Τύπος κινητήρα: J20A
Σύστημα LPG: Stag
Τοποθέτηση στα: 200.000km
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 70.000 km
Συνολικά χιλιόμετρα: 270.000 km
Eίχα λαδιέρα και την εβγαλα. Βάζω tune up 2 φορές το χρόνο...
Διαπιστωθέντα προβλήματα: Μπούζι NGK lpg1 τα οποία προκαλεσαν πολλά προβλήματα...
Γενικότερα είχα θέματα με διακοπές και ρεταρίσματα, μπορείτε να δείτε και εδώ
viewtopic.php?f=12&t=24064&p=570696&hilit=%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82#p570696Το πρόβλημα με το lpg ανεξάρτητα με όλα οσα λέγονται έιναι ο ισχυροτερος σπινθήρας που χρειάζεται...Εγω παιδευτηκα πολύ για να το λύσω μιας και κανενας δεν μπορουσε να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση....
Το θέμα είναι οτι το πρόβλημα δεν παρουσιαζεται εντονα, αλλά αργα και βασανιστηκά χωρις να μπορείς να το καταλάβεις με σιγουριά...
Διαβασα πολλά ειδα και διαφορα στο youtube για θεματα αναφλέξης....Με βοηθησε πολυ κάποιος τυπάς που έλεγε οτι ενας πολ/στης μπορεί να λειτουργεί αψογα και σε βενζίνη (δεν ειχα θέμα) και σε αεριο αλλα μετα απο καποια ωρα χρήσης (μολις ζεσταθεί) να υπολειτουργεί....Κυριως σε μεγάλα φορτία....Α/c ανηφορες τρειλορ χαμηλές στροφές κινητηρα....
Το αυτοκινητο μου λειτουργούσε αψογα σε βενζίνη και σε αεριο οσο ηταν κρυο....Οι ρυθμίσεις μου ηταν καλές αποοσο μου είπαν , η εγκατασταση μου οχι κ η πιο επαγγελματική αλλά πληρωσα τα μισα οταν ζητούσαν 1500 ευρώ
Καποια στιγμή αγανακτησα και ημουν ετοιμος να το βγάλω....
Τελικά με πιο ηρεμη σκεψη ειπα οτι η θα αλλαξω πολ.στες ή θα βαλω καινουριο σύστημα....
Προχωρησα στο 1ο βημα και πήρωσα 220 ευρω για 4 πολ/στες NGK (εδωσα κατι παραπάνω για να πάρω κατι επώνυμο....ελπίζω η ngk σαν μεγάλη εταιρια να αποδειχθεί αξιόπιστη)
Εδω και 2000 κm το αυτοκινητο λειτουργεί ξανα αψογα....Δοκιμαστηκε σε εντονες συνθηκες μάλιστα (4 ατομα + τρειλορ με σκυλια) στο βουνό και δεν εκανε κιχ....Στη βενζίνη δεν ειδα καμμία διαφορα...
Δεν το εγραψα αμέσως γτ ηθελα να κανω καποια χλμετρα και να δοκιμαστει η αλλαγή....
Πιστεύω οτι ολοι καποια στιγμή θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα με τους πολ/στες και ελπίζω να βοήθησα για να μν βασανίστειτε όπως εγώ....
Επαναλαμβάνω οτι το πρόβλημα ειναι πολυ υπουλο....Σε πορεία δεν το καταλαβαίνεις, πανω απο 2.500 σαλ δεν ειναι αισθητο....
Εμφανιζοταν στα χαμηλά είδικά σε αλαγές 1η-2α....εκεί που έπρεπε να "ριοπιάσει" το αμάξι
Στην βενζίνη δουλευε αψογα....
Φυσικά καποια στιγμή οι πολ/στες τα φτήνουν εντελώς και υπολειτουργούν και σε βενζίνη(το επαθα με τις κινεζιές και νόμιζα οτι εκαψα βαλβίδες). Το αρνητικό ειναι οτι δεν νεκρώνει για να το διαπιστώσεις αλλα υπολειτουργεί...Στα αρνητικά εδω ότι
μηχανικοι και ηλεκτρολόγοι μου έλεγαν οτι ο πολ/στης η δινει ρευμα ή οχι κάτι το οποίο ειναι λαθος
Μετα απο τόσα χλμ και παρόλο που εκανα απόσβεση το αυτοκινητο εξακολουθώ να είμαι αρνητικός για το lpg kαι αν καποιος δεν εχει βάλει να μην το κανει....Δυστυχώς οι περισσότεροι εγκαταστάτες (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) κοιτανε να τα αρπάξουν και οταν αρχίσουν τα προβλήματα σου λενε αλλαξε το ενα αλλαξε το άλλο....
Ειδικά σε παλαια αυτοκινητα πρέπει να ενημερωνουν οτι θα χρειαστεί αλλαγή στο συστημα αναφλεξής και ίσως στο λαμδα
Ενα ακόμη μικρό εξοδο βέβαια είναι και η πιο συχνή αλλαγή μπουζί...Τα μπουζί μην τα υποτιμάτε....Καθε φορά που αλλάζα μπουζί (μαζί με τα λαδια απο 7500-9000 χλμ μαξιμουμ) το αυτοκινητο ζωντάνευε και τα προβλήματα εξαφανίζονταν....Προφανώς λογω καθαρότηταςο σπινθήρας ηταν ισχυρός και παρόλη την αδυναμια των πολ.στων το προβλημα εξαφανιζοταν....μετα απο 1000-2000 κμ που η "γυαλαδα" εφευγε αρχιζαν και παλι τα κοψιματακια, αρχικά αναιπαίσθητα και οσο "παλιωναν" τα μπουζί γίνονταν και πιο εντονα
Για μένα μονόδρομος είναι το diesel....θα είναι η επόμενη κινηση μου (αργεί πολύ βεβαια)....Αυτοί που δεν βγαίνουν στα βουνά δεν το καταλαβαίνουν αλλά υπάρχει τεράστια διαφορά δύναμης στα χαμηλά που σε συνδυασμό με τα αργά πραγματικά εκτοξεύουν το όχημα....
Αν προσθέσουμε και την ακριβη τιμή στην Θεσσαλονίκη 0.838 ενως στα Γιάννενα εχει 0.62 τοτε η μετατροπή δεν εχει καμμιά αξία αν υπολογισούμε και μια επερχόμενη ζημιά....