεράστια. -(φωτογραφίες της εγκατάστασης διαθέσιμες)