Σελίδα 2 από 3

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 18, 2010 4:35 pm
από Επισκέπτης
taxidriver06 έγραψε:Μπορεί βέβαια κ'αποιος να βάλει σκληρότερα τακάκια(να έχει περισσότερο μέταλλο το υλικό τριβής),οπότε κάνει περισσότερα χλμ.,έχει όμως μεγαλύτερη φθορά στούς δίσκους.


Σωστό...και γι αυτό κανένας σωστός και επαγγελματίας φρενάς δεν τα προτείνει :wink:

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 18, 2010 11:42 pm
από peris
βασικο μαθημα σωστης και ασφαλους οδηγησης ,επιβραδυνουμε αντιθετα απο οτι επιταχυνουμε με κατεβασματα ταχυτητων δηλαδη.οι παλαιοτεροι οδηγοι με καταλαβαινουν, οι πιτσιρικαδες που πεφτουν τελευταια στιγμη στα φρενα ειτε λογω απειριας ειτε για να τους προσεξει η γκομενα στο διπλανο αμαξι,ας τους αφησουμε να ξοδευονται σε σαχλα σχολια του τυπου ΄"αλλαγης προφυλακτηρα΄΄.ε οχι φιλε kaliakouda να μπερδευουμε τα τακακια με τα φερμουιτ μετα απο 35 χρονια στο τιμονι, παει πολυ.

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 24, 2010 11:15 pm
από Εx-Member
peris έγραψε:βασικο μαθημα σωστης και ασφαλους οδηγησης ,επιβραδυνουμε αντιθετα απο οτι επιταχυνουμε με κατεβασματα ταχυτητων δηλαδη.οι παλαιοτεροι οδηγοι με καταλαβαινουν, οι πιτσιρικαδες που πεφτουν τελευταια στιγμη στα φρενα ειτε λογω απειριας ειτε για να τους προσεξει η γκομενα στο διπλανο αμαξι,ας τους αφησουμε να ξοδευονται σε σαχλα σχολια του τυπου ΄"αλλαγης προφυλακτηρα΄΄.ε οχι φιλε kaliakouda να μπερδευουμε τα τακακια με τα φερμουιτ μετα απο 35 χρονια στο τιμονι, παει πολυ.

+ 1000
Θα συμφωνησω μαζι σου! στο προηγουμενο αμαξι μου αλλαξα τακακια στα 85000 χλμ,χωρις φυσικα να ειμαι στα ορια του μεταλλου ετσι,ειχαν οπως λεμε λιγο "ψωμι",σημασια εχει το πως οδηγει ο καθενας και ειμαι κι εγω της κατηγοριας σωστα κατεβασματα και χρηση οσο το δυνατον λιγοτερη χρηση φρενων,εκει αλλωστε φαινεται η σωστη οδηγηση! τωρα το αμαξι το εχω με 65000 χλμ και δεν εχω χρειαστει ακομα...
μου ακουγεται υπερβολικη η αλλαγη στα 29000 χλμ... anyway ο καθεις κανει την χρηση που νομιζει...
και 2 ερωτησεις...
1.τι εννουσες ευτυχως που εχω ταμπουρα πισω; θεμα εξοδου-κοστους εννοεις;
2.το λαμπακι του χειροφρενου αναβει αποκλειστικα απο τακακια η μπορει και μονο απο την πτωση της σταθμης των υγρων φρενων γιατι δεν μου εχει ξανατυχει τετοια ενδειξη...

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 24, 2010 11:25 pm
από dpol
Εγω στο Golf που χρησιμοποιώ καθημερινα στην Αθηνα με τουλαχιστον 150 χλμ / ημερα αλλαζω καθε 40.000, δεν ειναι και πολυ μακρια απο το 29.000.

Το ποτε αλλαζεις τακακια εχει να κανει σε μεγαλο ποσοστο με την χρηση του αυτοκινήτου αλλα και με τον τροπο που οδηγας, τα υπολοιπα ειναι θεωριες.

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 24, 2010 11:32 pm
από Επισκέπτης
Εγώ πιστεύω για την αλλαγή, εκτός από το αν είναι σκληρά τα τακάκια ή μαλακά ή τρέχει κανείς ή δεν τρέχε,ι αν είναι μέσα στην πόλη ή έξω ΑΝ ένας οδηγός φρενάρει συχνά και δυνατά όχι στα 29000 αλλά και στα 9000 θα αλλάξει τακάκια.

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 12:01 am
από kaliakouda
Αποδεκτές όλες οι απόψεις κύριοι,μάλιστα αν πάρω παράδειγμα του dpol μια χαρά μου κράτησαν γιατί στο ταξίδι-κατά κύριο λόγο εκεί το αμάξι μου κινείται-τρώς περισσότερο υλικό
Εν κατακλείδι ένα είναι το ζητούμενο, Να Φρενάρεις Χωρίς να Στουκάρεις :twisted:

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 12:02 pm
από Εx-Member
:think: γιατι εγω νομιζω οτι στην πολη τρως περισοτερο τακακι απ οτι σε ταξιδι... κανω περιπου 40.000 χλμ τον χρονο σε ταξιδια και γι αυτο τον λογο τακακια αλλαζω παντα μετα τα 70000 χλμ γιατι απλα δεν φθειρονται,αν εκανα χλμ στην πολη πιστευω πως η αλλαγη τους θα ηταν πολυ γρηγοροτερα με αυτο το "σταματα-ξεκινα"...καπως ατοπο μου κανει το σχολιο λοιπον...
παντως με την λογικη σταματα πριν στουκαρεις δεν συμφωνω... το θεωρω επικινδυνο και ανωριμο να βλεπω καποιον "κολλημενο" πισω μου,και οσο καλα φρενα και να εχει,μπορει να οδηγησει εμενα σε ατυχημα,γιατι 1ον δεν ξερω αν εκεινος ξερει να φρεναρει και 2ον θα καθυστερησω την "πεδηση μου" για να μην στουκαρει πανω μου θετοντας τον εαυτο μου σε κινδυνο εις διπλουν! οποτε κανω δεξια και μετα "σταυρωνω" τον ραλακια!
Καλο το μότο: "Παω αργα γιατι βιαζομαι"...
και ας μην ξεχναμε οτι ειμαι λατρης της ταχυτητας,λογω δικυκλου,αλλα σε πραγματικα ελεγχομενες διαδρομες ή σε πιστες!

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 1:02 pm
από kaliakouda
Μήπως είπα εγώ κάτι τέτοιο :?: :?: :?: :?:

Dragonfly έγραψε:παντως με την λογικη σταματα πριν στουκαρεις δεν συμφωνω...


Εγώ είπα κάτι άλλο..
kaliakouda έγραψε:Εν κατακλείδι ένα είναι το ζητούμενο, Να Φρενάρεις Χωρίς να Στουκάρεις :twisted:


Με τουλάχιστον 1.000.000χλμ. χωρίς ζημιές στη πλάτη μου και με διαστρέβλωση των λεγομένων, από μέρους μου θεωρώ ανούσιο να συνεχίσω..

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 1:48 pm
από Εx-Member
εγω πιαστηκα απο μια κουβεντα σου και σχολιασα μια γενικη κατασταση που επικρατει στους ελληνικους δρομους...μην το βλεπεις σαν προσωπικη επιθεση παρα μια κουβεντα πανω σε νοοτροπια οδηγησης,καμια διαστρεβλωση, πανω κατω τα ιδια λεμε,τωρα αν ειναι να "παιζουμε" με τις λεξεις τοτε θα πρεπει να αποστειρωθω και να προσεχω που να βαζω και το κομα (,) για να μην θεωρηθω υπαιτιος και σταλω στο εκτελεστικο...
το ζουμι ειναι οτι ειτε το να φρεναρεις πριν στουκαρεις ειτε το να φρεναρεις αρκει να μην στουκαρεις,οδηγουν το μυαλο καποιου οταν το ακουει σε συνθηκες επιθετικης οδηγησης, (τουλαχιστον ετσι το εξελαβα), που αλλοι οδηγοι δεν ειναι συνηθισμενοι,ουτε και αναγκασμενοι να αποδεχθουν...
το συμπερασμα περι μεγαλης φθορας των τακακιων σε ταξιδι εμενα με παραπεμπει σε μεγαλες ταχυτητες και αποτομα φρεναρισματα,απο κει λοιπον συμπερανα οτι ο τροπος οδηγησης ειναι αναλογος... κανω πολλα ταξιδια οπως προανεφερα και δεν εχω φθορα τοοοοσο μεγαλη,αρα ειμαι πιο συντηρητικος στην οδηγηση μου και προτιμω σωστα κατεβασματα... δεν κρινω τις οδηγικες σου ικανοτητες,μπορει να εισαι και σουμαχερ,αλλα δεν ταυτιζομαι με αποψεις του κοσμου (κατα κυριο λογο ελληνων), που λενε ξερω να οδηγω αρα παω στα ορια,γιατι παντα στον δρομο υπαρχει και αλλος συνοδοιπορος που εχει μαθει αλλιως,δεν θα επρεπε λοιπον να υπολογιζουμε και την στιγμιαια αντιδραση εκεινου;;;....
μην τρελαθουμε τελειως παιδια...

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 2:51 pm
από vaxevana
Απλώς να αναφέρω ότι είμαι στα 79.000 και δεν έχω αλλάξει τακάκια. Κινούμαι κυρίως σε εθνική ...

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 26, 2010 1:15 pm
από alex23
υσττερα απο συνεννόηση με τον Γιώργο ξανα ανοιγουμε το θεμα αφου ηθελα και εγω οπως και αλλοι να παραθέσουμε τις αποψεις μας για το ποσα χιλιομετρα εχουμε κανει με τα τακακια μας!

εγω τα αλλαξα στα 30.000 χιλιομετρα αν και ειχαν λιγο ακομα περιθώριο και δεν ακουγόντουσαν οι σφυρίχτρες.
αποφασισα να τα αλλαξω γιατι ειχα παει το αμαξι για service των 30.000 και ειχαν ανοιχτει οι σιαγωνες οπότε δεν θα πληρωνα εξτρα εργατικα.
σε περιπτωση που πας το αμαξι σου μονο για αλλαγη στα τακακια τοτε θα πληρωσεις κανονικα εργατικα!
ετσι λοιπον δεν αξιζε για 5000 χλμ να κρατησω τα παλια τακακια και να κανω ενδεχομένως ζημια στις δισκοπλακες που ειναι πολυ πιο ακριβες απο τα τακακια!
το πσοα χιλιομετρα μπορεις να κανεις ειναι πολυ σχετικο!
εγω παντα κατεβάζω ταχυτητα και ας ειμαι νεαρος σε ηλικία! (τετοια σχολια δεν προσφερουν στην συζητηση παρα μονο προσβαλουν και θα παρακαλούσα να μην συνεχιστούν)

εδω λοιπον ερχεται το αλλο μεγαλο θεμα αν αξιζει να κατεβαζεις και να καταπονείς τον δισκο σου παρα τα τακακια απο τα φρενα!
εγω εχω συμπεράνει οτι το αμαξι εχει καλυτερο έλεγχο οταν κατεβαζεις ταχύτητες αρα χαλάλι και αν καταπονείται το σύστημα μετάδοσης.
θα ηθελα να προσθέσω οτι τα υλικα απο τα τακακια ειναι πιο οικολογικά απο παλια ετσι εχει μειωθεί και η ανοχη τους.

τα χιλιομετρα που εχω κανει ειναι σε εθνικη οδο,στην πολη,σε off road οπου σε απότομες κατηφόρες τα τακάκια τρώνε το πιο πολυ ζορι αφου εκει δεν εχει κατεβασμα ταχυτητας γιατι θα βρεθεις στον γκρεμο!!

φιλε peris αν μπορεις δωσε μας μερικες λεπτομεριες για το που κινείται το αμαξι σου ωστε να βγαλουμε καποιο συμπερασμα :wink:

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 11:36 am
από Εx-Member
Εχω θεσει και μια ερωτηση πιο πανω η οποια δεν ειναι καθολου :text-offtopic: σχετικα με το λαμπακι του χειροφρενου... αν πραγματικα γνωριζει καποιος τους λογους ας απαντησει...αλλα παρακαλω οχι εικασιες,μπερδευουν ...
ειναι τελικα αισθητηρας,τακακια,υγρα, τι ακριβως;

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 2:18 pm
από alex78
Αλαγη εκανα στις 45.000 χιλιομετρα , 80% εκτος πολης 20% πολη

Οσο για το λαμπακι του χιροφρενου μου αναβε οταν επιταχινα αποτομα πριν την αλαγη και μου ειπαν στην P.B οτι εχουν πεσει τα τακακια και κατα συνεπια και τα υγρα φρενον ,μετα την αλαγη ολλα Ο.Κ. :wink:

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 28, 2010 10:18 am
από k.l.
Το λαμπάκι είναι συνδεδεμένο με το δοχείο υγρών φρένων και είναι μια σχετική προειδοποίηση ότι πλησιάζει το τέλος της ζωής από τα τακάκια (όταν μειώνεται η πάστα η αυτορύθμιση από τα τακάκια τα φέρνει πιο κοντά στον δίσκο με αποτέλεσμα να πέφτει η στάθμη στην δεξαμενή υγρών και να δίνει σήμα στο καντράν του αυτοκινήτου).
Λέω σχετική γιατί Α) δεν είναι απαραίτητο ότι έχουν πέσει τα τακάκια αλλά μπορεί να υπάρχει διαρροή υγρών οπότε η ένδειξη δεν είναι καθόλου ασήμαντη και χρήζει άμεσης προσοχής και Β) γιατί αν είναι τα τακάκια σημαίνει ότι η πάστα έχει μειωθεί περίπου κατά 75% οπότε αναλόγως του τρόπου οδήγησης τα έχεις στον νου σου ότι μπορεί να χρειαστούν αντικατάσταση (αν έχεις κάνει 60χιλ. χλμ. ξέρεις ότι έχεις άλλα 20χιλ.χλμ.) οπότε συμπληρώνεις υγρά και συνεχίζεις μέχρι να ακούσεις το μέταλλο να τρίβεται, εκεί αλλάζεις υποχρεωτικά το πολύ σε 500χλμ.

Re: Αλλαγή τακάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 28, 2010 11:24 am
από Εx-Member
k.l. έγραψε:Το λαμπάκι είναι συνδεδεμένο με το δοχείο υγρών φρένων και είναι μια σχετική προειδοποίηση ότι πλησιάζει το τέλος της ζωής από τα τακάκια (όταν μειώνεται η πάστα η αυτορύθμιση από τα τακάκια τα φέρνει πιο κοντά στον δίσκο με αποτέλεσμα να πέφτει η στάθμη στην δεξαμενή υγρών και να δίνει σήμα στο καντράν του αυτοκινήτου).
Λέω σχετική γιατί Α) δεν είναι απαραίτητο ότι έχουν πέσει τα τακάκια αλλά μπορεί να υπάρχει διαρροή υγρών οπότε η ένδειξη δεν είναι καθόλου ασήμαντη και χρήζει άμεσης προσοχής και Β) γιατί αν είναι τα τακάκια σημαίνει ότι η πάστα έχει μειωθεί περίπου κατά 75% οπότε αναλόγως του τρόπου οδήγησης τα έχεις στον νου σου ότι μπορεί να χρειαστούν αντικατάσταση (αν έχεις κάνει 60χιλ. χλμ. ξέρεις ότι έχεις άλλα 20χιλ.χλμ.) οπότε συμπληρώνεις υγρά και συνεχίζεις μέχρι να ακούσεις το μέταλλο να τρίβεται, εκεί αλλάζεις υποχρεωτικά το πολύ σε 500χλμ.

Ωραιος! νομιζω οτι με καλυψατε ολοι σας! και καταλαβα οτι ο αισθητηρας ειναι στα υγρα... ασχετα απο το αν θελεις τακακια ή οχι!
Ευχαριστω!(εγω και τα ηλεκτρονικα λαμπακια ποτε δεν τα πηγαιναμε καλα,ακομα και τοτε που δουλευα σαν ηλεκτρονικος! :lol: :lol: :lol: )